![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Banneling
|
![]() [quote=Pies Descalzos;3160418][quote=system;3160329][quote=Pies Descalzos;3160162]
Citaat:
U gaat ervan uit dat in die tijd de evolutie van de soort bepaald zal worden door kinderen. Dit is wel een verouderde opvatting dan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 20 december 2007 om 22:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burgemeester
|
![]() [quote=system;3160449][quote=Pies Descalzos;3160418][quote=system;3160329]
Citaat:
Verzamelen is een hele leuke bezigheid voor sommigen, dat is idd waar. Ik denk persoonlijk dat als ik in zo'n samenleving zou leven, ik veel aan exteme sport zou doen. Ik zou toch een zekere kick zoeken, dat doe ik nu trouwens ook. Toch een beetje flirten met de dood. Dat geeft onsterfelijkheid dan toch iets extra ![]() Ik steun wss op een vergankelijke invalshoek omdat alles in het universum vergankelijk is. Enfin, zo lijkt het toch voor mij. Ik probeer mee te gaan in de fantasie dat een mens niet zou sterven, maar ik probeer wel niet voorbij te gaan aan de nadelen dat zo'n leven met zich zou meebrengen. Enkel voordelen zal het wel niet hebben, alles komt in paren he. Vele ideologieën beloven een paradijs op aarde te worden, alleen spijtig dat de spelers in het spel altijd mensen zijn en blijven. En soms vergeten mensen dat ze ondanks het toneel dat ze spelen, toch zichzelf als het er op aankomt niet kunnen verloochenen. De menselijke aard zeg maar, die zo ingebakken zit in onze genen dat ze bijna niet verwijderbaar is.
กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์ Laatst gewijzigd door Pies Descalzos : 20 december 2007 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() [quote=Pies Descalzos;3160485][quote=system;3160449][quote=Pies Descalzos;3160418]
Citaat:
De kinderwens zal blijven bestaan en zal ook hier gerealiseerd worden. Alleen, het aantal kinderen zal klein blijven.U kunt het een beetje vergelijken met de 'één-kind-politiek ' in China. Nu, het kinderaantal is reeds klein in Europa. De mens blijft altijd mens zegt u. Hier ook. Maar we zullen stilltjes gaan naar een andere mens. Het is zeker waar dat de menselijke aard ingebakken is in onze genen. Dat is juist. Maar hoe de genen er zullen uitzien, dat is de fundamentele vraag hier. Laatst gewijzigd door system : 21 december 2007 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Toch niet, ik heb geen zien om op dit aards tranendal te bliven als ik ook kan kiezen om naar de Hemel te gaan.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Als u al bolsjewiek al ooit in de hemel komt...
Laatst gewijzigd door system : 21 december 2007 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burgemeester
|
![]() 'maybe' is the mother of all posibilities.
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Leuk dat we met DNA kunnen spelen, maar het is God die ons de puzzelstukjes geeft. God heeft ons het vermogen gegeven om de wereld in te richten naar ons eigen inzicht. Door de natuur een beetje te kunnen stoten we niemand van zijn troon. We gebruiken de vrijheid die we gekregen hebben naar eigen inzicht. Dat is iets anders dan voor God spelen. Overigens zit God helemaal in jezelf, we hebben nooit anders gedaan dan voor God spelen. We realiseren continue onze eigen dromen, en dat is wat je God zou kunnen noemen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben ze Hem moeten ontfutselen. Niet? Laatst gewijzigd door system : 21 december 2007 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |