![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit weet ik evenzeer als dat ik weet dat de 3 vrijgegeven filmpjes de enige zijn. Denk je niet dat het pentagon alleen al veel meer beveiligings camera's heeft die iets van de inslag geregistreerd kunnen hebben dan die ene camera aan de ingang? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.flight77.info/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Amai, nu alles toch wel "debunked" zeker! Laatst gewijzigd door Heftruck : 13 december 2007 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() yep, en kun je ze ongelijk geven? Het gaat trouwens om die jpegjes als je een beetje lager kijkt. Daar zie je duidelijk wat er van videomatteriaal in beslag is genomen. De mening van de auteur omtrend 9-11 doet hier niet ter zake, alhoewel dat ik moet toegeven dat ik zijn mening ook wel deel in grote lijnen. Maar zoals ik al zei: dit doet niet ter zake!
Er zijn wel degelijk meer dan 3 video's in beslag genomen. Het bewijs is er. Laat nu nog de video's zien! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat zou Pindar dan moeten doen? Welke vragen moet hij stellen? Aan wie? Moet hij in de partijpolitiek? bij een ngo? het leger? het klooster? Wat doet u dan zoveel beter dan Pindar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Wel, dan weet je ook dat die andere video's geen nuttige beelden bevatten van het Pentagon of de impact zelf.
(correctie : het was Maguire, niet MacGuire) Via de Freedom of Information Act kunnen die betreffende video's ook openbaar gemaakt worden, maar dan dient men de beschikbare rechtsmiddelen te gebruiken. Het staat allemaal vrij duidelijk op die site lijkt me : http://www.flight77.info/documents.htm Laatst gewijzigd door parcifal : 13 december 2007 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als Pindar echt iets wil doen dan moet hij zn peilen richten op een echte organisatie en niet de NWO. Zo zou hij dingen kunnen posten over van te voren geplande invasies zoals in Irak, dat is echt interessant. Beter dan de reptielen beheersen de aarde theorie.
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pindar heeft het vrij vaak over organisaties die naar een NWO streven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 13 december 2007 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De NWO bestaat dus niet. Maar als IK dat zou zeggen, dan ben een ongeïnformeerd of ik hoor bij het clubje enz.
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij hebt recht op jouw mening. Maar ik heb dan ook recht op mijn mening! En ik ben van mening dat idd de 'reptielen' achter heel veel zaken zitten ja. Maar dat betekent toch niet dat ik me er niet om bekommer?? Integendeel, ik wil proberen het aan te pakken bij de 'wortels' Dat jij een ander idee hebt van de "wortels" dat kan. Maar verwar jouw "wortels" niet met mijn "wortels" ![]() Nuff Said Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als is streef naar een wereldregering, ben ik dan de NWO? Want een wereldregering naar mijn ontwerp vind ik best interessant. Ben ik nu de slechterik?
![]() |
#60 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |