![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#582 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echt niet op letten, je zal ondervindingsgewijs wel merken dat er intussen nog heel weinig mensen zijn die reageren op de posts van die dame. Ik heb er mij ook laten aan vangen. Na verloop van tijd, wanneer iedereen haar door heeft, komt ze wel terug onder een ander pseudoniem, zoekt ze een aantal slachtoffers uit en dan begint het verhaal opnieuw. Good night
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 15 februari 2005 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ondertussen heeft de overgrote meerderheid van het forum gezien dat hij zichzelf in zijn voeten geschoten heeft door dezelfde tekst hier en op stormfront.org van de neonazi's te posten, vooral dat hij toegaf dat het zijn eigen vertaling was van een engelse tekst. Dus Monocle, een goeie raad, wordt er niet schizofreen van... Groetjes
Laatst gewijzigd door nadine : 15 februari 2005 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
|
![]() Citaat:
Het is toch ongelooflijk met 9/11 dat men alles zomaar alles geloofd maar als men iets zoals northwoods onder de neus krijgt is het niets... geen doden. Geen probleem. Alleen heel de natie die denkt dat er doden zijn. Maar er zijn in het echt geen doden. Dat is niet zo erg. Mss zijn er bij 9/11 ook geen echte doden en denken we dat alleen maar!!
Laatst gewijzigd door exodus : 15 februari 2005 om 03:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je daaruit kan oordelen dat iets onnatuurlijks niet geloofwaardig is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jullie niet weten welk verhaal het juiste is door gebrek aan bewijzen hoe komt het dan dat jullie wel weten of toch zo zeker zijn dat de officiele versie niet juist is?
Het is precies een moeilijke, lol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de zwaaiende mensen die ergens zwaaiend uit de vensters hingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet alles zomaar. Als ik een tekst onder de neus krijg, dan lees ik die tekst. Als er in die tekst een complot wordt beschreven waarin geen Amerikaanse doden voorkomen, dat is dat zo. Jij ziet de zaken niet zoals ze zijn. Jij probeert hier op een toch wel belachelijke manier iets in een tekst te zien dat er gewoon niet in staat. Dit toont nogmaals hoe jij met de realiteit omspringt. Je leeft in een fantasiewereld vol duistere complotten. Zelfs een duidelijke tekst kan je niet meer begrijpen. Je blijft hier maar kritiekloos onzin herhalen die je van je junk-sites hebt gehaald, en je doet dat tegen de naakte feiten in. Als je dit niet begrijpt... ![]() Toch is er iets interessant in je post. Citaat:
9/11 als inside-job is veel complexer, met veel meer insiders. Het zou geen week hebben standgehouden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens het zou niet de eerste keer zijn dat zo iets verteld wordt. De maanlanding was ook in scene gezet, regisseur toen van dienst was Stanley Kubrick.
![]() |
![]() |
#591 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Northwoods Operation is van 1962, ten tijde van de Cuba crisis. Amerika en USSR waren bijna een kernoorlog begonnen. Dus als Northwoods was uigevoerd konden ze heel waarschijnlijk rekenen op de steun van het Amerikaanse volk. De Russen en Cubanen waren staatsvijand n°1. Plus het grootste gedeelte van die operaties gingnen plaatsvinden in en rond Guantanamo. De VS konden daardoor dan Cuba "annexeren". Dat JFK dat toen niet tekende zou naturulijk iets kunnen te maken hebben met het feit dat zo'n operatie gedoemd was te mislukken (Was de varkensbaai ook niet falicant afgelopen) en omdat er heel waarschijnlijk ook werd rekening gehouden met de internationale gevolgen. (zou volgens mij onvoorwaardelijk tot WO III hebben geleid) Nogmaals exodus, er is niemand die het beweert dat de Northwoods Operation Docs vals zijn, maar het enige verschil is de benadering. Als je die docs leest dan wordt er toch nergens gesproken over Amerikaanse burger slachtoffers. Er is ook niemand beweert dat een inside job niet mogelijk kon zijn geweest. Maar als je het volledige verhaal bekijkt dan zie je toch dat dit niet haalbaar kan zijn. Dus als ik de laatste regels van uw "betoog" goed begrijp dan heeft volgens u niemand tijdens 9/11 het leven gelaten, zijn de torens (mischien) nooit ingestort....
