![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een forum is toch een raar iets.
Ik ken hier niemand persoonlijk, maar toch heb ik blijken van medeleven van zo'n zevenentwintig mensen gekregen. Na een tijdje begin je die nick names ook te missen: hoe zou het met Silverback zijn stamboom zijn? hoe zou het met Sabine zijn in de Congo? misschien wel door een leeuw opgegeten? Hoe zou het met Serge zijn rug zijn? Is makepeace terug aan het koersen? Zou Soul-Assasin nu de echte alfameel zijn? En heeft Alcazar nu een fabriek gekocht in Praag? Zou tool2kil nu al een lief hebben? En Yvonne, zijn de boelekes al genezen? Yucagira wil ik nog wel eens haar echte afkomst kennen, misschien zit er nog tsarenbloed op dit forum. En waar zit Robrecht? Pinten aan het pakken met David? Charif voor u is er ook nog een taak weggelegd; hier heeft men nog geen weerbericht, wij kunnen dat nog ombouwen naar een "weergedicht". Ik heb eens een statistiekje gemaakt van posters die ik ken (onder dezelfde nick name) van bij PBR; verschiet niet: het zijn er veertig; wij kunnen misschien een mini-gebruikersgroep oprichten "de verstotenen der forums". Nog snel wat tikke-eitjes kleuren, want dreumes nummer één zal vroeg aan de bel hangen. Toedeloe, slaap en doe geen oogjes toe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Vreemdeling
|
![]() Verdikke, bedankt Jasper dat je me er doet aan denken... Ik moet dat ook nog doen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Vreemdeling
|
![]() De nachtploeg zal zeker nog de gaslampen aan het aansteken zijn, of ze zijn verdwaald in de cafés.
Nu : beschaafde menapiërs gaan op dit uur slapen, eerst de vliegende draak nog een vaatje brent opsolferen (let op dit woord met dubbele bodem...gesnopen? knap he voor een Gallisch onderdeurtje), een vaatje mede nuttigen met een paar everzwijnkotteletten, en dan vleien wij ons in de armen van Morpheus (of is het Venus? ik kan die goden niet goed uit mekaar houden). En zoals mijn tweelingbroer zegde: toedeloe en doe niet te veel oogjes toe, en al ben je ook zo moe, morgen komen de klokken met eitjes van chocoloe (het rijmt nog ook?!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#585 |
Partijlid
|
![]() Héhé, 03.00 a.m., all is well en ik ben hier helemaal alleen op dit gigantische forum. Feels goooood!!
[size=6]Memories are made of this...[/size] ![]()
![]() |
#586 |
Burger
|
![]() vrolijk pasen aan alle verdwaasde zielen ...
![]() |
#587 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Op prospectie geweest, een overeenkomst gesloten over hoeveel ze kunnen leveren, verkoopprijs, etc ... We zullen er eens voor zorgen zie dat ze ons hier gaan platconcurreren, sie. Eigen schuld DIKKEN bult, moet men hier maar niet zo zelfvoldaan zijn ![]() Enfin, ik kruip maar eens het bedde in, nog geen oog dichtgedaan sinds zaterdagmorgen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goedemorgenmiddagavond,
Zalig Pasen aan alle lezenden en in gedachten verzonkenen Ik hoop dat de paaseitjes gesmaakt hebben; bij mij wel, maar slecht voor de cholesterol. En van cholesterol gesproken, dat doet mij er aan denken dat ik nog steeds geen avatar heb; morgen eens op zoek gaan zie; heeft er nog iemand goede ideetjes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Vreemdeling
|
![]() Zalige paasmaandag iedereen!
De zon schijnt eindelijk ne keer, lots of work to do in den hof! Auto eens uitmensten want dat is een rijdende vuilbak geworden, en eens proberen om diene bankirai te kuisen met een produktjeeeee.(uitgesproken op een gamma-nichterige manier...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goede morgen,
Wat doen jullie zoal op een paasmaandag? In de tuin werken zegt mij niets, hij ligt er anders maar verwaarloosd bij; ik zal Jasperina eens aanspreken, dan heeft ze tijdens de week ook nog wat te doen. Nog wat werkjes doen voor de business misschien; heb zojuist mijn BTW-aangifte klaar, zo ne zelfstandige heeft ook nooit gedaan nietwaar, en het verdient al niks... |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#593 |
Vreemdeling
|
![]() Spelev,
die eitjes bij jullie, dat zijn zeker enkel rode??? ![]() Verdorie dat is politiek; nu moet ik er één betalen; wat drinkt ge Spelev? In dit café waar er niet over politiek mag gepraat worden, kun je eigenlijk wel snel zat worden. Je lokt er één uit om over politiek te beginnen, en hij heeft het zitten...en dan maar drinken...en als we te zat worden, dan zeggen we tegen moeder de vrouw dat het de schuld van de politiek is ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Vreemdeling
|
![]() Voor mij mag het iets strafs zijn, ik heb dat wel verdiend vind ik...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat mag het zijn Yvonne?
een bak Duvel, een fles whisky of een vat Chablis? Voor dat laatste rap bestellen hoor, of Sabine is er mee weg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Vreemdeling
|
![]() Ons vredige menapische dorpje wordt toegedekt door de mantel van de nacht, bezaaid met flonkerende sterretjes en een halve maan, die er eigenlijk niet mag staan, maar dat zal de invloed van de moslims zijn denk ik (nad60, heb je dat gehoord? wij bezingen u al eeuwenlang)
Ann Van Elsenix was daarstraks nog de was aan het ophangen, ook stom daar verkopen ze tegenwoordig geïmporteerde Romeinen voor (woehahaha wat zal Silverback weer zweten bij deze wijze woorden); onze druïde verslikt zich in zijn laatste paasei (maximum vijftig eten eerwaarde, we hadden u nog gewaarschuwd); Alexandrina Coolenix spiegelt zich in het Zilvermeer en spreekt de magische woorden: "spiegeltje, spiegeltje in het meer, wie krijgt de meeste stemmen deze keer"? "Veel stemmen zijn voor u, o lieve maagd, maar één is er die nog vloert, het is de wijze MOLCO, stoer van lijf en leden, hij zal nog voor u het paleis betreden". "Oh jammer, jammer, ik ga bleiten aan de Nethe, zo kan ik misschien die gvdù�*'(mµùqùqùgvd MOLCO vergeten". In het magische woud der Menapiërs gaan stoere krijgers naar de strozak (behalve Alexandrina, want die heeft afspraak met de schoonheidsfee). Morgen gezond weer op, want ik moet het gras afrijden voor onze paalwoning, en het haar van Deugnix, mijn vliegende draak kammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Vreemdeling
|
![]() Jasper, voor mij mag het dat vatje chablis zijn.
Molco, gras afdoen heb ik vandaag gedaan, nu aleen nog de kanten, maar ik heb dat zogelaten : had geen goesting meer nadat die verdomde plastieken draad weer eens blokkeerde in dat verdomde kantenafdoenderke van den aldi. Ik zal het morgen wel met de schaar doen. Vandaag verder gewerkt aan ons groots project: een watervalleke aan onze vijver. Ik zeg wel watervalleke, maar met een beetje verbeelding zie ik er toch wel die van Coo in. Eerlijkheidshalve moet ik erbij vertellen dat mijn ventje het meeste werk heeft gedaan, maar ik heb ook belangrijk werk gedaan, nl. suggesties geven ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Vrolijk Pasen trouwens aan allen hier...
![]() |
![]() |
#599 |
Burger
|
![]() ik vertrek op vkantie mannekes
tot vrijdag, als ik de limburg overleef .... ![]()