![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Te weinig juridische en politicologische kennis om een goede politieke journaliste te zijn .
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 december 2007 om 22:46. |
||
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Wie verwachtte iets anders? Het NON van de NVA van maandag ll. moest toch in de schoenen van een ander geschoven worden.
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle respekt voor bart maar hij zou wat mogen doen aan zijn presentatie. Wanneer ik hem zie op TV doet hij me steeds denken aan een pop van één of andere buikspreker. Steeds een uitgestreken gezicht waarvan enkel en alleen het mondje beweegt.
Laatst gewijzigd door Garry : 1 december 2007 om 23:39. |
![]() |
![]() |
#49 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ja,dan was de duiding van de franstalige zender wel van een ander kaliber...
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kritiekloze mossels die de Vlaams-nationale meesters naar de bek praten heb je liever?
Zou jij je niet beter voelen in Poetin's tsarenrijk? Laatst gewijzigd door Patriot! : 2 december 2007 om 01:39. |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me een 'Panorama'-reportage van begin jaren negentig over het VB. Op het eind daarvan deed Filip Dewinter zijn inmiddels roemruchte uitspraak 'overigens ben ik nog steeds van mening dat de BRT moet verdwijnen'. Toen begreep ik (nog) niet wat hij daarmee bedoelde. Nu wel. En uitzendingen als 'Terzake' van vanavond bevestigen dat beeld alleen maar.
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uitgerekend de 2 politici die aan de oorzaak van deze crisis liggen mochten zonder tegenwoord van andere politici (op de 2 minuten van Mieke Vogels na) uitgebreid hun zegje doen en zonder enige schroom de zwarte piet in de schoenen van de CDH duwen. Wat een verschil met de uitzendingen op RTBF en RTL waar naast de partijvoorzitters van de Franstalige partijen ook de Bart De Wever,Etienne Schouppe en Herman Decroo uitgebreid aan het woord weren gelaten. Het is op de VRT blijkbaar nog altijd taboe om partijen het woord te geven die tegengas durven geven aan de Vlaams Nationalistische verdwazing, |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Michel Jr. kwam ook aan bod. Volgens de VRT-redactie was het ook niet evident om een bereidwillige franstalige politicus te vinden die enige duiding wou geven in Terzake. Je kunt die mensen ook niet naar de studio slepen hé? |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Charles Michel heeft ook een woordje mogen plaatsen. Maar het is wel een feit dat Janssen en Janssens (Dewever en Vandeurzen) een centrale rol kregen toebedeeld en dat op de (zeer korte) interventies van Vogels en Michel na, hen bijna de volledige zendtijd werd toegekend. Het lijkt verdacht veel op toestanden zoals we die kennen in Rusland (Poetin) of Venezuela (Chavez). |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik lees hier zelfs kritiek op Bart De Wever: hij kan het misschien wel goed zeggen, maar loopt en zit als een bloemzak. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je 176 dagen achter elkaar aan je buurman gaat vragen of je je auto bij hem op zijn oprit mag plaatsen en het antwoord was telkens NON dan zal dit de 177, 178, 179..................keer ook wel NON zijn zeker. Hoe zie je dan de mogelijkheid om zonder zelf in te binden een JA te bekomen? Moet die prof mij eens uitleggen. Laatst gewijzigd door Garry : 2 december 2007 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan niet anders als je met 3, 1 partij wil leiden. |
|
![]() |