![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |||||||
Banneling
|
![]() Ik acht het nuttig je te wijzen op het feit dat de integratieonwil en overlast steeds van dezelfde bevolkingsgroep komt. Wanneer ga je de nefaste invloed van de islamreligie en cultuur onder ogen zien?
Citaat:
Voor alle duidelijkheid, religie was een privématerie geworden en werd in de privésfeer bedreven ... tot uw moslimvriendjes opdoken bij wie het concept 'privé-aangelegenheid' niet wil doordringen: hun halaliseringsdrift in alle aspecten van het leven wordt met de dag accuter. Citaat:
kritische reflexen dan de platte te gaan uithangen voor een onzichtbaar manneke. Ik zie geen enkele reden om een bundeling van achterlijkheden te respecteren. Je kan politiek correct willen zijn, maar er zijn grenzen. Er is niet fatsoenlijks aan het respecteren van ingebeelde onzichtbare mannetjes en hun dictaten. Ik vraag me af in hoevere je Allah's instructies om 'niet te diepe te snijden' bij een besnijdenis respecteert? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe kan je jezelf die onzin blijven wijsmaken? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cut de krap : 21 januari 2010 om 20:53. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Banneling
|
![]() Fijn dat je mijn quotes herhaalt artisjok. Moge ze nu nog eens doordringen tot je grijze hersenmassa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk Arti, er zijn al genoeg forummers die je van antwoord hebben gediend, voor een keertje hoef ik dit dus niet te doen! Inhoudelijk is wat je doet niet eens een reactie maar wel het gekende rond de pot draaien, muggenziften en de focus verplaatsen naar woordspelletjes die nergens toe doen! Lees dit eens http://volkskrant.nl/economie/articl...k_dan_Mohammed en dan vooral goed lezen wat als REDENEN wordt opgegeven, goh, net wat ik al zei! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de doodrijders. En de bonusgraaiers. Etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat criminaliteit bepaald een wijdverspreid verschijnsel is. Naief als u denkt dat dit in één bevolkingsgroep voorkomt. Feitelijk onjuist , dat ook nog. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 januari 2010 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"What do I care!" waren de wijze woorden van G.W Bush op een vraag over hoofddoekjes. Dat bepaalde Europa bestaat overigens alleen maar in jou fantasie nog, en rond de kerktorens natuurlijk. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 22 januari 2010 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Raar dat u als liefhebber van religieuse relikwieen zoals hoofddoeken niet van kerktorens houdt. Ze horen in hetzelfde rijtje thuis hoor. Het een is natuurlijk makkelijker te verwijderen dan het andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leerde de Goddelijke Kale (dixit Theo) ons al niet dat alle mensen calculerende burgers zijn.
En wat hij gelijk heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dol op kerktorens. Alleen het klootjesvolk dat eromheen woont bekoort me minder. Maar ja die zijn aan het uitsterven zo hebben ze besloten ('k mocht in dit subforum al lezen dat het uitsterven van de Vlaming 'goed zou zijn voor het milieu') .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan te bedenken dat ze nog niet eens weten dat hun pensioen nooit zal worden uitgekeeerd. Allemaal de verkeerde kant uitgekeken. Die voorpret hè....heerlijk. |
|
![]() |
![]() |