![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() tenminste éne die het absolute belang van semantics inziet !
![]() nu dat beeldmateriaal nog wat zijn eigenlijk de (bloot?) foto's die de vrouwen zouden kiezen voor zo'n draad ? ben ik eigenlijk wel echt benieuwd naar (zouden die veel verschillen van stijl ? ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee Kim? Het is toch het ideale kerstgeschenk zeker ? (om aan hem kado te doen) *gniffel*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() allez, da's toch interessant ? wat is het verschil tussen 'mannelijk' geselecteerd beeldmateriaal �* la 'tettendraad' en vrouwelijk geselecteerd materiaal .... lijkt me boeiend
maar blijkbaar wil geen vrouw eraan ... dat kan natuurlijk ook de conclusie zijn ... maar dat geloof ik niet echt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Duupje : 6 december 2007 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() ja, misschie,, of gewoon wat vrouwen een erotische foto vinden, ik weet niet of dat wel met blote borsten zal zijn ...
Laatst gewijzigd door Anna List : 6 december 2007 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() wel een beetje on topic blijven he Duupje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.amelkovich.com/free/17
Hier vindt je mijn gading volledig wel qua erotische foto's. Te voorspelbaar Anna ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dacht dat je een mooie man ging posten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind maar heel weinig foto's van mannen erotisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() wat een geluk !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erotiek? Tetten? Naakt?
Deze moet ik blijven volgen ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() ben al benieuwd wat Circe en Kenzo ervan vinden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik wacht op een equivalent van onze Flup Le Taye:
Schiffmacher 'tatoeëert' prins Willem-Alexander AMSTERDAM - Tatoeëerder en kunstenaar Henk Schiffmacher heeft zijn inspiratie losgelaten op een ''toekomstig staatsportret'' van een rijkelijk getatoeëerde prins Willem-Alexander. ![]() [FONT=verdana](FOTO ANP) [/FONT] De beeltenis, een montage van diverse foto's, wordt donderdag gepresenteerd op de Miljonair Fair Amsterdam 2007 in de RAI, maakte het management van Schiffmacher woensdag bekend. Het portret toont een getatoeëerde prins in een oranje zwembroek op het strand. De tatoeages hebben betrekking op het koningshuis. Zo staat er onder meer de leus 'Je Maintiendrai' en zijn de namen van prinses Máxima en hun kinderen te zien. ''Ik heb zelfs een lintje overgelaten waar de naam van een nieuw kindje in kan worden gezet'', aldus Schiffmacher. Een woordvoerder van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) kon woensdagavond nog geen reactie geven. Schiffmacher zei dat er met een knipoog naar de afbeelding moet worden gekeken. ''In het verleden was het vrij gewoon dat koninklijke familieleden een tatoeage hadden. Met het overlijden van prins Bernhard lijkt dit nu teniet gedaan.'' Volgens de tatoeëerder is er nog nooit een staatsportret in zwembroek geweest. ''Maar dit stoere portret toont een koning zoals ik hem graag zou zien. Nu nog een baard!''. (ANP) www.henkschiffmacher.nl © Het Parool, 06-12-2007, 07:55 uur
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Is dat dan voor of na het blauwe oog dat je van Kim kreeg toen je tegen beter weten toch te voorschijn kwam met dat bewuste boek ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik vind die foto's van Duupje ook heel mooi...
Niet teveel te zien en ook niet te weinig... maar zo vind ik 'erotische' foto's van mannen ook mooi... zoiets dus eerder dan alles bloot ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() WTF!!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |