![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() RTL of VTM doen evenzeer mee aan de door u zo gehate multikul. Maar daar hebt u niets over te zeggen. U hebt namelijk geen geld om aandeelhouder te zijn. Iets harder werken en iets slimmer zijn, zou ik zo zeggen. Maar dat is waarschijnlijk niet binnen uw bereik ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() En dan is Groen verbaasd dat ze zo weinig stemmen halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Tja Leterme zal nooit leren hoe hij zijn mening aan anderen moet verkopen.
Heeft enkel het onderdeel geblokt: Hoe jaag ik de tegenpartij in de gordijnen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Leterme heeft groot gelijk. De manier waarop de RTBF omgaat met politieke verslaggeving waar een communautair reukje aan zit is ronduit beschamend.
Vergelijk de RTBF met RTL en je merkt meteen waarover hij het heeft. Dit is trouwens iets dat niet alleen tijdens deze regeringscrisis naar boven komt. Ik kan mij nog herinneren dat de RTBF in februari een hele avond spendeerde aan het communautaire programma van de VLD en daarbij alles tot in het extreme doortrok terwijl Verhofstadt, toch niet de grootste seperatist, zich daar met hand en tand moest verdedigen en bijna werd voorgesteld als de baarlijke duivel. Dit ging dus over een feit waar op de Vlaamse zenders misschien 5 minuten aandacht werd aan geschonken. Als je natuurlijk alle communautaire thema's op zo'n manier uitvergroot moet je niet verschieten als je daar vroeg of laat op wordt afgerekend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Zelfs als hij gelijk heeft dan is het toch oliedom om de rtbf zwart te maken?
Zij zullen op die manier zeker positiever berichten over YLT; die gasten denken namelijk ook dat ze gelijk hebben hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anderzijds kan ik iemand die zegt wat hij denkt en z'n tong niet eerst 15 keer ronddraait wel apprecieren, al is dat in de politiek waarschijnlijk een behoorlijk gebrek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vergeet ook niet dat deze zender Leterme al maanden en maanden persoonlijk aan het bashen is. Leterme heeft gelijk dat hij zich niet meer laat doen. Dat er daar een boude uitspraak bij komt kijken, des te beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit nu de tactiek is van de cd&v/nva alleen zeggen ze het natuurlijk niet. Dit is, denk ik, ook de reden dat hij zich aan deze terechte uitspraken durft wagen.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn Laatst gewijzigd door godisanidiot : 8 december 2007 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door verten : 8 december 2007 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het boegbeeld van de grootste Vlaamse partij zal nu (waarschijnlijk) nooit meer door onze Franstalige haatdragers getolereerd worden (was hij daarvoor trouwens ook niet), wat maakt dat zijn partij praktisch niet anders meer kan dan volledig de Vlaamse kar trekken... Iemand die niet inziet dat de RTBF haatcampagnes gevoerd heeft, is wel zo blind als een straatmol... En het zijn trouwens niet alleen de Franstalige media die boter op het hoofd hebben... Laatst gewijzigd door Chipie : 8 december 2007 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij is in elk geval goed bezig heb ik de indruk. Na al die maanden niets te hebben mogen zeggen en de ene emmer stond na de andere over zich heen te krijgen kan hij eindelijk eens zijn visie geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Eva liet zich ooit vangen aan de verkoopstechniek van een slang.
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie in Vervotte niet direct een kerel die al een tijdje last heeft met het gerecht, neen.
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Burgemeester
|
![]() te laat.is al gebeurd.