Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2008, 19:20   #581
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Is 4 keer dezelfde onzin blaten een NPD rite ofzo?

Laatst gewijzigd door BenIsaac : 11 september 2008 om 19:21.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 19:24   #582
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blauwzwart Bekijk bericht
Toch typisch, zoiets is natuurlijk je eigen persoonlijk standpunt omdat het N-SA zo geen vergaand standpunt officieel kan verkondigen.

N-SA is tot nader order een geheel van verschillende mensen en niet ik alleen. Bijgevolg is het mijn mening hé!

Citaat:
Maar het Vlaams Belang zou dat dan wel moeten doen zeker ? Wat een ireëel gedoe soms, die politieke forums.
Ge zit preciues wel met die kritiek op het VB in uw maag. Ik verwachtte van het VB dat ze consequent voor een terugkeerpolitiek waren wat vreemdelingen betreft. Dat zijn ze niet dus ik verwacht van het VB nu ook niets meer.
Félicien Bwanatongo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 19:25   #583
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Is 4 keer dezelfde onzin blaten een NPD rite ofzo?

Op het moment dat iemand op een forum begint te zeiken over spellingsfouten of postings die haperen als gevolg van een technische storing, is het beter een discussie te stoppen.
Oud 11 september 2008, 19:30   #584
TVDD
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Sarah, ik vind iemand die zegt dat de Joden een uitzondering zijn en daarom Europa moeten verlaten behoorlijk anti-Semitistisch, of een nogal extreme versie van Zionisme

vandaar juist dat ik u vroeg of Israël volgens u een multicultureel of een etnonationaal project is (of moet zijn).
TVDD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 19:30   #585
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Op het moment dat iemand op een forum begint te zeiken over spellingsfouten of postings die haperen als gevolg van een technische storing, is het beter een discussie te stoppen.
Ik probeerde slechts inzake te krijgen in heidense rituelen
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 19:49   #586
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sarah, ik vind iemand die zegt dat de Joden een uitzondering zijn en daarom Europa moeten verlaten behoorlijk anti-Semitistisch, of een nogal extreme versie van Zionisme

Dat zijn eigenlijk synoniemen, ben Isaac.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 19:55   #587
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

wat is het verschil tussen raszuiver een land willen zien en racisme?
ga je vriendelijk tegen een gekleurde persoon hier zeggen om op te krassen ofzo ?

denk je dat mensen naief zijn ofzo? men kan zo door je leugens heen prikken.. en inderdaad, ik hoop niet dat mensen zoals jij de NSA vertegenwoordigen.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2008, 20:19   #588
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pavolini Bekijk bericht
Je bent zielig geworden.
³
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2008, 05:41   #589
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Ik zat voor de lol eens op stromfront (om eens te lachen) en kwam dit tegen http://www.stormfront.org/forum/show...11-519051.html
Op 11 oktober gaat het allereerste N-SA congres van start. Plaats van afspraak is bla bla bla enz

Ze rekruteren dus ook op Stormfront Het bericht is onder de naam N-SA geplaatst met Location: Brugge
does it ring a bell ?
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2008, 06:11   #590
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Ik zat voor de lol eens op stromfront (om eens te lachen) en kwam dit tegen http://www.stormfront.org/forum/show...11-519051.html
Op 11 oktober gaat het allereerste N-SA congres van start. Plaats van afspraak is bla bla bla enz

Ze rekruteren dus ook op Stormfront Het bericht is onder de naam N-SA geplaatst met Location: Brugge
does it ring a bell ?
Wat is er mis met Stormfront dan?
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2008, 06:41   #591
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:

does it ring a bell ?

Ja, namelijk dat er een N-SA kern actief is in Brugge, omdat de vroegere VJW-werking grotendeels in N-SA is overgegaan.
Oud 12 september 2008, 06:54   #592
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
wat is het verschil tussen raszuiver een land willen zien en racisme?
ga je vriendelijk tegen een gekleurde persoon hier zeggen om op te krassen ofzo ?

denk je dat mensen naief zijn ofzo? men kan zo door je leugens heen prikken.. en inderdaad, ik hoop niet dat mensen zoals jij de NSA vertegenwoordigen.

Racisme is waarde van mensen beoordelen op basis van hun ras. Nergens doe ik dat. Ik spreek me nergens uit over "superioriteit van blanken" enz...

Identiteit is zowel collectief als persoonlijk, is zowel cultureel als biologisch. Het gaat er hem om zoveel mogelijk de verschillen te willen bewaren.

http://nsalternatief.wordpress.com/2...00-identitair/

“0% racisme, 100% identiteit” is geen reclame-leuze of het schaamlapje voor een slecht aanvaarde xenofobie. Het is vóór alles en vooral een geestesgesteldheid. Het is het besef dat elk land toebehoort aan het volk dat er vorm aan heeft gegeven en dat niemand de erfgenamen ervan kan onteigenen. Er is geen enkele reden om identitaire bewegingen tegen elkaar op te zetten: ieder werkt hand in hand naar het ideaal van een gezonde coëxistentie in een absoluut respect voor elkaars territoriale, etnische, linguïstische integriteit. De authentieke patriotten voeren geen oorlog. Zij gaan zij aan zij vooruit naar een gemeenschappelijk ideaal: een wereld van verscheidenheid aan culturen en identiteiten, beschermd door beheerste grenzen die de verrijkende uitwisseling voor de ene en de andere niet uitsluiten. Opdat verrijkende uitwisselingen tussen volkeren kunnen tot stand komen, moet het recht op verschil wel een werkelijkheid zijn. In het omgekeerde geval zou er niets meer uit te wisselen zijn om de eenvoudige reden dat de volkeren – volledig ontworteld – zouden plaats geruimd hebben voor een leger van klonen.
Het imperialisme – militair of commercieel – gaat volledig in de omgekeerde richting. Het verwerpt de werkelijkheid van identitaire bijzonderheden in naam van een uniek, “universeel” model, dat geacht wordt zichzelf aan allen op te leggen door de valse vermenging van de culturen. Een model dat trouwens met een soevereine minachting de identiteit van de nieuwkomer ontkent door te veronderstellen dat hij perfect oplosbaar is in een omgeving die hem volledig vreemd is (wat het racisme en de onafscheidelijke minachting illustreert van de verafgoders van de vermenging, ondanks hun vermeende antiracistische en humanistische discours). De enige overwinnaar in dat spel van bedrogenen is het mondialisme: grote consumptiemachine van deze “tijd van het beschikbare brein” (aldus Patrick Le Lay, CEO van TF1). Het steunt op de afstompende consumptiemaatschappij om ons zo goed mogelijk mentaal te ontwapenen, ons aan handen en voeten gebonden over te leveren aan Mac Donald’s en Coca Cola, ons te herleiden tot de simpele status van consumenten van kunstmatige verlangens.
Tegen het imperialisme van alle soorten is de eerste te voeren revolutie die van de zielen: het is de plicht van elk van ons om zich geestelijk opnieuw te verwortelen, om voorrang te geven aan de plaatselijke economie en tradities tegenover de geprivatiseerde Goelag die de commerciële centra en hun afgeleiden vormen. Wij moeten uit de massamaatschappij treden en opnieuw leren lichamelijk en verstandelijk zelfstandige individuen te worden, geworteld in onze natuurlijke gemeenschappen (stad, provincie, streek, natie, beschaving). Die filosofie heeft talrijke implicaties: op ecologisch vlak (eerbied voor en verdediging van de natuur), op geestelijk vlak (praktijk van traditionele riten en zoektocht naar een zekere transcendentie), op maatschappelijk vlak (persoonlijke investering – onder welke vorm dan ook – in de richting van de onzen die lijden, want het overlevingsinstinct is vóór alles gemeenschapsgebonden en het begint al zeer vroeg bij de familie).
Dus: van de Serviërs in Kosovo tot het Karen-volk in Birma over de Tibetanen en alle andere volkeren van de wereld die verdrukt worden omwille van wie ze zijn en omdat ze dat willen blijven… Identitair verzet!

Oud 12 september 2008, 15:16   #593
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Bon, allemaal om te maskeren dat je standpunt nog verdergaat dan de VB slogan 'aanpassen of oprotten', voor jullie is het dus gewoon 'buitenlanders: oprotten'.
Of ben ik mis?
Oud 12 september 2008, 15:20   #594
Eichmann
Banneling

Standaard

Als ik me niet vergis is hun standpunt ter zake remigratie, wat in mijn ogen een plausibele oplossing is.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2008, 15:50   #595
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zat voor de lol eens op stromfront
Voor de lol ?
Jij bent daar toch vaste klant onder de naam "Pé of Flanders" ?!
Oud 12 september 2008, 16:15   #596
Félicien Bwanatongo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Als ik me niet vergis is hun standpunt ter zake remigratie, wat in mijn ogen een plausibele oplossing is.

Inderdaad. Via akkoorden met de landen van oorsprong waarbij we ontwikkelingshulp volledig afstemmen op de opvang / terugkeer van die vreemdelingen, realistisch gespreid over jaren.
Oud 12 september 2008, 16:26   #597
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Félicien Bwanatongo Bekijk bericht
Inderdaad. Via akkoorden met de landen van oorsprong waarbij we ontwikkelingshulp volledig afstemmen op de opvang / terugkeer van die vreemdelingen, realistisch gespreid over jaren.
En het akkoord van de gedeporteerden in spé?
Oud 12 september 2008, 17:36   #598
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
En het akkoord van de gedeporteerden in spé?

Met de nodige financiële ondersteuning kan al veel en willen personen al eens van mening veranderen.
Vermits het overgrote deel van de hier verblijvende vreemdelingen enkel naar hier gekomen zijn om financiële redenen zullen zij hier zeker gevoelig voor zijn.
Oud 12 september 2008, 17:46   #599
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bridgeton Bekijk bericht
Ik las laatst iets op facebook over de NSA, zijn er hier mensen van deze partij (?) die me er meer uitleg over kunnen verschaffen?
Het zijn mensen die graag 19e-eeuwtje spelen in hun clubhuis.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 september 2008, 17:52   #600
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het zijn mensen die graag 19e-eeuwtje spelen in hun clubhuis.
Als je niet weet waarover je spreekt, waarom hou je je irritante bek dan niet gewoon. Kan je niet de moeite doen zoals elk normaal mens om bvb. de blog te bezoeken, de artikels te lezen en dan je commentaar te geven? Waarom komen lullen wanneer je er niets van af weet? Triestig!
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be