![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb er geen idee van, ik ben niet de maker van die enquete. Maar als jullie toch zo zeker van jullie stuk zijn, waarom laten jullie dan geen referendum toe? De kans om het Belang en alle andere separatisten voor eens en altijd belachelijk te maken, gewoon al het feit dat men die vraagt negeert doet iets veel groters vermoeden. |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#43 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
||
|
|
|
|
#44 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Inderdaad een verloren strijd kan je niet strijden, daar moet je in valsspelen. |
|
|
|
|
|
#45 | |
|
|
Citaat:
Dat bewijst trouwens nog altijd niet dat TNS Media zo te werk is gegaan.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nee natuurlijk bewijst dat niets, maar het bewijst wel dat zo'n dingen mogelijk zijn, heel makkelijk zelfs, en dat men ze zeker niet mag uitsluiten. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Spijtig dat de peiling niet in Vlaanderen ook gehouden is, dat zou ik wel eens willen weten.
Een mooie indicatie is de score van de Vlaamse partijen in Brussel: Open VLD VERDUBBELT zijn score, en wordt afgetekend de grootste Vlaamse partij in Brussel. Benieuwd of we het in de rest van Vlaanderen ook zo goed doen. |
|
|
|
|
#48 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hier alle resultaten: http://www.rtbf.be/info/belgique/ARTICLE_140423
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
Toch meer dan de meeste burgerlijke partijen.
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Europees Commissaris
|
Mensen hebben blijkbaar massaal last van hun geheugen.
Guy Verhofstadt (Open Vld) zelf ook. Of is iedereen die 'vergeten' fax al vergeten, van net voor zijn benoeming? Wolf in een schapenvacht. |
|
|
|
|
#53 |
|
Partijlid
|
Dan emigreer ik ONMIDDELLIJK naar het buitenland. Trouwens: Vlaanderen, beste straatrue, stemt overwegend RECHTS. Denkt U nu dat de Vlamingen ineens hun kar gaan keren?
|
|
#54 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#55 |
|
Burgemeester
|
er is mij nog nooit iets gevraagd, dus denk ik dat het altijd dezelfde mensen zijn die ze opbellen.
maar dat er langsom meer mensen zijn die separatist worden, zie ik in mijn kennissen kring wel gebeuren. de non van Milquet hangt de mensen de keel uit, en verhofstadt, lusten ze rauw, daarom wat zijn peiligen waart ? de walen mogen Verhofstadt hebben, daar is alleman het over eens. |
|
|
|
|
#56 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
#57 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 En nogmaals lees ik geen antwoord op de gestelde vragen ! Het wordt echt wel vermoeiend hoor ! Wil je aub eens je best doen ? of is dat aan een "ubermensch" teveel gevraagd? Mocht je dan een "provacateur zijn", stel ik me de vraag WAAROM ? Alhoewel ik nooit je antwoord zal krijgen vrees ik ! Allez circulez , et fait de ton mieux. Straks weg voor het werk (taalgrens over) en ik geef graag korte antwoorden en lees graag korte teksten. Elke dag 2 keer taalgrens over = ik ken de 2 werelden en geef daar graag mijn mening over; te veel VL hier worden niet gehinderd door enige kennis van de FRbelgen. __________________ Op mijn negeerlijst: born2bewild en Jan van den Berghe Ik wacht op je argumenten ! Je had geen tijd om te antwoorden, maar wel tijd om een 2 tal topics te openen ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Europees Commissaris
|
Maak je geen illusies: de VLD-winst in Brussel is uitsluitend te wijten aan de Franstaligen, die Verhofstadt fantastisch vinden. Niemand die hun taalnationalistische belangen beter behartigt dan VHS, they love him.
Laatst gewijzigd door Kortaf : 8 december 2007 om 14:51. |
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jammer genoeg voor jou is oranje-blauw al van de baan en Di Rupo staat klaar om in te breken.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 december 2007 om 14:57. |
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|