![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De alien technologie zou komaf maken met de controle van energiebronnen door de elite. Er zijn hier ook getuigen over. Kennis is macht, als ze toegeven dat aliens bestaan zetten ze enkel maar een open deur open, dat voor hun nadelig gaat zijn.
Laatst gewijzigd door exodus : 20 februari 2012 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Staatssecretaris
|
![]() Goed gezien!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar ligt de reden? Idem als vroeger = machtsbasis. Bij het aanvaarden en in contact treden met aliens vervallen gekende machtsbasissen. De vaststelling bijvoorbeeld dat buitenaardse rassen samenwerken en competitie enkel binnen sport- en spel houden waardoor hun samenleving vlugger kan evolueren en zij veel aangenamer leven met waardering voor elk. Waar de rijkdommen van een planeet iedereen op die planeet toebehoren, dat mag hier niet, onze rijkdommen worden niet eerlijk verdeeld en dat wil de macht hier nog een tijdje zo houden.
![]() |
![]() |
#584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mainstream Media heeft hier niets mee te maken, zij zijn slechts de brengers van nieuws voor een doelpubliek. Ik ga niet op hen af om te bepalen wat waar is en niet waar. Dit gaat fundamenteel over het vaststellen van wat waarheid is en verzinsel en altijd weer moeten we vaststellen dat jij een slaaf bent van de fantasie en verzinsel-industrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
|
![]() Citaat:
En nu de bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Staatssecretaris
|
![]() Als U had gelezen wat The Dude onder mijn post schreef, zou het je duidelijk kunnen zijn, waarom er niet meer en harder op de UFO- en buitenaardsen-pistes gezocht wordt.
Het zou de macht van de 1%ers wel eens kunnen doen afbrokkelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
|
![]() Citaat:
Ten eerste is het niet correct om te beweren dat dergelijke pistes niet of te weinig onderzocht worden. Hoe denk je immers dat pakweg 99 pct. van de zgn. "cases" probleemloos debunked worden ? Door onderzoek, mijn beste. Ten tweede blijft het altijd bij woorden, het komt nooit tot daden of bewijzen. Nooit, maar dan ook nooit. Dus theorieën over UFO's en dergelijke zijn allemaal heel onderhoudend, maar worden absoluut niet ernstig genomen tot zolang er geen bewijzen zijn. En ondanks hardnekkige ontkenning van de believers, er zijn géén bewijzen. Ten derde wil ik even opmerken dat de believers, die altijd vol van zichzelf zijn en zich "open minded" noemen, de meest bekrompen debatoren van het hele forum zijn. Zij zijn er immers rotsvast van overtuigd dat zij gelijk hebben, en niets of niemand zal hen hiervan kunnen overtuigen. Ik daarentegen hou alle pistes open, met die bedenking dat we uiteraard wel over redelijke bewijzen moeten beschikken. Wie is er dan open minded ? Degene die enkel en alleen zijn hoogstpersoonlijke waarheid gelooft, of degene die voor alles open staat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Diegene die voor alles open staat. Desalnietemin word alles wat ufo-gerelateerd is belachelijk gemaakt, waardoor er geen interesse is vanuit de wetenschap om het fenomeen serieus te bestuderen. En ik durf te betwijfelen of 99% van de getuigenissen mbt ufo's debunked zouden kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
|
![]() Citaat:
Waarna de zoveelste debunking en de daarop volgende vernedering begint. Je kunt toch echt niet van de wetenschap verwachten dat ze elke melding van om het even welke dorspidioot met man en macht beginnen uit te spitten ? Zeker niet na vele decennia van ontgoochelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat er in deze docu getoond wordt zal echter niet zo snel debunked kunnen worden denk ik, noch zijn de getuigen charlatans die om aandacht verlegen zitten... http://www.youtube.com/watch?v=ojyP8...ayer_embedded#! Zoals ik al eerder zei, �*ls onze regeringen of wereldleiders, corrupt zoals we ze kennen, weet zouden hebben over buitenaards leven of sterker een toestel zouden hebben kunnen recupereren, zouden ze het ons komen vertellen? Neen. Want dan zouden ze de opgedane kennis moeten delen en net d�*t doen ze niet graag. Dus stel - even volledig hypothetisch- als de US in Roswell effectief een UFO zou geborgen hebben, zouden ze dat de russen dan wijsmaken? Zouden ze de technologische voorsprong die het wrak hen zou opbrengen, weggeven uit altruisme, om alle mensen te laten delen met de nieuwe inzichten? 'k denk het niet. Hoe kunnen ze het dan het beste geheim houden? Simpel, UFO's vanaf dan afdoen als een waan van de één of andere idioot. deze : http://www.dailymotion.com/video/xkv...lity-hdtv_tech is ook een knappe, waar echte wetenschappers de deur openzetten, naar zowat �*lles Deze zijn ook interresant: http://www.youtube.com/watch?v=Ja4ETlshct4 http://www.youtube.com/watch?v=4TxWp...eature=related Nu, als je inziet wat het impliceert wat de 2 voorgaande docu's stellen, dan zijn Ufo's nog maar klein bier en dus best mogelijk.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 20 februari 2012 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
|
![]() Citaat:
Ik doe de bronnen af als ongeloofwaardig die beweren dat die mensen gezegd hebben wat die bronnen stellen dat ze gezegd zouden hebben. Opnieuw, ik ben een fan van het SF genre en zou niets liever zien dan dat buitenaards leven zich in mijn tijd zou manifesteren. Maar tot nu toe is er nog niets dat mijn wens tot waarheid zou kunnen maken.
