![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat het monster van Loch Ness?
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is voor jou de "Grootste Nederlander"?
![]() |
#583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor dezelfde prijs:
Wie is voor jou de "Grootste Belg"? Wie is voor jou de "Grootste Vlaming"? Wie is voor jou de "Grootste Waal"? Wie is voor jou de "Grootste Brusselaar"? Wie is voor jou de "Grootste Franstalige Belg"? Wie is voor jou de "Grootste Oostkantonner"?
![]() |
#584 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Men heeft op een van de laatste dagen hiervan, een haar gevonden in een uitgeholde boom die volgens een koninklijke Migyurjager bewoond zou zijn geweest door een Migyur. De haar is getest in Engeland op het DNA van de mens, beren, primaatachtigen en een heleboel andere dieren die in die gebieden leven, maar kwam met niets overeen. Wetenschappelijke visie Voor sceptici hebben fenomenen als de "Verschrikkelijke sneeuwman" (of Yeti)) veel last van het zogenaamde Lourdes-effect. Het probleem, zowel met de Yeti als met het Monster van Loch Ness, is dat er méér dan één individu van moet bestaan om als soort te overleven. Deze fenomenen lijken dan ook eerder aan de menselijke fantasie ontsproten dan dat ze zouden stroken met de wetenschappelijke kennis over evolutie. Hoewel er door de wetenschap geregeld nieuwe diersoorten worden ontdekt, werden van de yeti tot heden slechts enkel nep-yeti's ontdekt. ' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het kunnen dat er meer dan één van hun "soort" bestaat?
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Minister
|
![]() Ah, je hebt Yeti ingetoetst in Google?
![]() Ja, het zou best wel eens kunnen. Als het om een diepwaterdier gaat, dat slechts bij uitzondering of toevallig aan de oppervlakte komt, dan zou er best een kleine populatie kunnen bestaan, die in de prehistorie in het meer opgesloten is geraakt en zich sindsdien heeft weten aan te passen aan de gewijzigde omstandigheden. Edit: onomstotelijk bewijs, er is een foto beschikbaar. ![]()
Laatst gewijzigd door André de Hollander : 10 september 2008 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, want volgens mij was dat niet eens de Yeti.
![]() Strijk je je kleren zelf? Zo ja, met welk soort strijkijzer; zo neen, wie doet dat voor jou?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 september 2008 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Minister
|
![]() Willem van Oranje gooit wel hoge ogen. De geschiedenis zal niet altijd even correct worden weergegeven. Daarom is het moeilijk een inschatting te maken van de werkelijke moed, opoffering, beweegredenen en inspanningen van 1 persoon, als je hem niet zelf bezig hebt gezien.
Grootste Nederlanders zijn misschien ook al die anonieme Nederlanders, die het beste uit zichzelf halen, zichzelf opofferen voor anderen, vrijwilligerswerk doen, de perfecte hardwerkende werknemer zijn, anderen redden, of de liefste moeder van de hele wereld zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ken geen enkele persoon uit de hier genoemde bevolkingsgroepen goed genoeg (ook niet uit de geschiedenis oid) om daar een oordeel over te kunnen vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Minister
|
![]() Ik ken deze 'soort' niet, maar het lijken me gewoon mensen met bovengemiddelde lichaamsbeharing. Ja, ik heb op het strand weleens mensen gezien uit die groep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou je van mythologie?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Nee, mijn kleren worden niet gestreken. Ik was mijn kleren zelf, kies voor 'kreukherstellend' programma, hang de kleding zo strak mogelijk aan een waslijn (overkapt, zodat het kan blijven hangen als het regent) en hang overhemden daarna aan een hangertje in mijn kast zonder te strijken. Het strijkijzer wat ik had heb ik inmiddels in gebruik om mijn snowboard te waxen. ![]() Ik heb enkele overhemden die van kreukvrij / strijkvrij katoen zijn. Die drogen perfect glad op zonder kreukels. De rest draag ik gekreukt, wat bij een aantal kledingstukken ook zo bedoeld is. Bij de anderen draag ik ze alsof het zo bedoeld is. ![]() Ik heb weleens gestreken, maar vind dat echt een stompzinnige bezigheid. Niets dan respect voor de mensen die het wel doen natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat het mogelijk is dat een halve bol kaas aan 6.700 euro verkocht geraakt?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel enkel aan de forummer van de week vragen,vindt U dat raar?
![]() |
#595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat vindt U van de huidige moderatie?(laatste vraag van mij)
![]() |
#596 |
Minister
|
![]() Ik heb me daar weinig mee beziggehouden. Waar op normale scholen kinderen leren over de mythologie en over Romeo en Julia, daar hadden wij onderwerpen als godsdienst, kerkgeschiedenis, psalmen zingen en dat soort gedoe. Ik heb dus op dat punt een hiaat in mijn kennis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: sorry, ik kon het niet laten...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 10 september 2008 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alé, jij bent geen kind meer natuurlijk, maar in Baskenland maakte ik soms wel wandelingetjes met een paar klein mannen en dan vertelde ik over al die natuurgoden... leuk hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben nog steeds kaas aan het eten van die keer dat ik in Woerden was: Citaat:
![]() |
||
![]() |