![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oef eindelijk iemand die het gesnapt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() overtuig jullie politici nu eens dat ze die fiscaliteit moeten regionaliseren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Nu niet vuil in het mondje gaan worden. Ik weet dat pathos en theatraliteit tot het franstalig cultureel erfgoed horen maar je moet je toch een beetje kunnen beheersen in je colère.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zou een grote stap voorwaarts zijn indien u afstand zou kunnen nemen van het propagandawoord 'solidariteit'. Er is binnen de Belgische context geen sprake van solidariteit, doch van structurele en permanente diefstal, waarbij de staatsmachinerie als wapen dient.
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Die vergrijzing van Vlaanderen en de bijhorende pensioenen, daar vallen de Walen steeds op terug.
Nu betalen de Vlamingen zelf het grootste gedeelte van de SZ, OOK de Waalse doppers. Waarom zouden ze dan hun eigen pensioenen niet kunnen betalen??? Als ze nu TWEE of misschien zelfs drie regio's kunnen voorzien, waarom zouden ze dan niet EEN kunnen voorzien??? Of gaan de Walen ineens zo'n snelle heropbloei hebben, dat ze de Vlaamse pensioenen gaan kunnen betalen en zelfs misschien meebetalen aan de staatsschuld??? Ik wens het uit gans mijn hart, maar ik ben te realistisch om dat zelfs maar te hopen!! Laatst gewijzigd door omaplop : 28 november 2007 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
gewoon miss-vlaanderen verkiezing en de rest kunnen we miss-en ! ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Miss Belgian Beauty is min of meer Miss Vlaanderen, maar komt niet echt goed uit de verf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze kan noch altijd minister van financien worden dan, toch? Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 november 2007 om 07:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben in elk geval voorstander. Ziehier de voorwaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Aangezien onze Waalse vrienden de grote verdedigers zijn van de eenheid van het land, moeten zij begrijpen dat deze jaarlijkse vernedering nu eenmaal een nationale verplichting is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Ze imiteren nu zelfs al de manier om kinderen in te schrijven; met als gevolg wachtrijen voor de schoolpoorten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, straatrue slaat hier weer wat onzin uit z'n mouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor de gewone franstalige en Waal heb ik echter een warme sympathie. Het enige wat hun politici kunnen voorstellen om het lot van Waal modaal te verbeteren bestaat uit een dubbezle mantra: "NON" en "Brussel uitbreiden". Arme Walen !
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |