![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Openminded als ik ben, ik vind dat hetero's dezelfde rechten moeten krijgen als holebi's. Als holebi's subsidies krijgen enkel omdat ze holebi zijn, dan moeten hetero's ook subsidies krijgen enkel omdat ze hetero zijn. ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
akkoord, maar in andere landen dan: In Europa mogen er integendeel wat meer kinderen geboren worden. Blanke kinderen uiteraard. Dus: homo-explosie in Afrika, Magreb, Azië= goed Strikt heterosexueel seksleven met als gevolg veel kinderen= goed in Europa. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() De vraag of homo's problemen hebben met hun geaardheid moet dus niet meer gesteld worden, want jij bepaalt dat even?
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Edoch. Sommige van mijn soortgenoten blinken uit in een dwaas 'everybody gay, everybody happy'-verhaaltje, vooral om heteroseksuelen ervan te overtuigen dat het niet tragisch is om tot een minuskule minderheid (2-4%) te behoren die een eigen milieu moet oprichten om het vinden van partner te vergemakkelijken. Ik zou liever domweg tegen de liefde van mijn leven lopen in alledaagse situaties i.p.v. in een voor die gelegenheid opgetrokken milieu, maar statistisch is die kans zo'n dertig keer kleiner voor een homoseksueel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen Sarkozyteiten hier aub. Tenzij ze Sarkokastisch bedoeld zijn. Dan mag het. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 december 2007 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als homoseksualiteit genetisch bepaalt is, dan zouden er normaal overal op de wereld homo's moeten voorkomen. En waarschijnlijk is dit ook zo. In vele Aziatische culturen is homoseksualiteit echter wel een taboe. Bij de cultuur die ik ken worden �*lle jongens op een bepaalde leeftijd uitgehuwelijkt aan meisjes en omgekeerd. Of men (= familie, maatschappij) verwacht van een jongen dat hij zelf trouwt met een meisje als hij denkt dat hij klaar is om in het huwelijksbootje te stappen. Nu heb ik nog noo�*t een homoseksuele jongen (of meisje) daarover horen klagen, depressief over doen of omwille daarvan zelfmoord zien plegen. Waarschijnlijk omdat zoiets ook taboe is en 'de eer van de familie' aantast. Ik vraag me wel af hoe die homo's (meestal levenslang) kunnen samenleven met een vrouw en er zelfs kinderen bij verwekken?! Onderdrukken ze hun homoseksualiteit (blijkbaar kan dit dus?) of beleven ze deze toch in het geheim? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou je eigenlijk een medicijn tegen homoseksualiteit willen slikken? Omdat je dan statistisch meer kans hebt om een partner te vinden? Vele hetero's lopen, ondanks hun statistisch gunstigere positie, ook nooit tegen 'de liefde van hun leven' op. Volgens mij is zoiets zelfs overrated. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
2) Het zou aardig zijn mocht het beeld als zou iedere homoseksueel anale seks hebben uit de wereld verdween. Citaat:
2) Ik vond dat vroeger ook 'overrated'. En toen werd ik ouder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind eerder mensen die van homoseksualiteit een probleem maken zielig!
Bij mannen zie ik het vooral als angst, een man die hen mogelijk in de passieve en in hun ogen vrouwelijke rol duwt, moeder!!! Help!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |