![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ineens drie nu ... gene schrik van ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() ![]() doodsangsten... 3 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heb er dan wel maar twee, maar wel ene bij die meer dan dubbel telt ! ![]() zo erg dat t bijzonder stil in huis is als hij er eens een middagje niet is ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe oud is uw oudste kindje ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zucht, het is zalig mama te zijn...SOMS ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() mijn zoontje is 4,5 jaar...
en idd ze zijn het totaal niet en het komt ook niet ![]() dan denk oh als ze 1 zijn.. of goh 2... nee 3 is beter... en dan zegt mijn pa, mijn oudste is 30 en baart me nog zorgen ![]() hoe oud zijn jullie kindjes?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
dan kijk je zo uit naar een vakantie... Of het moment dat ze thuiskomen... En 5 min later heb je al iets van "waarom wou ik dat ook alweer??" ![]() maar dan komen ze eens in je armen genesteld (die van mij doet dat nu nog ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() zoontjes van 8 en 10 (t is die van tien dat de explosieve hyper is ... we leren er allemaal mee omgaan ... maar hij is ook zo'n schatje ... ttz allebei hoor )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 jongens, 11,5 en 2,5
Laatst gewijzigd door Duupje : 5 december 2007 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lokaal Raadslid
|
![]() gewoon een actief kind of ben je verder moeten gaan??
Ik merk dat in mijn vriendenkring nog weinig kinderen zijn die niet hier of daar getest voor worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Duupje, gaat de jongste al naar school??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, na de krokusvakantie normaal gezien, hij is nog niet volledig 2,5. Om exact te zijn 2 j en 4 maanden.
Maar de oudste heb ik ook pas op 3 jaar naar school gestuurd. Misschien wacht ik met de kleinste ook nog tot september. Heb hem zo graag thuis en hij leert hier ook enorm veel, en speelt genoeg met andere kindjes. Ik weet het nog niet dus. Hij heeft nog redelijk wat slaap nodig dus jah...Ik zie nog wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al te makkelijk alles daarop te steken. Vaak zijn er heel andere oorzaken die spelen. En die zonder medicatie opgelost kunnen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ze moeten ook nog zo lang naar school, he... Ik was ook lekker thuis en er was geen enkele reden dat hij naar school zou moeten. En het geluk was, toen hij startte werd de peuterklas net gesplist, waardoor hij enkele maanden in een klasje van 6 gezeten heeft... Ideaal voor iemand als mijn zoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar ik denk dat in vele gevallen kinderen niet meer kind mogen zijn... Lekker druk, lastig van tijd tot tijd edm. Het lijkt me ook alsof je pas 'in' bent als je een kind hebt waar je een label op kan kleven... Weet je? "oh, die van mij heeft ADHD" "joh, dat is niets, dien van mij is hoogbegaafd" bla bla bla |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
correctie 5 Laatst gewijzigd door Anna List : 5 december 2007 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() en toch wel correct gediagnosticeerd hoor (hij zit ook in buitengewoon onderwijs) hij houdt het in een groep van meer dan vier kindjes ook geen tien minuten uit ...
bij de jongste hebben we ook wel een zwaar vermoeden, maar we kennen inmiddels de aanpak, en zolang die kan meedraaien (naar onze eigen (xtra ruime)normen) komt daar ook geen diagnose voor hoor ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Anna List, dikke chapeau!!!
krijg je van onbegrip uit de omgeving?? |
![]() |
![]() |