![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Koning zal België niet verlaten.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() De kans is groter dat het omgekeerde gebeurt, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank op voorhand.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs Albert wenst het niet meer als bijverdienste te nemen.
Nochtans: zou dat geen leuk jobke voor onze Lorre geweest zijn? http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF08122007_002
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Vreemdeling
|
![]() Evenmin als het antwoord, de franstaligen leven graag op grote voet en laten het betalen over aan de vlamingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat aspekt betreft dan het gedeelte "inkomsten". Nu nog het aspekt uitgaven hé. Want ge kent toch dat Vlaams spreekwoord: ge moet zaaien naargelang uwe zak (*). Of ook: ge moet niet proberen verder te springen dan uwe stok lang is. Ook: ge moet leven naar uwe stand. Begint ge door te hebben in welk bedje de Franstaligen ziek zijn? (*) dat is de zak van de boer waar het zaaigoed in zit, niet de schoofzak hé, daar zitten uwe boterhammekes in als ge naar het land gaat werken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() Of in Vlaanderen vindt men meer VRIJWILLiGERS om de straat af te schuimen op zoek naar kopers.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Rode Kruis Vlaanderen heeft inderdaad een veel beter uitgewerkt en ruimer netwerk vrijwilligers dan de Franstalige vleugel. Echter, niet de zelfkleververkoop zorgt ervoor dat men in Vlaanderen goed bij kas is. Wel het goed en doeltreffend beheer. Ook heeft men in Vlaanderen jaren geleden de hele structuur omgegooid en aangepast aan de hedendaagse noden, daar waar men aan Franstalige kant alles bij het oude heeft gelaten. Dat heeft ook zo z'n sporen nagelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() straatrue, ik steun het acv en ben er actief lid van. In mijn reactie reageer ik met een foute gemeenplaats op een foute gemeenplaats vanwege groen. Ironie, weet je wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met gemeende verontschuldigingen voor mijn drieste vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook ik stelde al eerder de vraag, maar ook daarop kwam er geen antwoord. De stilte spreekt evenwel boekdelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarom geen VRT-halve maan ?
![]() ![]()
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Wallonië niet langer dezelfde belangen in Vlaanderen heeft als le roi in Belgique, zullen ze daar ook wel volgen. Het schijnt dat ze daar in alles een beetje achterophinken.
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft ze genoeg centjes gestolen.. allee dan is ze maar weg .. byebye
![]() |