Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 februari 2010, 22:27   #581
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Kun je het de politiemensen kwalijk gaan nemen als ze,op den duur ,enkele nog flik spelen over "gemakkelijke doelwitten"(waar bovendien nog wat geld uit te kloppen is),dan gewelddadige armoedzaaiers op te jagen met gevaar voor lijf en leden?En met gekrenkte betroepstrots als je voornoemde armoedzaaiers wat later weer rond ziet wandelen....

Integendeel, de Brusselse politiemannen spelen het slim dit keer:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Verstandige agenten overigens.

Laten hun Franstalige politiebazen , criminele magistraten en bevriende politici met hun megasalarissen het lekker zelf oplossen.

De politieman in de straat is niet hélemaal gek.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 februari 2010 om 22:27.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2010, 23:31   #582
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
In de Britse pers was onlangs een en ander te doen over gelijkaardige zaken...
Verschillende politiezones zouden een soort informele, na te streven, "targets" hebben op het gebied van "interventies" en beboeting.

Uiteraard is het dan veel gemakkelijker om brave burgers die een beetje "naughty" geweest zijn te pakken (en meteen financieel wat te melken),omdat ze hun auto verkeerd gezet hebben, of wat te snel rijden,dan geharde straatratten die desnoods zelfs een "bobby" in elkaar slaan als hij een beetje te lang durft kijken....

Dit is het gevaar van de Brusselse toestanden.Kun je het de politiemensen kwalijk gaan nemen als ze,op den duur ,enkele nog flik spelen over "gemakkelijke doelwitten"(waar bovendien nog wat geld uit te kloppen is),dan gewelddadige armoedzaaiers op te jagen met gevaar voor lijf en leden?En met gekrenkte betroepstrots als je voornoemde armoedzaaiers wat later weer rond ziet wandelen....

Het is geen fait-divers te noemen,het probleem is momenteel nog klein en handelbaar,maar het moet NU aangepakt worden,of we hebben straks enkel nog flikken om brave burgertjes te controleren....
Ik heb het niet zozeer op ome agent maar blijkbaar kan het gerecht hier wel volgen.
Wie met de feestdagen teveel gedronken had is allang moeten voorkomen én is gestraft.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2010, 14:42   #583
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Waar halen die kansarmen het geld om drugs te maken of te kopen ?
Het eerste probleem dat NU moet aangepakt worden is de verkoop van drugs op straat, in coffeeshops en overal eigenlijk.

Alléz vooruit, nu gaat u nog durven beweren dat (s)links, extreem (s)links, progressief politiek correct en alles dat zich er door aangesproken voelt, de bevolking een blaas zou durven wijsmaken.

Waarom zouden ze nu zoiets doen hé?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2010, 08:27   #584
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
idd.
Waarom als ik vragen mag? Ik laat mensen en hun bezittingen met rust. Ik houd mij aan alle wetten van dit land. Als ik mensen kan helpen (en ik woon volledig tussen allochtonen) zal ik dit niet nalaten.

Onlangs heb ik nog enkele buren geholpen met hun PC omdat ik vroeger niets anders deed dan computers samenstellen, Windowsen installeren, hardware problemen oplossen enz... Dat zijn allochtonen.

Waarom ben ik eigenlijk gevaarlijker dan die 'boefjes'? Gemakkelijk gezegd uwe "idd" zonder klaar en duidelijk te zeggen WAAROM ik gevaarlijker ben en wat dat 'gevaarlijke' dan wel zou mogen inhouden.

Of ben ik gevaarlijk omdat ik een objectieve mening heb en een realistische kijk op de zaken zoals ze nu zijn? Dingen die een feit zijn maar die u niet wilt/kunt (om welke reden dan ook) onder ogen zien?

Laatst gewijzigd door PeterC : 15 april 2010 om 08:56.
PeterC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be