Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2007, 22:42   #41
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik vind deze thread veel objectiever en maatschappelijk relevanter; Oplossing voor hetero's in zicht!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2007, 22:57   #42
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Volgens mij is zoiets niet wenselijk en niet gezond voor homo's. Ik ga het dus zeker niet toejuichen...

Ik vind gewoon dat ze, net zoals hetero's, geen subsidies mogen ontvangen (voor hun seksuele voorkeur). Hetero's worden nu m.i. op dat vlak benadeeld.
Hebben holebi's recht op subsidies omdat ze holebi zijn? Damn, dat heb ik dan gemist! Bij welk ministerie moeten we die subsidies aan vragen? Welke formulieren moeten daarvoor ingevuld worden? Hoe moet ik mijn homoseksualiteit bewijzen (of is een verklaring op woord van eer voldoende)? Is dit met terugwerkende kracht? Want aangezien men als homo / lesbienne / bi / hetero geboren wordt, dan moet ik nog voor 31 jaar subsidies krijgen...

Openminded als ik ben, ik vind dat hetero's dezelfde rechten moeten krijgen als holebi's. Als holebi's subsidies krijgen enkel omdat ze holebi zijn, dan moeten hetero's ook subsidies krijgen enkel omdat ze hetero zijn.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2007, 23:01   #43
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrij Vlaanderen Bekijk bericht
<H2>

Homoseksualiteit is genetisch bepaald. Dat hebben wetenschappers ontdekt door testen op fruitvliegjes. Door het verwisselen van één gen bij de fruitvliegjes, worden ze spontaan homo. Ook door een bepaald medicijn kunnen mannetjesvliegen plots aangetrokken worden door andere mannetjes. De resultaten van de genwisseling zijn wetenschappelijk verantwoord, maar het experiment met het medicijn roept meer vragen op. Het kan ook te maken hebben met de aantrekkingskracht van geuren. De resultaten van de genwisseling spreken voor zich, maar het experiment met het medicijn roept nieuwe vragen op. Waarschijnlijk heeft het te maken met de aantrekkingskracht van geuren.

Bron: Het Belang van Limburg 11/12/2007
We kunnen dus gaan uitkijken voor een medicijn tegen homo's!
</H2>
Drekgeurtje?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2007, 23:07   #44
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als Homo's fruitvliegen zouden zijn ,is het onderzoek relevant.

Maar op dit moment, wens ik bijna dat er veel meer homo's komen.
Prima tegen de bevolkingsexplosie.

akkoord, maar in andere landen dan: In Europa mogen er integendeel wat meer kinderen geboren worden. Blanke kinderen uiteraard.
Dus: homo-explosie in Afrika, Magreb, Azië= goed
Strikt heterosexueel seksleven met als gevolg veel kinderen= goed in Europa.
Oud 11 december 2007, 23:12   #45
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Nee, onze kelner mag eens slikken, en als hij het goed doet dan geef ik hem € 0,50 fooi.
Stel dat hij die som beledigend onvoldoende vind , en in de plaats van slikken eens een flinke beet geeft?
Let wel, dan zijn uw problemen meteen afgelopen
Oud 11 december 2007, 23:16   #46
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Stel dat hij die som beledigend onvoldoende vind , en in de plaats van slikken eens een flinke beet geeft?
Pilleke naar de kloten.
Citaat:
Let wel, dan zijn uw problemen meteen afgelopen
Idd.
Oud 11 december 2007, 23:54   #47
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb niets tegen homo's, ik vind hun keuze wel zielig en kinderlijk.Dat het om een keuze gaat zal in de toekomst nog duidelijker gaan worden als ze medicatie weigeren.Maar ik denk niet dat het met medicatie nodig zal zijn maar zal met de juiste gentherapie ook de wereld uitgeholpen worden!
Meer hetero's-meer kinderen-meer Vlaanderen
Uhh, je bent deze draad begonnen met een artikel waaruit blijkt dat het genetisch bepaald is.
Oud 12 december 2007, 00:50   #48
Groentje-18

Standaard

Citaat:
<H2>
We kunnen dus gaan uitkijken voor een medicijn tegen homo's!
</H2>
De vraag of homo's problemen hebben met hun geaardheid moet dus niet meer gesteld worden, want jij bepaalt dat even?
Oud 12 december 2007, 14:01   #49
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat sommigen het medicijn willen innemen juich ik alleen maar toe.Het zal zeker en vast in jullie voordeel werken en jullie worden nietmeer scheef aanbekeken door jullie geaardheid in het verleden.
Wie zo'n medicijn niet wil slikken, hoeft ook niet scheef bekeken te worden.

Edoch. Sommige van mijn soortgenoten blinken uit in een dwaas 'everybody gay, everybody happy'-verhaaltje, vooral om heteroseksuelen ervan te overtuigen dat het niet tragisch is om tot een minuskule minderheid (2-4%) te behoren die een eigen milieu moet oprichten om het vinden van partner te vergemakkelijken. Ik zou liever domweg tegen de liefde van mijn leven lopen in alledaagse situaties i.p.v. in een voor die gelegenheid opgetrokken milieu, maar statistisch is die kans zo'n dertig keer kleiner voor een homoseksueel.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 15:02   #50
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Homoseksualiteit genetisch bepaald!?

Geen Sarkozyteiten hier aub.

Tenzij ze Sarkokastisch bedoeld zijn. Dan mag het.

Laatst gewijzigd door eno2 : 12 december 2007 om 15:03.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 18:46   #51
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[/u][/b]
akkoord, maar in andere landen dan: In Europa mogen er integendeel wat meer kinderen geboren worden. Blanke kinderen uiteraard.
Dus: homo-explosie in Afrika, Magreb, Azië= goed
Strikt heterosexueel seksleven met als gevolg veel kinderen= goed in Europa.
Daar zeg je zoiets...

Als homoseksualiteit genetisch bepaalt is, dan zouden er normaal overal op de wereld homo's moeten voorkomen. En waarschijnlijk is dit ook zo. In vele Aziatische culturen is homoseksualiteit echter wel een taboe. Bij de cultuur die ik ken worden �*lle jongens op een bepaalde leeftijd uitgehuwelijkt aan meisjes en omgekeerd. Of men (= familie, maatschappij) verwacht van een jongen dat hij zelf trouwt met een meisje als hij denkt dat hij klaar is om in het huwelijksbootje te stappen. Nu heb ik nog noo�*t een homoseksuele jongen (of meisje) daarover horen klagen, depressief over doen of omwille daarvan zelfmoord zien plegen. Waarschijnlijk omdat zoiets ook taboe is en 'de eer van de familie' aantast. Ik vraag me wel af hoe die homo's (meestal levenslang) kunnen samenleven met een vrouw en er zelfs kinderen bij verwekken?! Onderdrukken ze hun homoseksualiteit (blijkbaar kan dit dus?) of beleven ze deze toch in het geheim?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 19:01   #52
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Wie zo'n medicijn niet wil slikken, hoeft ook niet scheef bekeken te worden.

Edoch. Sommige van mijn soortgenoten blinken uit in een dwaas 'everybody gay, everybody happy'-verhaaltje, vooral om heteroseksuelen ervan te overtuigen dat het niet tragisch is om tot een minuskule minderheid (2-4%) te behoren die een eigen milieu moet oprichten om het vinden van partner te vergemakkelijken. Ik zou liever domweg tegen de liefde van mijn leven lopen in alledaagse situaties i.p.v. in een voor die gelegenheid opgetrokken milieu, maar statistisch is die kans zo'n dertig keer kleiner voor een homoseksueel.
Bij sommige van uw soortgenoten krijg ik soms ook de indruk dat het eerder een "I'm gay because I can"-verhaaltje is. Blijkbaar staat het in bepaalde kringen chique/tof om te beweren dat men "bi" is. Sommigen onder hen zouden echter nooit een vinger uitsteken naar een andere jongen (of iemand van hetzelfde geslacht), laat staan zotte toeren uithalen met de opening van het rectum.

Waarom zou je eigenlijk een medicijn tegen homoseksualiteit willen slikken? Omdat je dan statistisch meer kans hebt om een partner te vinden? Vele hetero's lopen, ondanks hun statistisch gunstigere positie, ook nooit tegen 'de liefde van hun leven' op. Volgens mij is zoiets zelfs overrated.
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 21:24   #53
Den Duisteren Duikboot

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Bij sommige van uw soortgenoten krijg ik soms ook de indruk dat het eerder een "I'm gay because I can"-verhaaltje is. Blijkbaar staat het in bepaalde kringen chique/tof om te beweren dat men "bi" is. Sommigen onder hen zouden echter nooit een vinger uitsteken naar een andere jongen (of iemand van hetzelfde geslacht), laat staan zotte toeren uithalen met de opening van het rectum.
1) Ik begrijp niet waar je naartoe wil. Wat hebben hetero's die zich voor "bi" uitgeven te maken met homoseksuelen en vice versa?

2) Het zou aardig zijn mocht het beeld als zou iedere homoseksueel anale seks hebben uit de wereld verdween.

Citaat:
Waarom zou je eigenlijk een medicijn tegen homoseksualiteit willen slikken? Omdat je dan statistisch meer kans hebt om een partner te vinden? Vele hetero's lopen, ondanks hun statistisch gunstigere positie, ook nooit tegen 'de liefde van hun leven' op. Volgens mij is zoiets zelfs overrated.
1) Ik volg inderdaad een statistische logica. Je mag mij altijd wiskundige trachten aan te tonen dat het reservoir aan potentiële partners in het dagelijkse leven even omvangrijk en divers is.

2) Ik vond dat vroeger ook 'overrated'. En toen werd ik ouder.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 21:29   #54
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb niets tegen homo's, ik vind hun keuze wel zielig en kinderlijk.Dat het om een keuze gaat zal in de toekomst nog duidelijker gaan worden als ze medicatie weigeren.Maar ik denk niet dat het met medicatie nodig zal zijn maar zal met de juiste gentherapie ook de wereld uitgeholpen worden!
Zijn er al geen kinderen genoeg op de wereld? Daarnaast heeft homosexualiteit niets met onvruchtbaarheid te maken.
Oud 12 december 2007, 21:45   #55
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent RECHTSSVLAANDEREN. Ik herken je schrijfstijl. Wegwezen jij.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 21:54   #56
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Jij bent RECHTSSVLAANDEREN. Ik herken je schrijfstijl. Wegwezen jij.
RECHTSSVLAANDEREN is een gebande forummer dus, maar RECHTSVLAANDEREN = VrijVlaanderen? Hmm, zijn/haar laatste activiteit was toevallig in een homo-topic. Maar stemt de schrijfstijl werkelijk overeen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RECHTSSVLAANDEREN Bekijk bericht
Sexuele geaardheid op een identiteitskaart lijkt me een vereiste.Trouwens in Amerika gebeurt dat reeds (vliegtuigpassagiers).Liegen over sexuele geaardheid moet bestraft worden als liegen over Identiteit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 21:55   #57
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
RECHTSSVLAANDEREN is een gebande forummer dus, maar RECHTSVLAANDEREN = VrijVlaanderen? Hmm, zijn/haar laatste activiteit was toevallig in een homo-topic. Maar stemt de schrijfstijl werkelijk overeen?
Het komt wel vaker voor dat gebanden zich ''fatsoeneren''. Bovendien zegt de avatar en het gebrek aan spaties genoeg.
Oud 12 december 2007, 21:56   #58
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Drekgeurtje?
Ik denk dat het over feromonen gaat. Dat men spreekt over geuren geeft aan dat het bericht aan een onwetend publiek is gericht. Zoals jij laat blijken ook.
Oud 12 december 2007, 21:58   #59
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vind eerder mensen die van homoseksualiteit een probleem maken zielig!
Bij mannen zie ik het vooral als angst, een man die hen mogelijk in de passieve en in hun ogen vrouwelijke rol duwt, moeder!!! Help!!!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2007, 22:00   #60
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft een homo er dan zelf voor gekozen om een andere geaardheid te hebben? Neen! En waarom zou ge een homokoppel dat gelukkig is moeten dwingen om "heterostimulerende medicijnen" te nemen? Hoeveel hetero's zijn er verder niet die geen kinderen hebben, Vlaanderen barst van de vrijgezellen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be