![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Hoe weet men nu hoe die mokkamed er uit ziet als er geen afbeeldingen van mogen zijn ? ![]()
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk Lincoln neem me vanachter mijn haard met kopje thee deze opmerking niet kwalijk, hoe kan ik ook maar veronderstellen dat iemand seksuele geaardheid deel uitmaakt van zijn persoonlijkheid!
Hoe truttig van me, excuseer! Politici die homo zijn? Vertel! Maar alle gekheid op een stokje, wil je zeggen dat vele moslims niet de mening zijn toegedaan dat homo's in de samenleving niet thuis horen?Gunst, heb ik weer met een dozijn verkeerde gepraat, vertel jij het me eens? Dus; buurman homo is als mens acceptabel maar niet als homo? Hoe moet die man dit oplossen? Door te vasten of zo misschien? Dat adviseerde de vice voorzitster van de moslimexecutieve, geef een homo niet te vreten en het gaat dus vanzelf over of zo?? Hoe moet ik deze Islamitische wijsheid interpreteren of wist ook die trut niet wat ze vertelt? Laat vooral uw licht schijnen! Maar als u het dan toch aan de mens zelf laat liggen, mogen ze er dan gewoon bijhoren, trouwen, uw homo buurman zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kortom, de hele discussie hierover lijkt eigenlijk off-topic te zijn! De discussie zelf is over twee personen met wel bepaalde voorkeur voor sex,en met een dubbele agenda rondlopen die zowel "hun" identiteit als 1°-moslim identiteit misbruiken als schild (massa misleiding)2°-als hun sexuele voorkeur misbruiken (charme winnen bij de media en de massa, "slachtoffer-rol")3°-kunstmusea misbruiken om een oorlog te lanceren tegen een hele community genaamd de moslim (een bereikbaar grond/voedingsbron genaamd kunst), maar ik hoop dat er hier niemand van wakker zal zijn,. Zodat hun hele project tot mislukking geschreven zal worden ! Ps: ik raad je aan beste alice zowel dat je veel informatie hebt vergaard over het salafisme dat je eens hetzelfde gaat doen in het verdiepen (informatiseren) over het schijiesme !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 11 december 2007 om 16:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, schijisme, bedoel je sjieiten, volgelingen van Ali?
Homo's hebben geen dubbele agenda Lincoln. Evenmin is het positieve discriminatie als je hen dezelfde rechten geeft op alle gebied van hetero's. De kunstenares laat via deze foto's niets anders dan de realiteit zien, wie homo is moet dat verstoppen in een land als Iran, anders knopen ze je op. Voor mij is iedere daad van agressie tegenover homo's fout, punt uit. Wat jij over homo's schrijft als zijnde mensen met dubbele agenda die het moslim zijn als schild gebruiken om via musea aan oorlogsvoering tegen islam te doen! Het is andersom, regelrechte terreur maakt een einde aan iedere artistieke vrijheid en zo leggen sommige moslims hun wil op aan een samenleving die daar onder dwang en doodsbedreiging aan toegeeft. Als jij een moslim bent dan weet je dat wie een man penetreert voor islam geen homo is, wel de man die zich laat penetreren! Kortom; wie de passieve vrouwelijke rol opneemt is zondig. De islam is bijzonder dubbelzinnig in haar opvatting over wat homoseksualiteit is, vandaar dat landen zoals Egypte zo populair zijn bij homo's je krijgt er al eentje aan de luchthaven cadeau! De Mac donalds in Istanboel? de place to be for gay men! Kortom, het mag allemaal niet maar gebeurt evenveel zo niet meer in moslimlanden vanwaar dan die hypocretie erover Lincoln? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||||
|
![]() Citaat:
Nogmaals, het gaat niet over "homo's" in kwestie, maar over deze twee personnen die "hun" identiteit als moslim, homo misbruiken en de voedingsbodem die zij misbruiken om hun oorlog "op" te voeren !!! Lees goed wat er staat vooralleer met de schijn in de schemer te werpen !!! ![]() Citaat:
Eerst goed lezen, dan nadenken , en dan pas antwoorden en zeker bij de les blijven ! En niet omgekeerd. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En probeer aub niet met de schijn te werpen naar de schemer, dat brengt enkel onnodige frustraties uit !
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Emotioneel reageert Lincoln, ik verslik me zowat in mijn thee!
Dat doe ik niet, maar jij lijkt niet goed te snappen wat er op die foto's staat! Maaar dit even terzijde; mijn liefste Lincoln; ik vind vrijheid om als persoon via woord, kunst of andere vormen van expressie uitdrukking te geven aan gedachten, ideeen, opvattingen of overtuiging heel belangrijk. Dat vind ik zeker de moeite waard om te verdedigen. Het is dus mijn persoonlijke overtuiging en niet wat ook waar van een site gepikt. Er zijn vrouwen met een mening Lincoln, blijkbaar kom je dit niet veel tegen, je manier van discussie voeren is erbarmelijk,vooral blijven oefenen! Die kerels op de foto, voeren die oorlog Lincoln? Omdat ze laten zien dat ze homo zijn en zich moeten verstoppen uit naam van Mohammed en Ali's volgelingen?? Is dat voor jou oorlog omdat dit islam in een slecht daglicht stelt? En dan komen we zowaar tot de essentie waarop onze paden zich duidelijk scheiden; jij vind dat dit gedrag, de foto, een oorlogsverklaring is. Ik vind het een krachtig statement, over het lot van homo's binnen dem oslimwereld die uit naam van religie hen het licht in de ogen niet gunnen, getuige de beelden ut o.a Iran. Gemaakt door een Iraanse vrouw, ook bijzonder dapper. Moed bewonder ik Lincoln, lafheid niet. Niet God maar de mens bepaald onze samenleving en juist dat doet heel wat moslims struikelen... Bedreigingen komen steeds van moslims en zijn regelrechte vormen van verregaande repressie, want hier is de mens vrij. Wij luisteren naar een geweten Lincoln. Wij oordelen als mens, en niet vanuit regeltjes uit de zevende eeuw. De moslimkalender staat werkelijk ergens midden veertienhonderd! Dat is jammer, gelukkig zijn er heel veel moslims die best hun evenwicht vonden in deze nieuwe tijden, welkom en neem vooral ook een kopje thee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat beertje ook
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik vraag mij hoedanook af waarom we op elke politieke conflict uit het buitenland het nodig vinden, om dit als thema-problematiek hier in onze maatschappij te stellen,. Zoals u het recht hebt om uw zorgen en kritiek te uiten op een bepaalde groep in deze maatschappij die u denkt dat het een gevaar is, dan heb ik evenveel dezelfde recht om mijn kritiek en zorgen te uiten op een fenomeen die een oorzaak kunnen zijn bij het verder escaleren van conflicten binnen deze maatschappij ! Trouwens , u verdedigt dezelfde maatschappij die ik verdedig ,alleen zijn onze wegen/inzichten wel wat anders ! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zonder regeltjes zegt u ? Denk eens goed na van wat je zegt ! Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alice heeft dat niet beweerd. Zij heeft gesproken over onze "samenleving". Een hemelsbreed verschil.
![]() |
#54 |
|
![]() Raar verhaal hoor en ik ga sowieso niet kijken in dat museum en/of naar zulke troep máár ik vind niet dat het hoeft te worden verboden.
Koran/islam (evenals het Jodendom) verbiedt afbeelding van levende natuur dus hoe ze fotografie dan toch inpassen/herkennen/erkennen kan ik niet volgen. Voorzover ik zie kunnen die maskers nooit Moh/Ali voorstellen want niemand weet hoe die eruit hebben gezien en er waren geen fototoestellen in de 7e eeuw. Iets anders is dat ik vind dat een museum best dingen mag weigeren te (ver)tonen; stennis in een volle zaak is slecht voor iedereen. Andersom echter ook: een museumdirectie mag van mij besluiten "provocerende" zaken uit te stallen zolang ik maar het recht houd om daar niet naar te gaan kijken.
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |