![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Is 4 keer dezelfde onzin blaten een NPD rite ofzo?
Laatst gewijzigd door BenIsaac : 11 september 2008 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() N-SA is tot nader order een geheel van verschillende mensen en niet ik alleen. Bijgevolg is het mijn mening hé! ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
vandaar juist dat ik u vroeg of Israël volgens u een multicultureel of een etnonationaal project is (of moet zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Minister-President
|
![]() wat is het verschil tussen raszuiver een land willen zien en racisme?
ga je vriendelijk tegen een gekleurde persoon hier zeggen om op te krassen ofzo ? denk je dat mensen naief zijn ofzo? men kan zo door je leugens heen prikken.. en inderdaad, ik hoop niet dat mensen zoals jij de NSA vertegenwoordigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() Ik zat voor de lol eens op stromfront (om eens te lachen) en kwam dit tegen http://www.stormfront.org/forum/show...11-519051.html
Op 11 oktober gaat het allereerste N-SA congres van start. Plaats van afspraak is bla bla bla enz Ze rekruteren dus ook op Stormfront ![]() does it ring a bell ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, namelijk dat er een N-SA kern actief is in Brugge, omdat de vroegere VJW-werking grotendeels in N-SA is overgegaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Racisme is waarde van mensen beoordelen op basis van hun ras. Nergens doe ik dat. Ik spreek me nergens uit over "superioriteit van blanken" enz... Identiteit is zowel collectief als persoonlijk, is zowel cultureel als biologisch. Het gaat er hem om zoveel mogelijk de verschillen te willen bewaren. ![]() http://nsalternatief.wordpress.com/2...00-identitair/ ![]() “0% racisme, 100% identiteit” is geen reclame-leuze of het schaamlapje voor een slecht aanvaarde xenofobie. Het is vóór alles en vooral een geestesgesteldheid. Het is het besef dat elk land toebehoort aan het volk dat er vorm aan heeft gegeven en dat niemand de erfgenamen ervan kan onteigenen. Er is geen enkele reden om identitaire bewegingen tegen elkaar op te zetten: ieder werkt hand in hand naar het ideaal van een gezonde coëxistentie in een absoluut respect voor elkaars territoriale, etnische, linguïstische integriteit. De authentieke patriotten voeren geen oorlog. Zij gaan zij aan zij vooruit naar een gemeenschappelijk ideaal: een wereld van verscheidenheid aan culturen en identiteiten, beschermd door beheerste grenzen die de verrijkende uitwisseling voor de ene en de andere niet uitsluiten. Opdat verrijkende uitwisselingen tussen volkeren kunnen tot stand komen, moet het recht op verschil wel een werkelijkheid zijn. In het omgekeerde geval zou er niets meer uit te wisselen zijn om de eenvoudige reden dat de volkeren – volledig ontworteld – zouden plaats geruimd hebben voor een leger van klonen. Het imperialisme – militair of commercieel – gaat volledig in de omgekeerde richting. Het verwerpt de werkelijkheid van identitaire bijzonderheden in naam van een uniek, “universeel” model, dat geacht wordt zichzelf aan allen op te leggen door de valse vermenging van de culturen. Een model dat trouwens met een soevereine minachting de identiteit van de nieuwkomer ontkent door te veronderstellen dat hij perfect oplosbaar is in een omgeving die hem volledig vreemd is (wat het racisme en de onafscheidelijke minachting illustreert van de verafgoders van de vermenging, ondanks hun vermeende antiracistische en humanistische discours). De enige overwinnaar in dat spel van bedrogenen is het mondialisme: grote consumptiemachine van deze “tijd van het beschikbare brein” (aldus Patrick Le Lay, CEO van TF1). Het steunt op de afstompende consumptiemaatschappij om ons zo goed mogelijk mentaal te ontwapenen, ons aan handen en voeten gebonden over te leveren aan Mac Donald’s en Coca Cola, ons te herleiden tot de simpele status van consumenten van kunstmatige verlangens. Tegen het imperialisme van alle soorten is de eerste te voeren revolutie die van de zielen: het is de plicht van elk van ons om zich geestelijk opnieuw te verwortelen, om voorrang te geven aan de plaatselijke economie en tradities tegenover de geprivatiseerde Goelag die de commerciële centra en hun afgeleiden vormen. Wij moeten uit de massamaatschappij treden en opnieuw leren lichamelijk en verstandelijk zelfstandige individuen te worden, geworteld in onze natuurlijke gemeenschappen (stad, provincie, streek, natie, beschaving). Die filosofie heeft talrijke implicaties: op ecologisch vlak (eerbied voor en verdediging van de natuur), op geestelijk vlak (praktijk van traditionele riten en zoektocht naar een zekere transcendentie), op maatschappelijk vlak (persoonlijke investering – onder welke vorm dan ook – in de richting van de onzen die lijden, want het overlevingsinstinct is vóór alles gemeenschapsgebonden en het begint al zeer vroeg bij de familie). Dus: van de Serviërs in Kosovo tot het Karen-volk in Birma over de Tibetanen en alle andere volkeren van de wereld die verdrukt worden omwille van wie ze zijn en omdat ze dat willen blijven… Identitair verzet! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Minister
|
![]() Bon, allemaal om te maskeren dat je standpunt nog verdergaat dan de VB slogan 'aanpassen of oprotten', voor jullie is het dus gewoon 'buitenlanders: oprotten'.
Of ben ik mis?
![]() |
#594 |
Banneling
|
![]() Als ik me niet vergis is hun standpunt ter zake remigratie, wat in mijn ogen een plausibele oplossing is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor de lol ?
Jij bent daar toch vaste klant onder de naam "Pé of Flanders" ?!
![]() |
#596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Via akkoorden met de landen van oorsprong waarbij we ontwikkelingshulp volledig afstemmen op de opvang / terugkeer van die vreemdelingen, realistisch gespreid over jaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Minister
|
![]() En het akkoord van de gedeporteerden in spé?
![]() |
#598 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Met de nodige financiële ondersteuning kan al veel en willen personen al eens van mening veranderen. Vermits het overgrote deel van de hier verblijvende vreemdelingen enkel naar hier gekomen zijn om financiële redenen zullen zij hier zeker gevoelig voor zijn.
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat: