![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door mvd : 6 augustus 2014 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je mag uiteraard je eigen gedacht hebben, al is er nog geen enkel sluitend wetenschappelijk onderzoek gevoerd in hoeverre er meer pedo's zouden zijn in beroepsgroepen die met kinderen werken of omgaan. Wat mij vooral stoort in je reactie is dat je (onbewust ?) homoseksualiteit in je voorbeeld weer lijkt te koppelen aan pedofilie. Dat is natuurlijk funest onwaar. Er zijn onder homoseksuelen niet meer pedo's dan bij hetero's ! Ga je van die gedachte niet uit, dan volg je de 'Russische' visie, waarbij je homo's in elkaar gaat slaan ter bescherming van de jeugd, want homo's zijn volgens hen sowieso pedo's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoals anderen al zeiden, pedo's hebben altijd bestaan en zullen er ook altijd zijn. Overdreven paniekreacties zijn zeker niet nodig, wel je kinderen op een gezonde manier weerbaar maken en wapenen tegen mensen met foute intenties. En dat doe je heus niet door hen victoriaans preuts te maken of hen in een harnas te laten douchen ! En nu stop ik hier met reageren, in deze draad is al genoeg gezegd en gezeverd, ik zie niet in welke meerwaarde het nog zou kunnen bieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij herhalen: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. dat u de logica ontgaat, wanneer iemand erop wijst dat pedo's vooral graag werk zoeken die hen in contact brengt met kinderen, en vooral waarbij ze gezagsfuncties bekleden, is voor uw eigen rekening. 2. kinderen tussen 9 en 13 hebben helemaal geen toezicht nodig,zij kunnen alleen douchen, dat hoeft niet ingroep ( mocht u kinderen hebben dat wist u dat vooral wanneer de secundaire gelsachtskenmerken zich ontwikkelen , kinderen nogal gesteld zijn op enige privacy) Dat heeft niets te maken met preuts zijn maar met begrip voor de ontwikkeling van kinderen. 3. Ik denk dat je kinderen het best beschermd door wanneer toezicht niet nodig is, je vragen te stellen waarom iemand dat dan wel nodig vind? Waarom juist bij die groep die secundaire geslachtskenmerken ontwikkelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Banneling
|
![]() In mijn jeugdbeweging werden het wassen en poetsen overzien door de kookouders ,vooral vrouwen of moeders. Die bij jonge -10 kindjes al eens meehielpen. Leiding deed mee aan de activiteit . Als voorbeeld , en om het een ontspannen activiteit te maken. Camera's zouden niet toegelaten zijn(NOOIT).
Bij de jongverkenners (+11) was het gescheiden douchen , Nog altijd onder toezicht van kookouders. De meisjes wasten zich dan met leidsters onder toezicht van meerdere moeders. Elk heeft zn rol op zo een kamp, en de rol van kookouders en groepsleiding mag niet onderschat worden. Het word een klein gemeenschap mét sociale controle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je bent een rare kerel en ook in andere topics dans je op een slappe koord... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook zonder bewijs. het is dan ook geen proces of democratie hé. Twijfel is genoeg om bedenkelijke figuren ver van kinderen te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Minister-President
|
![]() Wees gerust, iemand als jij zou ik ook nooit meenemen op kamp. Al zou de kans bijzonder klein zijn, moesten we ons in dezelfde 'milieus' begeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Banneling
|
![]() Alice, 't is niet omdat ge een pedo zijt dat ge daarom ook strafbare feiten pleegt. Er zullen inderdaad in de kindersector wel wat pedo's zitten hier en daar, maar de meesten gaan zich nooit seksueel vergrijpen aan een kind. Au contraire, ze gaan uitblinken in het geven van liefde en zullen door alle ouders op handen gedragen worden.
Iedereen heeft ergens wel een seksueel afwijkend kantje, maar daarom gaat ge nog niet over tot de daad. Zelf heb ik ook wel eens gefantaseerd dat ik mijn zus in haar slaap lag te neuken, maar tussen fantasie en doen is nog wel een enorm groot verschil. En laat ons eerlijk zijn, IEDEREEN heeft wel eens strafbare seksuele fantasieën. Zelfs pastoor Daens wou op Nette kruipen hoor! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ga je gang maar, mijn naam ken je. ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds lopen er wel meer mensen rond die, zoals jij, geen graten zien in seksueel getinte contacten met kinderen en zijn de voorstellen over minstens twee controleurs (die elkaar dan ook controleren) in wisselende ploegen een zeer goed voorstel. Problemen zijn er om op te lossen nietwaar? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Zeer glad ijs, beste Joris, uiterst glad zelfs, ... Toont nog maar eens aan dat je inhoudelijk niets hebt toe te voegen, uiteraard waren we dat van jou al langer gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2; Het gaat niet over een " seksueel afwijkend kantje" maar over de machtsverhouding kinderen en volwassenen en daar is een duidelijke lijn, om kinderen te beschermen tegen volwassenen met dat kantje. 3; Dat jij over je zus fantaseert is wat teveel informatie, maar gelukkig besef je het verschil tussen daad en fantasie, de meesten doen dit, anders had Russell Crow het superdruk! Maar daar gaat het niet over, pedofelie gaat niet over een seksuele fantasie maar over iemands geaardheid. Dat jij denkt dat Daens op Nette wilde kruipen is ook jou fantasie, en niets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft u kinderen? Daar hield u toch geen " toezicht over" tot de leeftijd van 13?? Juist op die leeftijd vinden kinderen het erg vervelend om naakt gezien te worden door vreemden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar met uw commentaar zit u ook vaak op glad ijs...voor mij getuigt ze van een veel te grote empathie met daders en weinig begrip voor slachtoffers, ik heb vaak de indruk, kan verkeerd zijn, dat u vind dat de samenleving pedofelie maar moet accepteren en pedo's niet te veel in de weg mag staan omdat het volgens u het helemaal niet zo is dat die relaties schadelijk zijn voor kinderen.
|
![]() |
![]() |