![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat dan? Verkondiging van de revolutie zoals Ché Guevara?
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
HAMC doet precies...ale hij denkt in dit geval iets gehoord te hebben. Maar hij is zoals de trainer van Club Brugge na de match tegen Roeselare: die had ook een andere match gezien dan de supporters van Roeselare en de radio -en televisieverslaggevers.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 24 december 2007 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niets tegen U of HAMC en spreek me ook niet uit wie gelijk heeft in dat geschil, maar het is de manier waarop je zegt: ''je moest eens weten wie ik ben, je zou dan al minder praats hebben'' die niet zo goed overkomt. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als iemand mij maar blijft overvallen met onwaarheden, dan kan het wel eens zijn dat ik dan eens ontplof en zeg 'je weet niet wie voor je staat', maar ja het heeft een lange geschiedenis die niet zo fraai is ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 24 december 2007 om 02:46. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is net dat wat ik bedoel. U mag nog zoveel titels of invloed in uw partij hebben als u wil, hier ben je net als ons een gewone forumganger. |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan gelukkig nog zeggen dat ik zelf aan de weg heb getimmerd. Ik kom maar uit een gewoon arbeidersgezin, weet je. Geen fils de papa, geen bekende naam van aan grootouders ofzo...
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen Bertje den Bleiter of Freake maw. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 24 december 2007 om 03:09. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkig niet nee
![]() ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jong N-VA'er : 24 december 2007 om 03:12. |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wie zou dan wel voor de schade en het nadeel kunnen zorgen bij een splitsing van België?
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() iedere vlaams-nationalist heeft reden om diep ontgoocheld te zijn , is dit niet zo zet u dan maar bij de groep "schijnheiligaards".Of VB nog de enige Vlaamse partij is speelt geen rol , zolang NVA en VB blijven bekvechten is het hier op Vlaams nationaal gebied een "triestig boeltje". Al goed dat politiek het leven niet beheerst....
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ga je je woorden wat meer wikken en wegen omdat je weet dat die ooit als een boemerang in je gezicht terug kunnen komen. Alléz, dat betert wel met Bertje 2, denk ik. Voor de eerste is alle hoop verloren. ![]()
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Barstte dan de bom niet volgens jou?
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een echte staatshervorming kan alle kanten uit; maar voor BDW enkel van federatie naar regio's. |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mocht je belangrijk zijn, dan zou je hier je tijd niet verdoen. |
|
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die aankomende politici van tegenwoordig zou een mens immers gaan twijfelen.... Citaat:
![]() |
#60 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het VB heeft zeer veel bereikt! Ze hebben de zweep erop gelegd en zodanige paniek bij de andere partijen gezaaid zodat de onafhankelijkheidsgedachte nu bij veel Vlamingen centraal staat. De NVA heeft nog niets bereikt en alleen een sterker VB zal er de schrik voor toegevingen nog erger maken. Zei BDW niet dat het kartel niet in een regering zou stappen tenzij BHV gesplitst is en indien er een dike visin de pan zou liggen. Het VB is inderdaad de enigste Vlaamse nationalistische partij en nationalisten hebben geen andere keuze. |
|
![]() |