![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Nieuwe indentiteitskaart is gechipt.Een plicht om je ten aller tijden te indentificeren en zoniet een boete.Welkom gevangene,in de electronische gevangenis belgie.U bent nu overal traceerbaar.Het niet kunnen vertonen van je pas levert miljoenen op voor de staat.Overal ben je uit te halen en de volgende stap is het chippen van de massa.Samen met het plaatsen van umts-masten kan men iedereen observeren en de technologie is voorhanden om via deze geimplanteerde chip de hormonenspiegel van de mensheid door middel van ferquenties te manipuleren en ons te degraderen tot doelloze slaven.Dit is jullie toekomst.Dit is hetgene dat jullie te bieden hebben voor je kinderen.Schaam je dat je het al zover hebt laten komen.Zeg gewoon NEE.Ik heb geen indentiteitskaart nodig.Ik heb geen verzorgingsstaat nodig.
En om de chip op je indentiteitskaart te blokkeren wrijf je gewoon dat kaartje over een sterke magneet of ben je daar toevallig langsgelopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() Vrijheid zit in je hoofd.Hier kan ik het bijna helemaal met vinden.Uitgezonderd dat mijn vrijheid wordt vernietigd door een ongewenste overheid die mij ongevraagt lid maakt van een partij die belgie wordt genoemd en dit zonder toestemming ook doet met mijn kind.Verder vergiftigt deze partij onze samenleving op allerhande manieren en geeft mij geen kans om te emigreren of ik moet een helehoop ellende doorstaan om van deze partij af te komen.Ja,vrijheid zit in je hoofd maar dat wil helemaal niet zeggen dat je daarmee ook in vrijheid mag leven.In tegen deel.Belgie maakt zijn bevolking tot slaven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() In je arm is waarschijnlijker, dat is namelijk gemakkelijker. Er is al een bar in Spanje waar dit mogelijk is, gewoon met een spuitje de chip laten plaatsen, lekker hip!
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet de gemeente heeft het monopolie op identiteitskaarten en paspoorten, maar wel de federale overheid. Die delegeert evenwel evenwel de gedeeltelijke uitvoering ervan (in beperkte mate, want tijdelijke identiteitskaarten bijvoorbeeld moet men nog steeds op de bevoegde federale dienst aanvragen en gaan halen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Burgemeester
|
![]() Nee,de staatloze nationaliteit wordt niet meer gegeven.Naar het buitenland vertrekken is de enige keuze.Die keuze heb ik genomen maar na 3 jaar bureaucratische ellende ben ik nog steeds niet weg.Ik heb nooit de belgische nationaliteit gewild en aanvaard,die is mij ongewenst opgedrongen door slavenhandelaars.Tevens heb ik nooit gewenst dat mijn kind deze nationaliteit heeft en ook geen toestemming gegeven maar ook hem werd dat verplicht door hetzelfde criminele tuig.Ook al werd hij geboren in het buitenland.Nee,deze corrupte varkens hebben mijn kind nodig om als human capital te verhandelen en om hun credieten te rechtvaardigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
www.becoolbewise.nl.tt en in de categorie politiek vind je voldoende info over de doelstellingen van de overheid. En zelfs onze spirituele vrijheid wordt ons ontnomen door onderdrukking van de waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zal toch eens naar de link gaan kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() iemand van het ministerie :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Over de centen zwijgen ze natuurlijk. Die hebben ze binnen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() In Nederland zou minstens 1 kamerlid in de bres springen door kamervragen te stellen over de misleidende geldigheids-datum; mogelijk zelfs een Linkse.
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 14 januari 2008 om 12:34. |
|
![]() |
![]() |