![]() |
![]() |
#592 | |
Banneling
|
![]() op 27/12 schreef ik in een andere thread (namelijk hier)
het volgende : Citaat:
redelijk futiel. De echte strijd wordt in de massa-media uitgevochten. Waarom richten de believers zich niet tot Knack of Humo (Deng desnoods) als ze toch zo zeker zijn van hun zaak? Democratsteve, ge verliest hier aan de lopende band centen (tenzij je betaald wordt voor je postings ![]() richt u tot de mainstream media. Ik wacht in spanning af. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
er zijn een aantal documentaires uitgegeven, oa door NGC, over 9/11. Ik heb deze met veel interesse bekeken en heb er daarna mijn conclusies uitgetrokken. In een van deze documentaires stelde men dat de interne draagstructuur is losgekomen van de externe (de wtc torens hadden nl een exoscelet, dwz dat de voornaamste dragende structuur aan de buitenkant zat) en dat daarna de hele boel van bovenaf is ingestort als een kaartenhuisje. De reden dat dit kon gebeuren is puur en simpel : door de explosies was de isolerende en vooral brandwerende laag rond het staalskelet weggeslagen (werd tijdens deze documentaire aangetoond dmv een computersimulatie) waardoor het staal heter kon worden dan 800° celsius. Op dat moment is alles dus naar beneden gekomen. Voor de leken in brandbestrijding nog even dit : een gewone huisbrand haalt met gemak 600° celsius. Voor diegenen die dit willen betwisten, ga eerst eens ten rade bij het NVVB in Louvain-La-Neuve. Wat volgens mij de grootste schok van 9/11 is geweest is vergelijkbaar met die kerel die in de jaren 80 met zijn cessnake op het rode plein is geland : de almachtige VS werd geraakt en kon daar niets aan doen.
![]() |
![]() |
#594 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#595 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De smelttemp van staal is 1530° Bij een temp van 800°(waarvoor geen bewijs in het OR) verliest staal zowat de helft van z'n sterkte. Noteer ook dat deze verhogin van temp. door de kerosine alleen maar zolang kan geduurd hebben tot de kerosine was opgebrand. Zels het Fema rapport geeft toe dat dit hoogstens luttele minuten is geweest.(en zelfs dat is een ruime overschatting) Wij moeten dus geloven dat de eventuele verzwakking op één etage genoeg geweest is om het hele gebouw mooi verticaal te doen neerstorten. Note, dat ik op het andere topic(tegen dat we zover zijn) op 3 verschillende manieren deze vermeende hoge temperatuur zal weerleggen. Maar zelfs INDIEN deze temp een tijd bereik, is verre van voldoende om deze constructie bergaf te brengen.
![]() |
![]() |
#596 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#597 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.fema.gov/library/wtcstudy.shtm Lees het eerst voor dat je er "conclusies" gaat uit trekken.
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gecombineerd met tonnen punnen, hoeveel precies weet ik ook niet, maar zo'n vliegtuig weegt op zich al tientallen tonnen, en ge moet niet echt slim zijn om te weten wat er gebeurd hé. Voor het feit dat er staal gesmolten is heb ik ook geen onmiddelijke verklaring, maar heb jij de effectieve samenstelling van dat staal ? Die plasjes die gevonden zijn, kan alluminium zijn, Wie weet heeft men met dat staal zo gemarchandeerd omdat men bv, wist dat het minderwaardig was, ... goeiekoper als wat er eigenlijk in zou moeten zitten... Gooit weer een ander licht op de zaak hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#600 |
|
![]() Die islamieters zijn dol op conspiracy theoriën. Dat ligt ook in de lijn van wat de koran hun vertelt: tegen kaffirs liegen is niet echt liegen, zolang het allah maar behaagt dan heiligt het doel de middelen.
Maar dat de Vlaamsche Fine Fleur van de Intelligentia daarin zou trappen dat ontmoedigt me een beetje. Jullie anti-Amerikanisme en pro-Arabisme is totaal irrationeel en niet te rechtvaardigen. |
![]() |
![]() |