![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilders wil de grondwet vanwege moslims veranderen. In Belgié veranderden ze de grondwet om een bepaalde partij veroordeeld te krijgen. Stelde jij jezelf toen ook die vraag? Laatst gewijzigd door daiwa : 22 december 2007 om 02:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wilders is gewoon dik jaloers op de moslims omdat ze "Vier"vrouwen kunnen krijgen.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schijnt nieuwe beleefdheidsvorm te zijn anno 2008: "kom je een spleet of een burka tegen, wees dan beleefd en zeg vriendelijk: goeiedag mijne heren!"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 december 2007 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ah, heeft Geert dit voorstel weer eens uit de kast getrokken. En maar roepen dat de moslims ons allemaal zo slecht willen behandelen.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, mocht iemand zoiets schrijven over een moslim was het kot te klein, ik ben het ook niet eens met Wilders , maar dat is nog geen reden om te reageren zoals jij dit doet.
En leg eens uit, wat mag ik verstaan onder; wat je geeft zul je krijgen?'' |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() Och sommige onnozelaars zullen zichzelf altijd verlagen tot het niveau van de mensen die ze bestrijden. Volgens mij is het antidiscriminatiebeginsel uit de Nederlandse grondwet ook een deel van de leitkultuur die Dhr. Wilders zogezegd wil verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() In vergelijking met wat de koran gebiedt terzake van (anders)Denkenden zijn de opmerkingen en de uitspraken van Hr Wilders uiterst mild.
Het komt mij ongerijmd voor dat zelfverdediging verboden zou behoren te zijn aan/in Beschaving en Democratie.
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln, was van Gogh ook zo iemand die wind zaaide en storm oogstte?
Of ben je het ermee eens dat mensen en dus ook Wilders vrij zijn om te denken en te zeggen wat hij wilt? Ik ben echt benieuwd naar je standpunt, het gaat me dus niet over het gelijk hebben van Wilders maar over het recht een mening te hebben en die vrij te uiten. Tot voor moslims dit ter discussie zetten, was dit namelijk in Nederland mogelijk, evenals het tekenen van cartoons in Denemarken, of het opvoeren van een opera in Duitsland. Ik vind je standpunt boeiend om te weten omdat het antwoord geeft op de vraag of beperkingen die moslims zichzelf opleggen( respect voor de profeet) ook moeten gelden voor wie geen moslim is. Volgens mij niet, volgens mij is het fout dat moslims die beperkingen opleggen aan wie niet in Islam gelooft, zij zijn misschien niet, maar wij wel vrij om te zeggen, tekenen en op te voeren wat we willen en dat zien we liefst ook zo in de toekomst. Juist dat fanatieke gedrag en houding geeft alle moslims een slechte naam, de meeste moslims die ik ken zijn gelukkig niet zo, keuren Wilders en uitspraken af maar vinden niet dat wie wind zaait storm moet oogsten. Vertel eens; jij dus wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Wat doe jij hier dan nog?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Ik zie al dat je nog nooit een Koran hebt vastgehouden.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 23 december 2007 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Geert Wilders. Leer lezen aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar pleit wilders voor het afhakken van de hoofden van de moslims? nadat eerst hun vingertoppen werden afgehakt? Waar zie je wilders pleiten voor het instellen van de dhimmiestatus voor moslims?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Dan hapert er duidelijk iets aan je onderscheidingsvermogen.
![]() |
#59 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
|