![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 februari 2010 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie met de feestdagen teveel gedronken had is allang moeten voorkomen én is gestraft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom zouden ze nu zoiets doen hé? ![]()
![]() |
![]() |
#584 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom als ik vragen mag? Ik laat mensen en hun bezittingen met rust. Ik houd mij aan alle wetten van dit land. Als ik mensen kan helpen (en ik woon volledig tussen allochtonen) zal ik dit niet nalaten.
Onlangs heb ik nog enkele buren geholpen met hun PC omdat ik vroeger niets anders deed dan computers samenstellen, Windowsen installeren, hardware problemen oplossen enz... Dat zijn allochtonen. Waarom ben ik eigenlijk gevaarlijker dan die 'boefjes'? Gemakkelijk gezegd uwe "idd" zonder klaar en duidelijk te zeggen WAAROM ik gevaarlijker ben en wat dat 'gevaarlijke' dan wel zou mogen inhouden. Of ben ik gevaarlijk omdat ik een objectieve mening heb en een realistische kijk op de zaken zoals ze nu zijn? Dingen die een feit zijn maar die u niet wilt/kunt (om welke reden dan ook) onder ogen zien? Laatst gewijzigd door PeterC : 15 april 2010 om 08:56. |
![]() |
![]() |