![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als uw tijd zo kostbaar is, gelieve dan geen uitspraken te doen over zaken waarin u weigert u te verdiepen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En een vrouw kan naar de rechter stappen, ook naar de shariahrechter. Er heerst een andere cultuur die de jouwe noch de mijne is en waarmee wij het moeilijk hebben. Zij (de vrouwen) hebben het er veel minder moeilijk mee. Die vrouwen zijn ook niet als Westerse vrouwen en huwelijken zijn eerder verstandshuwelijken dan dat er van enige liefdesrelatie sprake is. Vrouwen kijken meer uit naar de welstand die ze kunnen verwachten dan naar een romantisch wandelingetje in het park. Wat doe je als een cultuur er van uit gaat dat een meisje in aanmerking komt om te huwen als ze haar eerste menstruatie krijgt? Het is jouw cultuur niet en in het Westen gelden er andere regels. Pas ze daar toe. Islam hier verbieden als ideologie is een oplossing. Als dat lukt dan wordt het verbond eenzijdig verbroken met de moslimgemeenschap en is het hek dus van de dam. De grote uittocht dient dan aangevat te worden of de jihad met de wapens wegens het verbieden van de Islam. Je mag als moslim ook in stilte je geloof belijden zonder er voor uit te komen als je leven in gevaar is. De ouderen tussen de allochtonen voelen die wind al waaien en hebben zich voorbereid, ze zullen zonder slag of stoot vertrekken hopend hun pensioen of uitkering te kunnen behouden. De jongeren die een zaak runnen, werken of teren op de maatschappij zullen moeten kiezen tussen het wereldse genoegen of de spirituele vasthoudendheid met alle gevolgen. Allochtonen zijn niet erg welkom in het land waar zij het paspoort van bezitten. Het zal voor hen een verslechtering van hun situatie inhouden en terug beginnen op de onderste ladder met een overheid die waakzaam is en elke opstandigheid in de kiem zal smoren. Inshallah dus en Hij weet wat er gaat gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je bent weer appelen met citroenen aan het vergelijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je ook kunt doen is eisen van iedere burger, ongeacht geloof dat de grondvesten van onze samenleving gerespecteerd dienen te worden zoals rechten voor holebi's, gelijkheid man en vrouw zoals wij dit interpreteren en bij wet al werd vastgelegd dankzij gevoerde emancipatiestrijd, scheiding kerk en staat, democratie enz..wie deze regels overtreedt pak je de Belgische nationaliteit af, zo scheidt je kaf van koren onder o.a moslims. Om de gezinshereniging/vorming rechtvaardiger te maken kun je net zoals Nederland doet inkomensvoorwaarden opleggen en kennis van de taal alvorens jezelf hier te vestigen, sta per district één moskee voor alle gelovigen toe waar Nederlands de voertaal is en waar één orgaan bepaald wat er gepredikt wordt, voor alle gelovigen. "Hij" weet helemaal niet wat er gaan gebeuren, dat bepalen wij! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
|
![]() Citaat:
Maar er is zo veel over te vinden op het internet dat ik wat moet filteren op kwaliteit. Ervaring heeft me geleerd dat de materie die gij aanbiedt niet door voornoemde filter raakt.
![]() |
![]() |
#592 | |
|
![]() Citaat:
Geef me gerust een seintje als het zover is, dan kom ik af ![]()
![]() |
![]() |
#593 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien 1 partij de democratie wenst af te schaffen en de meerderheid wenst dit niet, dan lijkt me dit dezelfde situatie als 1 partij die een racistisch gedachtegoed heeft en de meerderheid niet. Citaat:
Kindermishandeling en geweld tegen vrouwen zijn hier verboden, dus daar moet tegen op getreden worden, ongeacht afkomst of geloof. Niet racistisch zijn werkt ook in de andere richting ziet ge?
![]() |
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Dat doet u overduidelijk niet, anders zou er niet zoveel klinkklare onzin uitkomen.
Citaat:
Dat zulks weinig van doen heeft met de realiteit, zie bijvoorbeeld de berichten van tomcruse, deert u verder blijkbaar niet. Dat gezegd hebbende wens ik u en de uwen alvast een bijzonder democratische shariah met alle zegeningen van dien toe. PS: mocht die shariah u bij nader inzien toch niet zo bevallen, gelieve dan niet naast mij op de barricades te komen staan, aangezien ik moet kunnen vertrouwen op degenen die naast mij staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | ||
|
![]() Citaat:
Ook goed. Citaat:
Mijn benchmark is de wetenschap en logica. Racisme faalt in beiden. De meeste argumenten van de racisten ook.
![]() |
![]() |
#596 |
Banneling
|
![]() Lap! En daar gaan we weer. Voor het gemak doet Alboreto het allemaal snel af als 'rassiesme' en aldus faciliteert hij het islamitisch apartheidssysteem.
Goed bezig knul! Ga zo vooral door. En niet vergeten oordoppen in te doen, uw ogen te bedekken en heel hard 'lalalalaaaa' te zingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
|
![]() Citaat:
Zulke kinderachtige reacties negeer ik gewoon. Maakt zichzelf alleen maar belachelijk. Heeft mijn hulp daarbij niet nodig. ![]()
![]() |
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Banneling
|
![]() Het is weer typisch dat de zogenaamde 'anti-racisten' en linkse Gutmenschen nog geen enkele reactie op de noodkreet van moslim tomcruse hebben gegeven...
|
![]() |
![]() |