![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hun cumuls zijn en blijven noodzakelijk. Hypocrieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...30824_00706499
En voor dit gespuis moeten wij langer gaan werken zeker...
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op naar het BROV en de directe democratie ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/2021/Hoe-mo...erdienen.dhtml
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30825_00707731 Moeilijk doen voor 500 euro...maar zelf mogen ze verdienen wat ze willen.
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Rudy De Leeuw (ABVV / 12 mandaten waarvan 5 officieel bezoldigd) is zelfs tégen die 500 EUR. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 26 augustus 2013 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een politieman, is dat een ambtenaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een ambtenaar fatsoen zou hebben zouden ze dit teruggeven.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...30826_00708244
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal, maar jammer genoeg zijn het uitzonderingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn die "allemaal" in dit concrete geval?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 augustus 2013 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Banneling
|
![]() Hmm, niet ALLE ambtenaren werken in de poolse ambassade.
Meer nog, het zijn er weinig. En als het gaat over belgische ambtenaren zelfs geen. Maar doe vooral verder aub. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 26 augustus 2013 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle ambtenaren die in dit consulaat werken.
Komt bij dat ik veronderstel dat er toch wel wat vriendschappelijke banden zijn tussen belgische en poolse ambtenaren. Doe een belletje, vraag om uitleg en zorg dat deze gestolen voorwerpen teruggegeven worden. Punt.
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Minister
|
![]() Wij worden verplicht om te stemmen op personen die de verschillende clans onder de schelp van de particratie goed gezind zijn. Ondemocratisch omdat mensen die politiek willen bedrijven buiten de zuilen of particratie als luizen in de pels van de Belgische politiek bestempeld worden.
De bevoorrechten hebben een zaak ( zaken) die op de na benoeming op naam komt van hun partner of NV. Of hun postje(jes) word bewaart tot ze het wensen terug in te vullen. Kritiek hierop komt van lieden die niet behoren tot de particratie. Daarin boven word het eigelijke werk door de kabinet medewerkers en hun medewerkers geleverd. De bevoorechten plijten als persoonlijke publisiteit wat voor hen voorberijd werd. Onder tussen zijn ze wel met duizend een andere zaken bezig die hun persoonlijk vermogen aandikt. In wezen zelfde machtsmisbruik gefoefel als onder het communisme of systeem Putin. Steeds de zelfde clan die de zakken mag vullen. Maar soms met en ander gezicht. Wat ben ik jaloers op de Zwitsers. Daar is tenminste een echte democratie. Al die zever over de banken is omdat weg te steken d
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Minister
|
![]() Wat ben ik jaloers op de Zwitsers. Daar is tenminste een echte democratie. Al die zever over de banken is omdat weg te steken dat de particratie lieden ons gepluimd hebben. Om niet op te vallen het gestolen aan gevuld met leningen. En nu maar de banken de schuld geven. Indien de banken dat werkelijk de schuldigen waren van de gooooooooooooooooote putten dan was Zwitserland bankroet.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |