Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2004, 12:30   #41
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Hendrik
Waarover maakt u zich eigenlijk druk?
hierover bvb:
De oprichter-voorzitter voor het leven, toen hij wat jonger was:
WIE IS WIE OP DE FOTO ? je mag drie keer gokken of staat hij tussen de menigte ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2004, 12:35   #42
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Hendrik
@Descartes jr.

Dat wordt zeer moeilijk. Hoe meet men het meer of minder tendentieus zijn?

Op een Cartesiaanse manier?
De stunt van het Blok rond de OCMW-woning van een antwerps schepen leek mij op dit vlak - op Cartesiaanse schaal (ik neem hiervoor gewoon de graad van persaandacht) - de posting van Rood Valkje op dit forum-van-50-man-en-een-paardekop ruimschoots te overtreffen.

Overigens zijn ALLE postings op een politiek forum tendentieus. Zelfs als men hier universeel humanisme predikt wordt men afgeschoten als een linkiewinkie.
humanisme is een rekbaar begrip hé... afschieten als het fascist en nazist dat mag wel zeker...
Het zegt natuurlijk veel over de wijsheid van die posters.
je bedoelt die van "Nie wieder Faschismus" dat is een dooi mus
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 28 februari 2004, 12:36   #43
fleuri
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Onze rode vogel had zich beter eens afgevraagd hoe haar haatproza kan rijmen met de realiteit dat een Vlaams Blokster de verdediging op zich neemt van een vreemdeling die voor 'feiten bij naturalisatie' veroordeeld werd.
Wat haatproza betreft denk ik dat je nergens beter terecht kunt dan in de VB-literatuur (afin, datgene wat voor 'literatuur' moet doorgaan).

Hierop geïnspireerd : volgende tips om snel poen te pakken :

a. out u als een extreem VB-er. Doe bv. een paar shokerende (maar uiteraard 'verkeerd begrepen' ) racistische uitspraken
b. schrijf een stupied boek met een agressieve titel
c. geef uw uitgever géén opdracht om er commercie rond te voeren
d. schreeuw uit in de kranten dat de uitgevers uw boek boycotten
e. benadruk dat die boycot politiek geïnspireerd wordt
f. maak er een politieke rel van
g. het verschijnt in alle kranten

Resultaat : uw boek verkoopt als zoetebroodjes. Ook al staat er de flauwste onnozelheid in.

Zo'n truuk moet ge natuurlijk maar één keer toepassen.

De 'truuk' om het Vlaams Blok eens deel te laten nemen aan het bestuur moet zeker zijn kans krijgen (weg met dat cordon !). Dat éne pijnlijk moment hoeven we dan nadien ook nooit meer te herbeleven .
Slaagt dit mss. op het boek van AEL voorman Abdou Jahjah ?
Fleuri
Oud 28 februari 2004, 12:47   #44
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

[quote="ancapa"]
Citaat:

FILOSOOF TREKT HET ONDERZOEK VAN MEVROUW VANSAN IN TWIJFEL

IK TWIJFEL NIET AAN OORLOGSMISDADEN EN DE HOLOCAUST
Niet vergelijkbaar!

Lees dit gerust eens:
http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/verschueren1.htm
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2004, 14:22   #45
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
U sleept er nogal vaak het woordje "demoniseren" bij, merk ik. Komt haast voor in al jouw postings.

Ja hoor, voornamelijk om de zelfverklaarde politiek correcten op hun demoniseringsfixatie te wijzen.
Ik vraag me toch af wie wie "zelfverklaard politiek correcten" noemt. Bij mijn weten is dat woord uitgevonden door VB-ers die hun machteloosheid dan maar camoufleren achter vuilspuwerij.

VB-nachtmerries ? Daar lijdt u duidelijk onder. Een goede tip : hou uw p.c. geïnspireerde angsten onder controle.
Ola. Wie ziet hier demonen en demoniseringsprocessen ? Lees uw eigen postings eens na. Dat woord komt niet uit mijn postings. Uw pertinente herhaling wijst op een zwaar leverprobleem

Of juist dé droom van het VB ? Slapend rijk worden. Door het cordon en de partijfinancieringswetgeving die uw partij(en) decennialang ondersteunen. Ha ha.
Nu slaat u er echt compleet naast. Welke zelfbehoudende partij stemde voor de ondemocratische kiesdrempels waardoor partijen als deze die ik aankleef monddood gemaakt worden ? Wie zijn hier die "politiek correcten" ????

O ja, die utopische prietpraat waar u het over hebt verwijst vermoedelijk naar de Vivant-ideeën die ik aankleef. Spijtig, want u zal over afzienbare tijd in die "utopie" moeten leven.
Wat bedoel je met afzienbare tijd : in het hiernamaals ?
Neen, tegen de tijd dat u uw pensioen mag trekken. En dan zal u blij zijn dat er in het begin van de eeuw mensen waren die tijdig het gevaar in de verte zagen afkomen, zich ertegen organiseerden en zich niet vergaloppeerden in onnozele communautaire achterhoedegevechten.

Maar liever dat dan een holocaust, nietwaar, waar u als ervaren studentje uiteraard niets van afweet.
Ik ben al lang geen studentje meer : m'n hoofd op het hol laten brengen door profkes die de holocaustgeschiedenis tot in den treure blijven herkauwen om op p.c. wijze hun uniefsubsidies los te peuteren, dat lukt niet meer.
Zo, is het VB nu al tégen R&D en wetenschappelijk onderzoek ? Vrouwen niet naar hogeschool of unief maar terug naar de haard ! Gefeliciteerd voor zoveel wijsheid !

U hebt ervaring zat en gaat dat effe diets maken aan 50+-ers. Val niet van uw pied-d'estalleke hé !
Nee hoor, bedoeling is sommige 50+ duidelijk te maken dat de holocaust history
De ijstijden ook. En ze komen ook terug. Alles is zo constant .. tot het weer verandert. Maar u hebt zelfs dat niet begrepen uit de college's van uw "profke". Neen, daar staat u allemaal boven. U kan zich dus inderdaad het hautaine taaltje aanmeten dat u op het lijf geschreven staat :
Citaat:
He snotventje, ik ben er 40 en u kwaakt als de meest gedebiliseerde onbenul het politiek correcte plebs enkel maar na....

.... Maak je kindergarten af vooral je over levensvisie komt mekkeren...

...U heeft duidelijk te veel zever in de ogen gekregen, anders zou u ze openen ....

...... Denk daar maar eens over na ipv het betwetertje uit te hangen.
....
Het snotventje veegt gelaten de zever uit zijn ogen en biedt zijn ander oog aan om het door de fulminerende kinderjuf met het V-vingertje te laten volkotsen. Ik zal nooit meer 'betwateren', uffra ! En ik zal uwe zever van het bord afkuisen. Mogen wij ook het bord van meester Flup afkuisen ?
"Ibrahim, Hakan ! Kom eens helpen ! We mogen alles propermaken ! "
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2004, 16:44   #46
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het snotventje veegt gelaten de zever uit zijn ogen en biedt zijn ander oog aan om het door de fulminerende kinderjuf met het V-vingertje te laten volkotsen. Ik zal nooit meer 'betwateren', uffra ! En ik zal uwe zever van het bord afkuisen. Mogen wij ook het bord van meester Flup afkuisen ?
Descartes Jr , ge moet zo niet omhoog spuwen, dan kan het niet in uw ogen vallen ook!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2004, 17:10   #47
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote="filosoof"]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Niet vergelijkbaar!

Lees dit gerust eens:
http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/verschueren1.htm
Uw bron zegt genoeg hé Centrum voor Islam in Europa
Oud 28 februari 2004, 19:53   #48
filosoof
Banneling

Standaard

[quote="ancapa"]
Citaat:

Uw bron zegt genoeg hé Centrum voor Islam in Europa
En dan? Univ Gent, die kan niet objectief zijn?
Oud 28 februari 2004, 20:15   #49
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Kijk,dat je nu net die oude koe uit de sloot moet halen bewijst mijn gelijk.

De auteurs vrezen een backlash ingevolge het rapport Van San,en dus openen ze blindelings het vuur;enkele voorbeelden:

Het publiek gaat van het rapport-Van San twee dingen onthouden. Ten eerste: allochtonen zijn crimineler dan autochtonen.
Wat het publiek zal onthouden is één zaak,de werkelijheid een andere.Het is een feit dat mensen de neiging hebben om te veréénvoudigen en te veralgemenen.(ik heb ooit nog eens iemand het "scheermes van Ocham" horen inroepen om te beweren dat je altijd de simpelste methodes moet kiezen om sociale problemen op te lossen.Zegt genoeg zeker....?)
Maar die neiging betekent niet dat de realiteit niet complex is.En het is niet omdat de meerderheid zich vergist,dat ze gelijk heeft.Dit is het concept "demokratie" enigzins uit zijn context rukken.
De meerderheid van de Belgen kan ook de causaliteit niet loslaten.Dat wil niet zeggen dat quantum mechanica niet bestaat.....

Citaat:
...dat uit het rapport niet veel bruikbare besluiten kunnen worden getrokken...
De evolutietheorie van Darwin laat niet toe om al was het maar één zinnige voorspelling te doen over de toekomst.Was hij daarom fout....?
MVS heeft nooit gezegd dat ze wist hoe je de problemen kon oplossen.Ze heeft alléén gemeten en gezegd waar ze vandaan kwamen.

Citaat:
Het onderzoek gaat over ‘allochtone jeugdcriminaliteit’. Men zou reeds ernstige bezwaren kunnen maken tegen de introductie van dit begrip
Toch vreemd dat wie criminaliteit onder allochtonen gaat bestuderen niet mag zeggen dat ze criminaliteit onder allochtonen gaat bestuderen.....
Maar als je dan toch bezwaar hebt tegen de term "allochtone jeugdcriminaliteit",wees dan aub consekwent:veroordeel dan ook de term "Amerikaans imperialisme".........ik daag je uit!

Citaat:
Door een concept te hanteren dat gedefinieerd wordt in termen van een bevolkingsgroep wordt die groep per definitie gestigmatiseerd.
Ernstige denfout! De term "Witte boordencriminaliteit" stigmatiseert immers niet alle boekhouders."Politiegeweld" stigmatiseert niet alle politieagenten.Maar beidde termen bestaan wel,en slaan op een in de werkelijkheid bestaand fenomeen.
Wie deze definitie heeft opgesteld heef blijkbaar geen last van genuanceerd denken...en ik blijf beleefd....

Citaat:
Van San wijst er terecht op dat vroegere studies te generaliserend waren en zij maakt zich sterk dat zij stereotypes kan doorbreken door allochtonen niet langer als één categorie te beschouwen, door ook binnen de subcategorieën onderscheiden te maken, en door types van criminaliteit te onderscheiden. Het enige resultaat is echter een verschuiving van de stereotypes naar een ander niveau: ze worden subtieler
Tja,subtiliteit en nuancering zijn dus ook al verwerpelijk......

En zo kan ik zowat elke passage en alle kritiek uit dit stukje "proza" de grond in boren.Echt veel moeite vergt het niet.Kheb er alleen de tijd niet voor.
Jouw angst voor het VB belet je echter de feiten onder ogen te zien.En bij gebrek aan een correcte probleemdefinitie ben je dus ook gedoemd om nooit of te nimmer een oplossing te vinden.

Is er dan echt niks te verwijten aan Van San?Toch wel:ze is een intelligente vrouw,in een overwegend domme mannenwereld........en ze heeft een Nederlands accent!Erg heh....!!!!

Hou op met dergelijke onzin te lezen als er in die link staat - het is niet goed voor je hersenen......
Oud 28 februari 2004, 21:18   #50
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:

Kinds aan het worden of een slecht verwerkt oedipus-complex? Last van premature dementie of gewoon moeite om je 50+ zenuwen onder controle te houden?

PS. Merk op hoe onze universele humanist Descartes Ibrahim en Hakan bevestigt in een rol van klusjes-opkuispersoneel. Dat zegt natuurlijk veel over het universeel humanisme van Descartes
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2004, 03:48   #51
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Kijk,dat je nu net die oude koe uit de sloot moet halen bewijst mijn gelijk.

De auteurs vrezen een backlash ingevolge het rapport Van San,en dus openen ze blindelings het vuur;enkele voorbeelden:

Het publiek gaat van het rapport-Van San twee dingen onthouden. Ten eerste: allochtonen zijn crimineler dan autochtonen.
Wat het publiek zal onthouden is één zaak,de werkelijheid een andere.Het is een feit dat mensen de neiging hebben om te veréénvoudigen en te veralgemenen.(ik heb ooit nog eens iemand het "scheermes van Ocham" horen inroepen om te beweren dat je altijd de simpelste methodes moet kiezen om sociale problemen op te lossen.Zegt genoeg zeker....?)
Maar die neiging betekent niet dat de realiteit niet complex is.En het is niet omdat de meerderheid zich vergist,dat ze gelijk heeft.Dit is het concept "demokratie" enigzins uit zijn context rukken.
De meerderheid van de Belgen kan ook de causaliteit niet loslaten.Dat wil niet zeggen dat quantum mechanica niet bestaat.....

Citaat:
...dat uit het rapport niet veel bruikbare besluiten kunnen worden getrokken...
De evolutietheorie van Darwin laat niet toe om al was het maar één zinnige voorspelling te doen over de toekomst.Was hij daarom fout....?
MVS heeft nooit gezegd dat ze wist hoe je de problemen kon oplossen.Ze heeft alléén gemeten en gezegd waar ze vandaan kwamen.

Citaat:
Het onderzoek gaat over ‘allochtone jeugdcriminaliteit’. Men zou reeds ernstige bezwaren kunnen maken tegen de introductie van dit begrip
Toch vreemd dat wie criminaliteit onder allochtonen gaat bestuderen niet mag zeggen dat ze criminaliteit onder allochtonen gaat bestuderen.....
Maar als je dan toch bezwaar hebt tegen de term "allochtone jeugdcriminaliteit",wees dan aub consekwent:veroordeel dan ook de term "Amerikaans imperialisme".........ik daag je uit!

Citaat:
Door een concept te hanteren dat gedefinieerd wordt in termen van een bevolkingsgroep wordt die groep per definitie gestigmatiseerd.
Ernstige denfout! De term "Witte boordencriminaliteit" stigmatiseert immers niet alle boekhouders."Politiegeweld" stigmatiseert niet alle politieagenten.Maar beidde termen bestaan wel,en slaan op een in de werkelijkheid bestaand fenomeen.
Wie deze definitie heeft opgesteld heef blijkbaar geen last van genuanceerd denken...en ik blijf beleefd....

Citaat:
Van San wijst er terecht op dat vroegere studies te generaliserend waren en zij maakt zich sterk dat zij stereotypes kan doorbreken door allochtonen niet langer als één categorie te beschouwen, door ook binnen de subcategorieën onderscheiden te maken, en door types van criminaliteit te onderscheiden. Het enige resultaat is echter een verschuiving van de stereotypes naar een ander niveau: ze worden subtieler
Tja,subtiliteit en nuancering zijn dus ook al verwerpelijk......

En zo kan ik zowat elke passage en alle kritiek uit dit stukje "proza" de grond in boren.Echt veel moeite vergt het niet.Kheb er alleen de tijd niet voor.
Jouw angst voor het VB belet je echter de feiten onder ogen te zien.En bij gebrek aan een correcte probleemdefinitie ben je dus ook gedoemd om nooit of te nimmer een oplossing te vinden.

Is er dan echt niks te verwijten aan Van San?Toch wel:ze is een intelligente vrouw,in een overwegend domme mannenwereld........en ze heeft een Nederlands accent!Erg heh....!!!!

Hou op met dergelijke onzin te lezen als er in die link staat - het is niet goed voor je hersenen......
Vreemd dat je hier niet op inpikte...:
Citaat:
Het gemak waarmee de achterstandsthese terzijde wordt geschoven, bijvoorbeeld, staat in schril contrast met het onverholen feit dat het onderzoek met geen enkele sociaal-economische factor rekening houdt. Van San neemt voor waar aan dat onder bepaalde groepen van allochtonen tot driemaal zoveel criminaliteit bestaat dan onder “autochtone jongeren in vergelijkbare sociaal-economische omstandigheden”, zonder dat ze die vergelijking heeft gemaakt. Wat zijn bovendien de factoren voor vergelijkbaarheid? Zelfs indien bepaalde sociaal-economische factoren dezelfde zijn tussen bepaalde groepen van allochtonen en van autochtonen, dan nog blijven belangrijke verschillen bestaan. Een werkloze allochtoon heeft minder kans om werk te vinden dan een werkloze autochtoon. Een jonge allochtoon weet dat hij meer moeite zal hebben om maatschappelijk en beroepsmatig te slagen dan zijn even arme autochtone buur. Bovendien weten zij dat dit gebrek aan perspectieven veel te maken heeft met het soort van discriminatie waartoe het Vlaams Blok op elke 1 mei-viering straffeloos oproept: “Werk voor eigen volk eerst.”

en hierop ook niet:
Citaat:
Jammer genoeg is dit niet het einde van het verhaal. De studie kwantificeert de ‘criminaliteitsgraad’ van bevolkingsgroepen. Dit gebeurt niet op basis van schuld aan misdrijven, maar op basis van aantallen aanhoudingen en dus verdenkingen. Ook al wordt dit erkend als een beperking van het onderzoek, toch wordt er bij de conclusies van uitgegaan dat groepen die meer voorkomen als ‘verdachte’ ook wel crimineler zullen zijn. Bovendien wordt onomwonden gesproken van ‘het delictprofiel van een nationaliteit’. Als dat de bedoeling was, dan zou dit een zeer geslaagde poging tot stigmatisering zijn.

en hierop ook niet:

Citaat:
De Londense politiecommissaris Ian Blair heeft in november van dit jaar plannen aangekondigd om dossiers aan te leggen van alle kinderen die gedrag vertonen dat in de toekomst wel eens tot delinquentie zou kunnen leiden. Dit gaat van het spuiten van graffiti via schoolverzuim tot het afsnauwen van volwassenen. Als we Van San ernstig nemen, dan moeten allochtone jongeren maar meteen in een register van potentiële misdadigers worden opgenomen. Wie dan nog de pretentie heeft om met deze vorm van taboe-doorbreking de strijd tegen het Vlaams Blok te kunnen aanbinden zegt in feite: de beste remedie tegen extreem-rechts is een globale verrechtsing van de maatschappij. Het bankroet van dat manoeuver is intussen allang uitgesproken.
gemakkelijke kritiek op enkele zinnetjes uit het artikel, maar een blind oog voor andere duidelijk niet goed geweest voor je hersenen?

Doe eens moeite en lees alles! (ook het antwoord aan Voorhamme.)
Of was je maar selectief in je weerlegging uit gemakzucht?

Oh, j�*, je schreef het, je had de tijd niet... Maar je had wél de tijd om te analyseren dat er kritiek kwam uit de academische wereld omdat Van San een intelligente vrouw is met een nederlandse tongval in een overwegend domme mannenwereld en om bovendien te stellen:
Citaat:
het is niet omdat de meerderheid zich vergist,dat ze gelijk heeft.Dit is het concept "demokratie" enigzins uit zijn context rukken.De meerderheid van de Belgen kan ook de causaliteit niet loslaten.Dat wil niet zeggen dat quantum mechanica niet bestaat......
Spitse analyse en voorwaar een schitterende formulering!

PS Als dit een oude koe is, toch is ze ietsje jonger dan het rapport , zodat het rapport met evenveel recht ook een "oude koe" genoemd zou kunnen worden.
PPS Als Van San intelligent is veronderstelt dat dat ze op zijn minst niet objectief was.... Hélemaal niet flatterend
Oud 29 februari 2004, 09:14   #52
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
filosoof
[PPS Als Van San intelligent is veronderstelt dat dat ze op zijn minst niet objectief was.... Hélemaal niet flatterend [/b]
Dus kieper al die raporten van die geleerde mannen en vrouwen in den vuilbak. En gebruik Uw gezond verstand, kijk rondom. En ge weet genoeg.
Het rapport Van Sand bevestigd alleen wat ik zie.
Waarom die "gasten" crimineler zijn, intereseert mij genen bal.
Een crimi, hard aanpakken, vreemde origine terugsturen.
Ze hebben allen de dubbelnationaliteit. Laat ze er in hun thuislanden hunnen plan mee trekken.
We hebben genoeg aan onze eigen criminelen welke we niet terug KUNNEN sturen!
Oud 29 februari 2004, 09:51   #53
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
PS. Merk op hoe onze universele humanist Descartes Ibrahim en Hakan bevestigt in een rol van klusjes-opkuispersoneel. Dat zegt natuurlijk veel over het universeel humanisme van Descartes
Merk op hoe Descartes Jr zijn neus niet optrekt om met zijn vrienden Hakan en Ibrahim de poep en de zever van kakmadam Hanne te gaan opkuisen.
Oud 29 februari 2004, 10:28   #54
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Merk op hoe Descartes Jr zijn neus niet optrekt om met zijn vrienden Hakan en Ibrahim de poep en de zever van kakmadam Hanne te gaan opkuisen.
Dan toch geen onverwerkt oedipuscomplex, maar een onverwerkt complex door een te strenge zindelijkheidstraining. Waar de geest van vol is loopt de mond van over bij deze universele, doch weliswaar zeer anaalgerichte humanist. :
Leuk te zien hoe deze zenuwlijder-wijsgeer, zich in bochten draait wanneer
hij betrapt wordt op zijn "universeel" humanisme dat allochtonen blijft bevestigen in een rol van snertjobkes. Nog leuker wordt het wanneer deze zelfverklaarde humanist snel bijkrabbelt en zijn universeel humanisme ten dienste stelt als co-poep-opruimer.
Descartes als junior-kakmeneer ten dienste van zijn allochtone collega's, ... die hij toch maar niets beters gunt. Jaja, humanisme �* la Descartes Jr. Zijn ware aard kan deze zelfuitgeroepen slimmerik niet verbergen.
Maar je hebt groot gelijk jongen : schoenmaker blijf bij je leest / WC-pot!
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 februari 2004, 10:41   #55
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dan toch geen onverwerkt oedipuscomplex, maar een onverwerkt complex door een te strenge zindelijkheidstraining. Waar de geest van vol is loopt de mond van over bij deze universele, doch weliswaar zeer anaalgerichte humanist. :
hij betrapt wordt op zijn "universeel" humanisme dat allochtonen blijft bevestigen in een rol van snertjobkes. Nog leuker wordt het wanneer deze zelfverklaarde humanist snel bijkrabbelt en zijn universeel humanisme ten dienste stelt als co-poep-opruimer.
Descartes als junior-kakmeneer ten dienste van zijn allochtone collega's, ... die hij toch maar niets beters gunt. Jaja, humanisme �* la Descartes Jr. Zijn ware aard kan deze zelfuitgeroepen slimmerik niet verbergen.
Oud 29 februari 2004, 11:01   #56
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Een VB-kakmadam op jaren
wist zoveel haat te vergaren
dat ze ging braken.
Haar gezwollen kaken
kregen zorg van Aïsha met de zwarte haren ...
Oud 29 februari 2004, 14:38   #57
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

samengevat: die "Hanne" heeft wat vuil gemaakt en anderen moeten het maar opkuisen...
Oud 29 februari 2004, 16:23   #58
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oh ja Gentse Universiteit is heel neutraal... Vermeersch op kop

allez hij heeft ééén assistent en ééééén fan
Oud 29 februari 2004, 17:14   #59
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Oh ja Gentse Universiteit is heel neutraal... Vermeersch op kop

allez hij heeft ééén assistent en ééééén fan
Heb jij problemen met Vermeersch? Dat is een teken dat hij op de goede weg is
Oud 29 februari 2004, 18:15   #60
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

[quote="fernand"]
Citaat:
Wat haatproza betreft denk ik dat je nergens beter terecht kunt dan in de VB-literatuur (afin, datgene wat voor 'literatuur' moet doorgaan).

Hierop geïnspireerd : volgende tips om snel poen te pakken :

a. out u als een extreem VB-er. Doe bv. een paar shokerende (maar uiteraard 'verkeerd begrepen' ) racistische uitspraken
b. schrijf een stupied boek met een agressieve titel
c. geef uw uitgever géén opdracht om er commercie rond te voeren
d. schreeuw uit in de kranten dat de uitgevers uw boek boycotten
e. benadruk dat die boycot politiek geïnspireerd wordt
f. maak er een politieke rel van
g. het verschijnt in alle kranten

Resultaat : uw boek verkoopt als zoetebroodjes. Ook al staat er de flauwste onnozelheid in.

Zo'n truuk moet ge natuurlijk maar één keer toepassen.

De 'truuk' om het Vlaams Blok eens deel te laten nemen aan het bestuur moet zeker zijn kans krijgen (weg met dat cordon !). Dat éne pijnlijk moment hoeven we dan nadien ook nooit meer te herbeleven .
Ik denk dat men geen truk zal moeten uithalen. Wanneer ik zie dat er maar twee partijen meer zijn in Vlaanderen. DE zichzelf noemende democratiche partij en het Vlaams Blok.
Het wordt dan zo een amerikaanse toestand. Republiekijn, conservatief!
En wanneer de ene vandaag verliest, wint ze volgende maal.
De democraten zetten zichzelf in een cordon.
Als het Vlaams Blok verstandig is, vullen ze geen regering op met "democraten", maar wachten geduldig tot het kalf is vetgemest![/quote]

Heb juist "1984" gelezen van Orwell. Echt aanbevolen lectuur voor dwepers met totalitiare doctrines zoals bij het Blok. Ik kom daar later nog eens op terug. 8)
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be