Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Mogen mannen op de tribune tijdens apartheidszwemmen?
NEEN, apart is apart en die kaffers moeten buiten 6 12,50%
NEEN, ze komen enkel om onze prachtlijven te begluren 5 10,42%
JAWEL, zwemmen is een sport en ze mogen komen kijken 7 14,58%
JAWEL, als men privé wil zwemmen moet men maar privé zwembad afhuren 30 62,50%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2011, 11:04   #581
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Wel?
Aan de Tour de France voor vrouwen mogen geen mannen deelnemen. Doch heb ik nog nooit gehoord dat op die dag er een verbod is voor mannen om zich in de openbare ruimte te laten zien.

De vergaderringen van de KAV vrouwen zijn women only, doch mannen mogen gerust in de cafetaria een glas drinken en worden niet verjaagd.

Als Clijsters een dames game speelt, worden de mannen niet verjaagd uit het publiek.

Geen enkele van die vrouwenaangelegenheden volgt de artisjokiaanse logica dat die vrouwen gehandicapten zijn die bescherming nodig hebben omwille van een kuisheidsstoornis.

Ik wacht nieuwsgierig af naar een voorbeeld waar mannen VERBOTEN zijn en RAUS moeten in functie van de kuishuishandicap van de deelnemende Vlaamse vrouwen.
Ik heb nog nooit gehoord dat er mannen protesteren om mee te doen met die tour de france voor vrouwen, en ook niet om mee te vergaderen met de KAV vrouwen.... net zo goed heb ik nog nooit geklaag gehoord over de gordijnen en deuren in kleedhokjes van winkels. Blijkbaar mag men deze dame's op een kinderachtige en boerse manier wel lastig vallen volgens enkele idioten op dit forum....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 11:07   #582
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik heb nog nooit gehoord dat er mannen protesteren om mee te doen met die tour de france voor vrouwen, en ook niet om mee te vergaderen met de KAV vrouwen.... net zo goed heb ik nog nooit geklaag gehoord over de gordijnen en deuren in kleedhokjes van winkels. Blijkbaar mag men deze dame's op een kinderachtige en boerse manier wel lastig vallen volgens enkele idioten op dit forum....
Nog altijd geen voorbeeldje gevonden Wisord.
Het duurt nu wel lang.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 11:10   #583
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog altijd geen voorbeeldje gevonden Wisord.
Het duurt nu wel lang.
Lang duren? Er zijn geen voorbeelden Pilleke, jij stelde daar het voorbeeld dat het wel degelijk een hypocriet gedoe is om deze dame's lastig te vallen.

Citaat.
Citaat:
Bij welke van die organisaties worden de keuze's van deze vrouwen niet gerespecteert ?.., goed dat je dit aanhaalde pilleke je bewijst hierbij nog meer hypocrisie! Dank u voor de toch wel flinke bijdrage.
Oud 13 februari 2011, 11:11   #584
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Als dat inderdaad een probleem is, en geen drogreden zoals ik wel vermoed, dan kunt ge dat inderdaad aanpraten bij de gemeente.
Maar ik vrees voor u dat de politiekers intelligent genoeg zullen zijn om uw echte redenen te zien.
ik heb nog geen enkel zwembad speciale maatregelen zien treffen om vlaamse mannen te leren van hun tengels thuis te houden.
Elke zomer staan de kranten bol van incidenten met verrijkende testosteronboys die hun poten niet kunnen thuishouden!
maar d�*t is een drogreden?
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 11:13   #585
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
ik heb nog geen enkel zwembad speciale maatregelen zien treffen om vlaamse mannen te leren van hun tengels thuis te houden.
Elke zomer staan de kranten bol van incidenten met verrijkende testosteronboys die hun poten niet kunnen thuishouden!
maar d�*t is een drogreden?
Testosteron priesters en nonnen wil je bedoelen zeker zwijntje? ...., of krijg jij enkel het VB krantje in uw bus, die zwijgen daarover...., zo mis je veel ander nieuws zwijntje.
Oud 13 februari 2011, 11:14   #586
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Testosteron priesters en nonnen wil je bedoelen zeker .
Is het weer van dat ja?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 11:16   #587
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Testosteron priesters en nonnen wil je bedoelen zeker zwijntje? ...., of krijg jij enkel het VB krantje in uw bus, die zwijgen daarover...., zo mis je veel ander nieuws zwijntje.
nee, ik bedoel testosteron BOYS, je weet wel die zoontjes wiens moeders zelfs niet durven zwemmen in hun aanwezigheid omdat ze vrezen door hun eigen gebroed te worden verkracht! DIE testosteronboys.
Oud 13 februari 2011, 11:17   #588
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Lang duren? Er zijn geen voorbeelden Pilleke, jij stelde daar het voorbeeld dat het wel degelijk een hypocriet gedoe is om deze dame's lastig te vallen.

Citaat.
Goed, ik begrijp dat je geen voorbeelden kan vinden van Vlaamse vrouwenclubs die mannen verjagen uit de publieke ruimte omwille van de artisjokiaanse redenering dat vrouwen die aan een kuisheidsstoornis lijden in die handicap bevestigd moeten worden door segergatiemethoden.

Ik had echt gedacht dat je met zoiets als de PVDA-vrouwen uit Kortrijk/Waôregem ging afkomen die mannen verjagen uit de cafetaria als ze partijraad hebben, ter berscherming van de eerbaarheid ende goede zeden.
Oud 13 februari 2011, 11:19   #589
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
nee, ik bedoel testosteron BOYS, je weet wel die zoontjes wiens moeders zelfs niet durven zwemmen in hun aanwezigheid omdat ze vrezen door hun eigen gebroed te worden verkracht! DIE testosteronboys.
Zware taal vandaag zwijntje....? Zou het kunnen dat je uw pilleke vergeten bent vandaag ?
Oud 13 februari 2011, 11:21   #590
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Zware taal vandaag zwijntje....? Zou het kunnen dat je uw pilleke vergeten bent vandaag ?
Jij volgt de actualiteit zeker niet. Elk jaar is het prijs tijdens de zomer. De media staan er bol van.
Oud 13 februari 2011, 11:23   #591
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij welke van die organisaties worden de keuze's van deze vrouwen niet gerespecteert ?.., goed dat je dit aanhaalde pilleke je bewijst hierbij nog meer hypocrisie! Dank u voor de toch wel flinke bijdrage.
Citaat:
Goed, ik begrijp dat je geen voorbeelden kan vinden van Vlaamse vrouwenclubs die mannen verjagen uit de publieke ruimte omwille van de artisjokiaanse redenering dat vrouwen die aan een kuisheidsstoornis lijden in die handicap bevestigd moeten worden door segergatiemethoden.

Ik had echt gedacht dat je met zoiets als de PVDA-vrouwen uit Kortrijk/Waôregem ging afkomen die mannen verjagen uit de cafetaria als ze partijraad hebben, ter berscherming van de eerbaarheid ende goede zeden.
Zeg makker herlees alles eens .... je maakt uzelf echt wel belachelijk met uw rond de pot gedraai. Het lijkt alsof je tegen uzelf aan het lullen bent.
Oud 13 februari 2011, 11:26   #592
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij volgt de actualiteit zeker niet. Elk jaar is het prijs tijdens de zomer. De media staan er bol van.

Van gasten die hun moeder willen verkrachten , een beetje gewoon doen he pilleke.... al weet ik niet in welk boeregat dat jij woont hier heb ik dat nog nooit gehoord. Ik denk eerder dat het zwijntjes zieke fantasie is en jij die plots gaat beweren dat de media er bol van staat gaat daar niets aan veranderen. Blijft ziekelijke shit man ....
Oud 13 februari 2011, 11:27   #593
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Zeg makker herlees alles eens .... je maakt uzelf echt wel belachelijk met uw rond de pot gedraai. Het lijkt alsof je tegen uzelf aan het lullen bent.
Ik vroeg een voorbeeld en je kon er geen geven. Ik ga een hint (PVDA-vrouwen uit Kortrijk) en zefs dan kan je geen voorbeeld geven van Vlaamse vrouwen die apartheidsmaatregelen eisen en mannen segregeren in functie van hun eer, kuisheid ende maegdelijkheidshandicap.
Oud 13 februari 2011, 11:27   #594
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
zware taal? hoe ga jij dan verbloemd neerpennen dat hun testosteronzoontjes er geen graten in zien om grootmoeder moeders en dochters te bespringen? Er moet toch een reden zijn waarom ze besneden piemeltjes uit het zwembad weren zeker?

en dit waren christelijke chinezen zeker?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=477

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 13 februari 2011 om 11:30.
Oud 13 februari 2011, 11:28   #595
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Van gasten die hun moeder willen verkrachten , een beetje gewoon doen he pilleke.... al weet ik niet in welk boeregat dat jij woont hier heb ik dat nog nooit gehoord. Ik denk eerder dat het zwijntjes zieke fantasie is en jij die plots gaat beweren dat de media er bol van staat gaat daar niets aan veranderen. Blijft ziekelijke shit man ....
Ik ga gisteren nog een krantenartikel met die ziekelijke islamitische toestanden. Heb je er over gelezen?
Oud 13 februari 2011, 11:31   #596
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Als 't varken droomt dan is 't van draf"
Keep on dreamin...
Maar maak geen vlekken!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 11:32   #597
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vroeg een voorbeeld en je kon er geen geven. Ik ga een hint (PVDA-vrouwen uit Kortrijk) en zefs dan kan je geen voorbeeld geven van Vlaamse vrouwen die apartheidsmaatregelen eisen en mannen segregeren in functie van hun eer, kuisheid ende maegdelijkheidshandicap.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=597
Oud 13 februari 2011, 11:32   #598
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

"Als 't varken droomt dan is 't van draf"
Keep on dreamin...
Maar maak geen vlekken!
De onprettige waarheid stoort.
Oud 13 februari 2011, 11:33   #599
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus, niet 1 (één) voorbeeld.
Ik dacht het al.
Oud 13 februari 2011, 11:36   #600
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ga gisteren nog een krantenartikel met die ziekelijke islamitische toestanden. Heb je er over gelezen?

Ik heb nog nooit gelezen dat jongeren op hun grootmoeders, moeders enz... geilen nee. Graag een voorbeeld daar van, daar je alles eraan doet om die zieke stelling te verdedigen.

Wel van priesters enz..., die op kindjes geilen dat wel, ziekelijk landje hier makker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be