![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() een discussie met bronnen... thx.
Ik ga het eens op mijn gemak lezen. Nu, niet voor dit of dat, maar heb je ook een minder geladen bron dan de NRA?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 7 december 2007 om 09:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Jozef=Jef De Witte)
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Heb ik nog niet naar gezocht, ik vind wat zij zeggen gewoon logisch. Iets wat ik overigens ook al vond voor ik ook maar een ander er over gehoord had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() In Zwitserland ook. En toch hoor je daar zelden zoiets. Misschien toch omdat er véél minder mensen wonen.
Maar kom, 't zal wel weer aan de wapenwetgeving liggen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Ge moet ook eens kijken naar wat er daar allemaal binnenkomt é. Alles en iedereen op deze aardkloot die van een beter leven droomt, wil naar de VS (uitgezonderd C2C, die wil naar de oude Sovjetunie). De oude tijden van de Amerikaanse Droom liggen echter allang achter ons. Natuurlijk dat veel van die gelukszoekers dan in de criminaliteit belanden. En wat betreft zo'n gasten als diegene die in dat winkelcentrum rondloopt. Voor één Belgische HVT per jaar moeten zij er al 31 hebben vooraleer we kunnen stellen dat er daar procentueel gezien meer rondlopen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Zwitserland is op het gebied van wapenbezit nog toleranter. Nochtans hoor je daar maar weinig (of niet?) van massaslachtingen met vuurwapens. Ik denk eerder dat de prestatiedruk en de massale migrantenstroom van gelukszoekers waarvan velen falen of noodgedwongen in de criminaliteit verzeilen oorzaak zijn van het merendeel van de schietpartijen in de VS. Vrij wapenbezit doet daar weinig toe. Criminelen raken altijd aan wapens en mensen die in een opwelling doden zult ge heus ook niet tegenhouden met een strengere wapenwetgeving in de VS (zie HVT in België).
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() piet heeft zijn haat gezaaid en is met de noorderzon vertrokken, op naar een nieuwe hatred zending
|
![]() |
![]() |