![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#582 |
|
![]() Voorzichtig gezegd: wel een punt ter overweging.
![]() |
#583 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
|
![]() Kweenie; dat verhaal over die bankiers begint mij toch wel te intrigeren.
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij geef je les in een katholieke school. Hippe West-Vlaming die in Brussel lesgeeft, waarschijnlijk met uw fiets naar huis fietst, een gerenoveerd appartement rond de beurs dat je deelt met enkele andere (West-)Vlamingen, of toch tenminste met uw even Vlaamse en hippe vriendin, dan een beetje veganistisch eten in een of ander Dansaert-café of op het Sint-Goriksplein, wat keuvelen bij een glaasje Cava ( what else?) tijdens een al even politiek correct gesprekje, even voelen of uw pseudo-alternatief heuptasje wel op z'n plaats zit. Ik heb het gevoel dat ik U al volledig kan kaderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Fout. Ik ga te voet naar m'n werk. Ik woon op een kleine 3 minuten van de school waar ik lesgeef. 3. Fout. Ik woon in een appartement, ja, maar het is niet gerenoveerd, ik woon alleen, en als ik naar de Beurs moet, neem ik ofwel de metro, ofwel de fiets. Dat laatste gaat iets sneller. 4. Fout. Voor het ogenblik ben ik nog steeds (en al erg lang) vrijgezel, en het ziet er niet onmiddellijk naar uit dat dat snel gaat veranderen, al geef ik de hoop niet op. 5. Fout. Ik eet ook wel eens vlees tegenwoordig, en in die buurt waar u het over heeft ben ik al j�*�*�*ren niet meer uitgegaan. Niet dat ik dat vroeger zo vaak deed, trouwens. Ik heb geen behoefte aan 'hip'. Ik blijf liever thuis om mij met muziek bezig te houden. Ik weet niet eens wat 'Cava' is, en aan politiek-correcte gesprekjes heb ik meer dan één broertje dood. 6. Fout. Ik heb geen heuptasje, wel een ouderwetse, ondertussen versleten boekentas, en soms gebruik ik nog wel eens m'n oude rugzak genaamd "Your Planet". 7. Ik vraag me op grond van deze foutieve inschatting dan ook af of u wel in staat bent uw èigen zèlf te kaderen. Vriendelijke groet, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 15 oktober 2008 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is het de behoefte tot fantaseren? Sprookjes zijn niet meer in, dat wordt beschouwd als iets voor kinderen. Maar de fantasie kan worden uitgeleefd in een conspiracy. Het maakt niet uit hoe groot de realiteitswaarde van een samenzwering is. Die kan zelfs enige grond hebben, maar dat maakt het eigenlijk minder leuk. Wanneer je met veel overtuiging en argumentatie kan beweren dat een aanslag waarschijnlijk door een UFO is gepleegd, wordt het pas interessant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2008 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wake up dude. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is nu eens flink op zijn bek gaan, mijn allerbeste piraat. Ik betrap je op een flagrante leugen, en ipv van dat ruiterlijk toe te geven (of gewoon te zwijgen) probeer je het met persoonlijke insinuaties en leugens over mij. Wel, beste piraat, een eenvoudige oefening in elementaire logica is hier op zijn plaats. Wanneer jij, om jouw vooroordelen te "staven", op een forum leugens post, dan kan dat moeilijk iets over mij vertellen. Wel over de waarde van jouw "argumentatie". Niet dat ik daar nog enige twijfel over had, hoor. Ik zal je nu maar verder laten stoken. Ik vrees voor jou dat je nog enkel voor de overtuigde conspiracisten zal preken. Who cares?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 oktober 2008 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hebt u misschien ook nog een bijdrage van het jaar voordien van te Lommel? Hoe daar op aanvraag van de zogenaamde antifasciste de Nederlandse kraakbeweging was uitgenodigd op mee jacht te komen maken op hoog bejaarden. Hoe ze door de oproerpolitie als vuil van de straten zijn gespoten met het waterkanon en zich toen in bossen en achter struiken terugtrokken in de hoop toch maar één oud manneke/vrouwke te kunnen molestreren. Maar wat bleek ook slechte tactiek, inplaat van ouderen, rijkswacht en jongeren. Indien nog niet tot uw grijze massa doorgedrongen, Stekene is geen begraafplaats, dit maar ter vermelding indien u die richting zou willen inslagen. Verder kan ik u alleen maar feliciteren met uw Franstalige bijdrage van, "zouden we zo het naar de top klimmende VB niet kunnen doen struikelen". Verder u misschien niet opgevallen, "HORST WESSEL" werd gedraaid in uw youtube bijdrage, wat zou dit zeggen over de makers van deze reportage? Maar reactie's daarop laat ik over aan VB'ers die zijn beter geplaatst om herover met uw persoontje te debateren. U moet weten in VB middens zijn bepaalde personen niet gewenst, onderanderen ondergetekende. Dus ik kan en wens niet voor hun te spreken.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 15 oktober 2008 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
|
![]() Ik geloof niet dat een een samenzwering was, daarvoor zijn er te weinig aanwijzingen. Het lijkt er eerder op dat het een tragisch ongeval is door hoge snelheid. Het kan altijd, maar momenteel zijn er geen concrete aanwijzingen zoals dat in het geval dat de crash van Prinses Diana wel is.
Wel interessant te vermelden voor de volledigheid is dat de MOSSAD wel degelijk Haider bespioneerde. Van Juni 2005: Citaat:
http://www.timesonline.co.uk/tol/new...icle528859.ece
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
|
![]() Citaat:
Veel nodeloos geprovoceer en als u op leugens wordt betrapt 'was het maar om te lachen'. U bent niet echt een aanwinst voor dit forum. Ik begin toch te denken dat de moderatie dát al twee keer eerder goed heeft gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U weet dit misschien? Waar liggen de Vlaamse SS-ers dan in Lommel? Ik ben nog niet zolang geleden eens gaan kijken in Lommel op het Duits kerkhof, maar ik zie er alleen Duitsers liggen en tussen de Duitsers liggen wel gesneuvelden met een eerder Vlaamse naam. Hebben die Oostfronters een specaal kerkhof of liggen ze verspreid? Laatst gewijzigd door system : 15 oktober 2008 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. Dus aandacht, is dat persoontje zeker niet waard. Het doet zelfs na geruime tijd een poging zijn/haar zever recht te zetten en gaat dan nog af als een gieter.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door Akira : 16 oktober 2008 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
|
![]() Nu je het zegt: In verband met het rookverbod in de horeca stonden op dat moment nét veel mensen buiten van hun nicotineverslaving te genieten. Alweer een goed argument om het rookverbod in de horeca af te schaffen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Gouverneur
|
![]() man man
Uw SS verhalen en pro-nazi lectuur kan u best in het forum "rechts" gaan zetten ipv hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Gouverneur