![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk ben ik eerder op zoek naar een soort van wetenschapper in de psychosfeer die me wat kan vertellen. Dus niet dat het leuk is of niet leuk, dat snap ik zelf ook wel (danku!), maar eerder 'waar komt het vandaan' en 'is het wel goed om die fantasietjes allemaal ook werkelijk in de praktijk te brengen of is dat juist gevaarlijk' (dat laatste nl is iets dat ik denk, en dat ik ook een seksuoloog heb horen zeggen, omdat het bij verslaafden steeds maar verder moet gaan. Een pluimpje is niks bij mensen die op den duur hun vel zonder verdoving aaneengenaaid moeten hebben om nog iets te voelen, of die met een plastic zak om hun hoofd bijna stikken om nog seksueel 'genot' te kunnen beleven. Dus als iemand echt een goed boek weet over dit onderwerp dan ben ik geïnteresseerd. Leuke films zoals 'Secretary' (uitstekend!) en 'O' en allerlei websites ken ik al, dat is niet de point. Sorry als ik me niet goed uitgedrukt heb. Maar hé, zo belangrijk is het trouwens ook weer niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Homoseksualiteit was vroeger ook een ziekte, alles waar je lichamelijk niet rechtstreeks van aftakelt is voor mij geen ziekte, dus sm is geen ziekte maar gewoon een keuze. Net zoals ik kies om op politics.be te zitten en niet op politicsinfo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() PS: verslavingen zijn wel degelijk al dan niet ernstige ziektes. Ik weet niet of je al eens zwaar verslaafden hebt meegemaakt? Ook sex verslaafden zijn zieken, of dat nu hetero of iets anders is. Een one track mind met een ziekelijke obsessie is nou niet bepaald bevorderlijk voor een goeie communicatie. Ik neem aan dat jij wel over wat anders kunt denken, dromen, fantaseren, praten, dan over politics?
![]() Alhoewel, met je 55 berichten per dag... ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 15 december 2007 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Neen, maar bij jou komt het neer op moeten we het als een ziekte gaan zien of niet? En als het geen ziekte is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar je geeft het mooi aan, sm kan verslavend zijn net zoals ALLE andere dingen, maar SM IS NIET verslavend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |