![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als sommigen in Vlaanderen compromis en dialoog weigeren zijn ze absoluut op het verkeerde pad. Als de Turkse regering compromis en dialoog weigert met Koerdische guerillas roepen sommige mensen hier "onmenselijk, islamofascisme" etc. Als de Spaanse regering compromis en dialoog weigert met Baskische terroristen roepen sommige mensen hier "onmenselijk, fascisme" etc. Zélf willen sommige mensen ook dat hun politiekers compromis en dialoog weigeren. Dubbelle moraal? Doe wat ik zeg, maar zeg niet wat ik doe? In elk geval géén consequente houding. |
||
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 22 december 2007 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
1. Knoeier : Wie zou eraan denken om de moeilijke dossiers zoals BHV en staatshervorming als laatste op de agenda te plaatsen. Een half jaar verloren! 2, Woordbreuk : Hij zou nooit in een regering stappen zonder dat de splitsing van BHV een feit was. 3. Volksbedrieger: Zo heel stilletjes komt hij ons nu vertellen dat er zelfs na drie maanden nog geen vordering zal zijn met de staatshervorming. Hij weet maar al te goed dat die er niet komt voor 2009. Wij zijn terug bij de oude CVP. De enigste oplossing is dat wij er met de zweep op los zullen gaan. Zoalng het VB geen 35% haalt gaan wij niets bereiken. Het is de verdomde plicht van elke Vlaming om voor het VB te stemmen. Hun eerste en voornaamste programmapunt is de Vlaamse onafhankelijkheid. Ik zet alle andere verschilpunten met het programma opzij omdat iedereen na de onafhankelijkheid zijn eigen weg kan gaan. Het VB is trouwens de enigste werkelijke democratische partij in het Belgische parlement die zin heeft. |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Tja...
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals reeds meermalen gezegd: ik ben geen sympathisant van Leterme, verre van. Lees maar eens wat ik allemaal heel uitgebreid heb toegelicht als reactie op de vele lofuitingen van Max van Dietschland op Leterme. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Stop toch eens met ons te vervelen met uw neurotisch gedoe.
|
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Het is een belachelijke vraag.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat je het Waalse "non" op elk compromis aanziet als een extremistische reactie.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Uit welk gedrag het voorkomt, maakt niets uit: wanneer iemand roept: spliteuhhh; vraag ik altijd:
En wat met Brussel en (deel van) de rand? En dan kan men nooit een realistische en werkbare oplossing voorstellen. |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Neurotisch. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het antwoord was nochthans reeds in juli in de Knack te lezen. José Delperée (namens CDH medeonderhandelaar):Wij rekenen elke voorgestelde maatregel door, als het ons één euro kost, zeggen we NON." En er wordt opnieuw gekrasseld, het zal moeilijk zijn om de regering op te blazen 23 maart, weer zeer onhandig gemanouvreerd = Zwarte Piet. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 22 december 2007 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Neen, u vraagt dat nu, in vroegere posts was het gewoon een neurotische reactie van u. In de zin van als ik maar dikwijls genoeg zeg dat ze Brussel en de rand gaan verliezen blijft belgie misschien bestaan. Neurotisch.
|
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |