![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken dat onderscheid, in tegenstelling tot een vrij groot aantal Vlaams-nationalisten.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De column van Bart Maddens staat vandaag ook te lezen op DS Online.
Een aanrader !
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een confederatie ,
Nee, hier geloof ik niet in . Zolang het onder de Belgische mantel zit heb ik er niet het minste vertrouwen in. We zijn al zo dikwijls besodemieterd geweest dat een confederatie me helemaal niet aanspreekt. Wettelijk vastgelegde afspraken, (zie BHV) dat weerhoud de walen niet om straks weer met hun NON NON spelletjes van start te gaan. Het moet maar meteen een degelijke splitsing worden maar daarom geen guldensporenslag . Ik sluit geen samenwerking met,en/of verdere steun voor Wallonië uit maar dan wel niet onvoorwaardelijk. Steun en hulp om Wallonië zo snel mogelijk zelfbedruipend te maken dat moet mogelijk zijn en de koning,…..ja de koning, die mag koning blijven, als titel, maar zonder dotaties en zonder inspraak natuurlijk. Koning van België bij gratie van het volk, maar, geen België, geen koning van België natuurlijk. |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Kwisvraagje: Welke was de laatste federale/Belgische regeringscoalitie die in de voorafgaande Kamerverkiezingen in procenten aan Vlaamse kant een meerderheid behaalde?
|
![]() |