![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen die uit de gevangenis komen zijn nog armer dan de armste onder de daklozen. Raar genoeg is dat van korte duur meestal, met uitzonderlijk weinig vooruitzichten nochtans. Het moet aan het karakter liggen.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
akkoord dat je anderzijds minder kansen hebt omdat je een strafblad hebt vaak kunnen ex gevangenen dan idd ook niet anders dan recidiveren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar is dat er zo weinig mensen angst hebben van een gevangenis,hoe zou dat komen hé(reden:er zijn nog nooit zoveel gevangenen geweest)
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nieuw. Doorgaans heb je het weinige geld dat je er "kan" verdienen, waar werken een gunst is die eerst goedgekeurd moet worden trouwens, nodig om je pakje sigaretten te kopen, of wat zeep en dergelijke. Er zal niks overschieten als je buiten komt. Of misschien net genoeg om de bus naar nergens mee te nemen.
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere gevangene wordt gelijk behandeld, maar wie meer centen heeft kan zich ook iets meer permitteren. En zo is het overal, en zal het ook steeds overal ook zo blijven, of je dit nu wilt of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
gewone huis tuin en keuken dieven steken ze met vieren op cel marc dutroux heeft een cel alleen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100% gelijk heb je,maar dat zal ons debbie nooit begrijpen hoor,bij haar zijn gevangenen slachtoffers,en de slachtoffers de daders
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het folteren en radbraken is al een tijdje geleden. Dat wil dus zeggen dat ze ook nog mogen eten en zo. Veel meer is daar toch niet te doen.
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() idd.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() je raad me dus maw aan te moorden of een ander zwaar delict te plegen ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 december 2007 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn deugden niet meer belangrijk ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |