![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Yasmine zich zo afhankelijk gemaakt had van die ene persoon, dan zit daar toch heel wat onder...? Het spreekt imho boekdelen over wie ze was.
![]() |
![]() |
#582 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze daar zo in gefrustreerd is geweest is dat dat haar fataal geworden is. (Daar heb je me weer, al dat giswerk..., maar haar overlijden laat me niet onberoerd. Op de VRT-TXT-pagina's is Yasmine inmiddels uit de "amusementspagina's" verdwenen. Wacko Jacko daarentegen...)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 29 juni 2009 om 07:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens maakt zichzelf niet van kant omdat hij een geliefde verloren heeft, of het zou om je kind moeten gaan. Een mens maakt zich van kant omdat hij zichzelf verloren heeft. Dat men zijn eigen persoon identificeert met zijn kind, dat kan ik nog begrijpen. Maar als men zich zo hard identificeert met een liefdespartner, dat men letterlijk niet meer kan bestaan zonder die persoon, dan duidt dat m.i. op een ernstig emotioneel manco.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 29 juni 2009 om 07:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze was echt wel in staat om met iemand anders een nieuw leven op te bouwen. Zielsveel van iemand houden maakt een mens natuurlijk kwetsbaar... Misschien heeft ze zich inderdaad in haar partner "verloren". Of dat op een ernstig emotioneel manco wijst durf ik niet te beweren. Ze had echt wel vrienden en vriendinnen en een rijk sociaal leven buiten haar relatie.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 29 juni 2009 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mss was ze niet alleen haar partner , maar ook haar (stief) kind kwijt?
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verhoogt in mijn ogen de tragiek van haar zelfmoord sterk.
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Felix, in mijn ogen maakt zielsveel van iemand houden je sterker. Als het je zwakker maakt, is het ieders dan "houden van".
![]() |
#588 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Verder is de medische wereld het erover eens dat zelfs een majeure depressie niet enkel te behandelen is met een AD. Sowieso is psychotherapie een vereiste. Psychiatrie is een weinig erkende discipline door de grote massa, wat een jammere zaak is. Om te zeggen dat het ineffectief is omdat er toch nog mensen zelfmoord plegen, is incorrect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Staatssecretaris
|
![]() Zo onbereikbaar
Zo veraf Zo onineembaar Ver van mij Leef jij jouw leven Ik voel je hart klopt diep in mij Diep in mij ben ik betoverd Diep in mij door jouw veroverd Doe jij me dromen Maak jij mij vrij Kom voel het bloed sneller stromen in mij (Zo diep in mij Diep in mij) Ik wil beminnen Heel dichtbij Jouw warmte winnen aan mijn zij Wie houdt ons tegen Want voel jouw hart klopt diep in mij http://www.youtube.com/watch?v=lsKGk7p8VU4&NR=1
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 29 juni 2009 om 08:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het deel dat gelooft (of in elk geval hun patiënten zo behandelt) dat je depressies oplost met medikamenten. Het deel dat gelooft dat de persoonlijkheid van mens een chemisch proces is.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet van jou?
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het niet beter zijn de interessante discussie (niet ironisch bedoeld) over psychiatrie in "Maatschappij en samenleving" verder te zetten?
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, dat moet zijn: is het iets anders dan "houden van".
![]() |
#594 |
Staatssecretaris
|
![]() Neen hoor (ik zie de S&P Futures momenteel een topje zetten; 10.30 uur zit eraan te komen..).
Veel te veel eer. Van Yasmine en van Yasmine alleen. Weet niet wie het op Youtube geplaatst heeft.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is pas nu dat ze dood is dat ik zie dat ze veel meer in haar mars had dan het pubertrutje dat we elke week op TV te zien kregen.
Het is een prachtige tekst.
![]() |
#596 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Niet origineel, maar wel een zeer stevige door-en-door Vlaamse bewerking. GIGANTISCH. Jammer genoeg is dit de enige die op YouTube is terug te vinden: http://www.youtube.com/watch?v=QnD09kgzx6I Er zijn nummers die nog veel sterker zijn.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 29 juni 2009 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#598 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Deze is wel bitter (er bestaat ook een Yasmine-versie van): http://www.youtube.com/watch?v=vZ61su9H5RU ![]() Hopelijk schoffeer ik hier niemand mee.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 29 juni 2009 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 29 juni 2009 om 10:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Parlementslid
|
![]() Ge moet daar geweest zijn om het beetje te begrijpen.
Pillen en pillendraaiers zouden haar verlies niet kunnen hebben herstellen. Niemand kan de ex-partner dwingen tot anders en het zelfde respect en de zelfde genegenheid voor de ex opbrengen. Het einde dat zij gekozen heeft was het enige mogelijk einde, voor haar. Ook vergeten en zichzelf veranderen kon alleen maar een plantaardig leven tot doel hebben, want ook dat zou neerkomen op zelfmoord. Moord van een persoonlijkheid. Leg er u bij neer en rouw op een gepaste wijze.