Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 20 oktober 2011, 21:21   #581
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Welke generaliserende aanpak zou ik naar voren gebracht hebben ?
gedraai. dus .. je bent er zo eentje die begint met "ik ben geen racist maar .."

welles

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 oktober 2011 om 21:23.
4x10E6 is offline  
Oud 20 oktober 2011, 21:25   #582
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
gedraai. dus .. je bent er zo eentje die begint met "ik ben geen racist maar .."

welles
Bewijs het maar!
nietes.
stuyckp is offline  
Oud 20 oktober 2011, 21:29   #583
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat denk je nu zelf ?
wat ik denk is irrelevant. Zeg 'es, jij die zo graag begaandheid etaleert met Griekenland, Portugal en zo bezorgd is om de chaos die er de kop kan opsteken.. kan het jou een sjoege schelen dat ook in België chaos dreigt te ontstaan?

Ben jij zo'n achterbaks bevooroordeeld xenofoob miezertje? Zo eentje die zegt : ik ben absoluut niet racistisch, maar pak nu die Walen ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 oktober 2011 om 21:33.
4x10E6 is offline  
Oud 20 oktober 2011, 21:30   #584
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bewijs het maar!
nietes.
hoeft niet .. jij klaarde de klus voor mij .. echtig en techtig : welles !

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 oktober 2011 om 21:32.
4x10E6 is offline  
Oud 20 oktober 2011, 21:38   #585
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
wat ik denk is irrelevant. Zeg 'es, jij die zo graag begaandheid etaleert met Griekenland, Portugal en zo bezorgd is om de chaos die er de kop kan opsteken.. kan het jouw wat schelen dat ook in België chaos dreigt te ontstaan?

Ben jij zo'n achterbaks bevooroordeeld xenofoob miezertje? Zo eentje die zegt : ik ben absoluut niet racistisch, maar pak nu die Walen ..
Absoluut niet. Ik werk goed samen met walen. En Belgie als instituut kan me weinig schelen maar de mensen die er wonen, en dan bedoel ik in heel België wel. En in het verlengde van die redenering Europa en de rest van de wereld. In die volgorde, maar zonder een voordeel aan het ene toe te kennen als het een nadeel voor het andere betekent. Ik ben bvb geen voorstander van subsidies aan belgische boeren, als dat betekent dat goederen gedumpt worden in derde wereldlanden omdat we overschotten hebben en dat daardoor de markt aldaar wordt ontwricht en de arme boeren in Afrika daardoor arm blijven. Maar dit geheel terzijde.
Het is niet omdat ik tegen de partij dictatuur van de PS ben dat ik daarom een walen hater ben.

Kortom :
nietes.
stuyckp is offline  
Oud 20 oktober 2011, 21:39   #586
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
hoeft niet .. jij klaarde de klus voor mij .. echtig en techtig : welles !
??
stuyckp is offline  
Oud 20 oktober 2011, 21:40   #587
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... pak nu die Walen ..
't Is véél veiliger nu de Vlaemen te pakken, want die bestaan toch niet.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 21 oktober 2011, 07:55   #588
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Nee jongen, niet de Fransen hebben ons gerold. De incompetente Belgische politiekers van de klassieke partijen hebben ons gerold. Niemand anders. Geen wonder dat ze vandaag geweigerd hebben een parlementaire onderzoekscommissie op te richten. Stinkende potjes kan je nu eenmaal beter gedekt houden.

incompetent zou ik niet durven zeggen, bereft van elk greintje waardigheid dat wel, ze ontbreken ook elke vorm van burgerzin of empathisch vermogen en hun wereld bestaat uit zichzelf en hun ego. maar incompetent? 't Moment het om het toedekken van hun eigen spaarpot gaat, zijn ze verduiveld zeer competent
the_dude is offline  
Oud 21 oktober 2011, 07:58   #589
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
of "pak nu die flaminganten".
Oud 21 oktober 2011, 08:16   #590
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
wat ik denk is irrelevant.
Zou je niettemin de niet ter zake doende laster en insinuaties die je hier ten overstaan van andere forummers aan het posten bent achterwege kunnen laten?

Laatst gewijzigd door SDG : 21 oktober 2011 om 08:17.
SDG is offline  
Oud 21 oktober 2011, 09:21   #591
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
50 Belgische politiekers in de raad van toezicht, raad van bestuur en directie van Dexia hebben zich laten rollen door de Fransen? Leg dat eens uit? Wat deden die mannen dan in ruil voor het vele geld dat ze uit de vetpotten schepten? Nee jongen, niet de Fransen hebben ons gerold. De incompetente Belgische politiekers van de klassieke partijen hebben ons gerold. Niemand anders. Geen wonder dat ze vandaag geweigerd hebben een parlementaire onderzoekscommissie op te richten. Stinkende potjes kan je nu eenmaal beter gedekt houden.
België staat veel te veel borg in verhouding met Frankrijk. Frankrijk heeft van de interne verdeeldheid in ons land over Dexia geprofiteerd om zo weinig mogelijk borg ter hunner laste te nemen. Door de verdeeldheid in ons lnad over Dexia werd er getalmd, bleef de run-on-the-bank te hard en te lang duren en moest ons land uiteindelijk toegeven aan de voorwaarden die Frankrijk vooropstelde.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 21 oktober 2011, 09:33   #592
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
En wat dan nog? Mocht jij nu naar Wallonië verkassen dan zou dat toch voor jou geen ene moer moeten schelen dat Vlaanderen verarmt.
Dit zegt toch genoeg over je denkwijze. Geen enkel gedacht aan de gevolgen zolang er geld komt, waarmee dank om toe te geven dat er volgens jou geen solidariteit is.

Dat België in het zak gezet is met Dexia is duidelijk. Dexie Frankrijk nam de risicos, verarmde Dexia BE en nu mag BE mee genieten van de gevolgen + teveel opdraaien voor de garantstelling van Dexia.
Gwyndion is offline  
Oud 21 oktober 2011, 09:52   #593
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Dit zegt toch genoeg over je denkwijze. Geen enkel gedacht aan de gevolgen zolang er geld komt, waarmee dank om toe te geven dat er volgens jou geen solidariteit is.

Dat België in het zak gezet is met Dexia is duidelijk. Dexie Frankrijk nam de risicos, verarmde Dexia BE en nu mag BE mee genieten van de gevolgen + teveel opdraaien voor de garantstelling van Dexia.
Dat horen de traditio-belgicistjes niet graag hoor!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 21 oktober 2011, 10:55   #594
frank1234
Gouverneur

Standaard

Citaat:
walen ook al een ras?
frank1234 is offline  
Oud 21 oktober 2011, 16:41   #595
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frank1234 Bekijk bericht
walen ook al een ras?
Welnee, hoe kom je daar nu bij?

4x10E6 is offline  
Oud 21 oktober 2011, 16:45   #596
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Zou je niettemin de niet ter zake doende laster en insinuaties die je hier ten overstaan van andere forummers aan het posten bent achterwege kunnen laten?
Niets leukers dan aan dat dunne laagje vlaams-populistisch vernis krabben.
Je moet het onze man in kwestie, P. Stuyck, nageven, hij werkte zich met zijn mallotige discriminerende uitspraken in steeds nauwere xenofobe schoentjes.

4x10E6 is offline  
Oud 21 oktober 2011, 16:50   #597
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
't Is véél veiliger nu de Vlaemen te pakken, want die bestaan toch niet.
Wel blaas mij. Sommigen op deze discussie beargumenteren dan weer dat de vlaemen, zoals u ze noemt, al genoeg gepakt worden; achterlangs en zijdelings. Men moet echt wel een vlaams-populist zijn om zich druk te maken over virtuele aanrandingen.

4x10E6 is offline  
Oud 21 oktober 2011, 16:54   #598
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht

Geen idee waar jij dit uit afleiden kan. Je kan me hoogstens aanwrijven een parodie te hebben gepleegd op de vlaams-populistische denkwijze (sic). vlaams-populisten gaan er erg prat op zich uitsluitend door inhoudelijke argumenten te laten leiden en rationele oplossingen aan te reiken. Als dat zou zou zijn, dan schakelden vlaams-populisten zich van de ene dag op de andere om in werkloze Walen en verkasten ze naar het bucolische Ougrée.

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 oktober 2011 om 16:56.
4x10E6 is offline  
Oud 21 oktober 2011, 16:58   #599
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Niets leukers dan aan dat dunne laagje vlaams-populistisch vernis krabben.
Je moet het onze man in kwestie, P. Stuyck, nageven, hij werkte zich met zijn mallotige discriminerende uitspraken in steeds nauwere xenofobe schoentjes.
Bewijs ?
stuyckp is offline  
Oud 21 oktober 2011, 17:01   #600
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen idee waar jij dit uit afleiden kan. Je kan me hoogstens aanwrijven een parodie te hebben gepleegd op de vlaams-populistische denkwijze (sic). vlaams-populisten gaan er erg prat op zich uitsluitend door inhoudelijke argumenten te laten leiden en rationele oplossingen aan te reiken. Als dat zou zou zijn, dan schakelden vlaams-populisten zich van de ene dag op de andere om in werkloze Walen en verkasten ze naar het bucolische Ougrée.
Daar zullen we u niet snel op betrappen he trolleke.

Deze post is goedgekeurd door het anti trollen fonds en wettelijk gesteund door de anti-troll act van Obama
stuyckp is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be