![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee nee, ik acht Luyten helemaal niet in staat tot zo'n daad, ik acht U echter wel in staat zoiets te insinueren.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
|
![]() Bewijs de fouten, meer vraag ik niet zelle. Komaan, zet me eens op mijn plaats. Waar zijn de vragen van Olli Rehn?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
|
![]() Ik noteer dat je weeral eens mijn stelling niet kunt weerleggen en grijpt naar leugens.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, waar zijn de vragen van Olli Rehn?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Minister
|
![]() Je mag er zeker van zijn dat ik een slechte verliezer ben. Jij niet? Aanvaard jij dan dat je de hoogste belastingen betaalt, zonder dat je ook maar iets van goed beleid terugkrijgt? Of betaal je geen belastingen? En dit door het geklungel en amateurisme van de tradio's, die geen begroting kunnen maken zonder er 1,3 tot 2 miljard euro naast te zitten. De studiedienst van de PS is in ieder geval zwaar in mijn achting gedaald. Het wordt tijd dat ze hun muffe rode mappen op het stort gooien.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 26 januari 2012 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Vreemdeling
|
![]() zoals ik al zei, Dirk, doe geen moeite.
Het Oosten is simpelweg niet in staat een fout toe te geven, zelfs al staat ze zwart op wit. Zoveel is zeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij weet u niet eens waarover dat het gaat. U papegaait zo maar wat met de meute mee.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 januari 2012 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Minister
|
![]() Dankzij de meute gaan we nog iets bereiken in België. U verdedigt enkel corrupte begrotingen en regio's die hun begroting niet in evenwicht krijgen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door aan de kant te blijven staan zeker? Daar hebben de Vlaams-nationalistjes anders een eeuwigdurend patent op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch al zoveel staatshervormingen klaargekregen, gewoon door er te zijn. Toch fantastische gasten nietwaar. De CD&V zit al eeuwen in de regering en wat hebben die eigenlijk waargemaakt van hun C, hun D en hun V? Nul de botten. Door het slijk gekropen voor het franstalige establishment, onder leiding van het gesticht van Laken.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Minister-President
|
![]() Uw nuttige idioten van de PS hebben die patenten indertijd anders wel uitgeschreven of zou je ze liever erbij willen misschien?
Laatst gewijzigd door Jakko : 26 januari 2012 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | ||
|
![]() Citaat:
Uw stelling dat Europa vragen had bij die begroting is dan ook een groteske leugen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Slechte verliezer! En... een leugenaar. Ik zal u in het vervolg 'Amon, Leugenaar-Re' noemen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 januari 2012 om 20:22. |
||
![]() |
![]() |