![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noem dit politiek 'sterk' gespeeld en afgeblokt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#583 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik buig nederig het hoofd voor uw diep inzicht in de menselijke psyche en zal hard mijn best doen om aan mijn zielige lul gehalte te werken. Het forum heeft meer mensen zoals u nodig. Mensen die een draad binnenwandelen en met een paar oneliners van iedere deelnemer aan de discussie een correcte profielschets maken. Bijdragen zoals die die ik geciteerd heb, zullen dit forum verheffen naar ongeziene hoogten. Politics.be zal dankzij leden zoals u de naam krijgen van een hoogwaardig en hoogstaand discussieforum. Heil E. Gidius! Laatst gewijzigd door Sammael : 2 september 2010 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Banneling
|
![]() consequentie is mooi, maar weinig menselijk,
de mensen die dat niet halen zijn voor mij persoonlijk als mens interessantere, boeiendere mensen dan mensen die dat op een heel natuurlijke wijze wel zijn no pun intended, voor niemand, het zal gewoon aan mijn karakter liggen ... ik vind kleine foutjes van mensen altijd veel 'leuker,boeiender,interessanter' dan hun grote verwezenlijkingen/capaciteiten ... bovendien : politiek : het blijft een heel lelijk ding, daar raak ik hoe langer hoe meer van overtuigd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik blijf erbij : een afkoelingsperiode en mediastilte waren hier op zijn plaats geweest ... spijtige verkwisting van talent ... spijtig (onnodig hard) in de vernieling rijden van zo'n jonge personen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 2 september 2010 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zet mij dan toch gewoon op uw negeerlijst, m'n beste, i.p.v. uzelf een reputatie van ruziestoker en troll te bezorgen door op die manier te posten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarom gaat het ook veel te ver om iemand 'hoer' of 'slet' te noemen.
Een minister van Verkeer en Waterstaat die betrapt wordt op veel te hard rijden moet echter ook het veld ruimen. Een voorlichter van het CDA die een relatie begint met een medewerker van zijn ministerie (defensie) moest het veld ruimen omdat bij defensie medewerkers geen relatie met elkaar mogen beginnen. Een wethouder van Amsterdam die onder meer openbare orde en zeden onder zijn hoede heeft moet niet publiekelijk heroïnehoeren gaan bezoeken en openlijk verkondigen dat hij cocaïne gebruikt. Zijn deze mensen daarom minder sympathiek? Zeker niet maar ze passen niet meer bij hun partij en andersom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar idd wat mij in heel deze affaire het meest stoort is het gebrek aan menselijkheid in de reactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#593 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder zijn 90% van de berichten in de pers hier over van het niveau "een partijbron meld dit of dat" zonder enige concrete aanwijzingen. En als we de pers kennen, de klucht met Woestijnvis is nog lang niet vergeten. Wat de berichten betreft van dat ze joints zijn gaan kopen in Maastricht, wel dit moet dit nog altijd bewezen worden, bovendien wil dit niet zeggen dat Kim ze gekocht of gebruikt heeft. Van het toedienen van een medicijn zou na raadpleging van een collega gebeurt zijn. maw, wat weten wij van heel die affere? Niets 1 ding is zeker, ze had beter uit de buurt van Bas gebleven. Dat is volgens mij de enige fout die je haar kan aanwrijven. Naïviteit dus. Bovendien mogen we niet vergeten dat ze meer dan 40.000 voorkeurstemmen heeft gehaald. Laatst gewijzigd door giserke : 2 september 2010 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Banneling
|
![]() De vader van Geybels gisteren in Het Laatste Nieuws:
"De partij (NVA) liegt", beweert haar vader Ludo Geybels. "Kim is onder druk opgestapt. Ze is er helemaal kapot van. Onze dochter is een hardwerkend meisje , dat leeft voor haar job en voor de partij". Een hardvochtige, op macht beluste partij, die hele NVA. Zonder de minste consideratie voor personen. En die bovendien nog liegt om haar imago gaaf te houden. Waarom doet me dat nu allemaal denken aan de kerk van Danneels? Laatst gewijzigd door system : 2 september 2010 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil niet niets doen zoals ik ook al eerder zei.
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je soms maar naar Belgie komt kun je gewoonweg geen gemeenteraadslid zijn. Punt.
En kwa verdienen van alle politici...als ze het zo druk hebben allemaal e, hoe komt het dan dat ze allemaal een hoop betaalde mandaten erbij nemen? Dat politici hard werken is een fabeltje dat je nooit aan de gewone burger verkocht krijgt tegenwoordig.
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft, komt de NVA hier als partij goed uit. Als u eerder een voorkeur heeft voor partijen die corrupte figuren minister maken, het zij zo. Ieder z'n keuze. Laatst gewijzigd door Sammael : 2 september 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |