![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() psycho analyse is wel een humane wetenschappen, geen exacte kwatsch.
1 + 1 is niet altijd 2, soms 3 soms 0 soms elfendertig. Dat is net hetgeen dsm aan banden wil leggen, het humane van de wetenschap. 2. Gezien het humane aspect, vergen humane wetenschappen doorgaans veel meer op persoonlijk vlak van de beoefenaar dan de abstracte wereld van de exacte wetenschappen. 3. 0,1,2 de lijn allemaal door elkaar gegooid de laatste decennia. Een cgg(z) mag je gerust bij de 1ste lijn rekenen, niks weerhoud u ervan om er 1 binnen stappen en een afspraak te maken (je zal wel een tijdje mogen wachten ![]() 4. Therapie sessies waar de huisarts en de therapeut en de cliënt achter staan zouden toch wel zonder problemen terug betaald mogen worden zeker. Wel opletten dat er met erkend opgeleide therapeuten gewerkt wordt, veel kwakzalvers daarbuiten en eerlijk zijn die niet.
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Komt Marlientje hier nog piepen?
Ik heb nare ervaring met psy (ex-stcamillus) waar ze het over had Ik zit hier al jaaaren mee. Eindelijk (nog)een lotgenote gevonden. (Ik ben bovendien niet alleen) Laat je me iets weten? (kunnen we hier elders over mailen?) |
![]() |
![]() |