![]() |
![]() |
#593 | |
|
![]() Citaat:
Van het resterende 1% wordt er nog eens een groot deel gedebunkt door wetenschappers. Het kleine stukje dat nog niet gedebunkt is wordt dan vanzelfsprekend afgedaan als 'nog niet gedebunkt' http://listverse.com/2009/02/16/top-...us-ufo-hoaxes/
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 februari 2012 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bovendien blijf je er van uit gaan dat overheden het alleenrecht hebben op het recupereren, filmen of anderzijds op duidelijke manier verzamelen van bewijsmateriaal van al die UFO's. Bewijsmateriaal, geen getuigenissen die allerhande verklaringen kunnen hebben. In een tijdperk dat zowat iedereen beschikt over digitale camera's en video's slaagt niemand erin één duidelijk opname te maken van een fenomeen dat blijkbaar zowat alle dagen ergens plaatsvindt? En de zeldzame keren dat er al eens een min of meer veelbelovende opname opduikt, dan blijkt ze steevast vervalst. Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 20 februari 2012 om 21:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Over de camera's : probeer eens iets te filmen dat stil hangt (het m�*g zelfs stilhangen) dat op grote afstand van het aardoppervlak zweeft, net zichtbaar is voor het blote oog. Als het dan bvb door de bewegingen die het maakt iets interessants blijkt te zijn, dan gaat U inzoomen, waardoor dat de minste beweging leidt tot een gezwiep van de beelden, dat het niet mooi meer is. Soit. Hebt U de docu gezien over de zuid-amerikaanse ufo's die ik hier iets boven gepost heb? Debunk eens. Mij lijken de beelden en de getuigenissen niet het werk van een tiener met teveel vrije tijd en gratis cgi-programma's, noch van een bende idioten die om aandacht verlegen zitten. http://www.youtube.com/watch?v=ojyP8...ayer_embedded#! En wat overheden al dan niet doen... Als de VS een toestel hebben geborgen dat hen in staat stelt om een voorsprong van ettelijke jaren op hun tegenstanders te nemen, gaan ze dat echt niet aan de grote klok hangen. Daar heb je geen samenzwering voor nodig.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 21 februari 2012 om 07:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/1976_Tehran_UFO_incident Met verklaring van de piloten die erbij betrokken waren: http://www.youtube.com/watch?v=GCNFrl4lq-o http://www.youtube.com/watch?v=7cAi9AIHdxo En bevestigd in officiele U.S documenten (toen was Iran nog een vriend van de US): http://www.scribd.com/doc/79648576/1...-UFO-Case-File
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens vreemd dat mensen op vliegshows en vliegtuigspotters er wel in slagen om constant en in grote getale herkenbare foto's te maken en produceren van allerhande vliegende tuigen. Misschien weten zij wel hoe je een camera hanteert? ![]() Citaat:
Wat goeds moet dat opleveren? Ik zal je een shortcut geven : in het meest waarschijnlijke geval moeten we zeggen : een raar beeld maar we kunnen niet weten wat het is. Insufficient input. Het opschorten van een oordeel is de enige wetenschappelijk verantwoorde houding. Mensen die dat zwak of 'geindoctrineerd' vinden begrijpen geen reet van wetenschap . Laatst gewijzigd door parcifal : 21 februari 2012 om 09:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder is er een groot verschil tussen een ver object met tele filmen of fotograferen (zeker als die laatste met een heel korte sluiter kan werken). Je voorbeeldje over vliegtuigspotters en mensen op airshows is niet eerlijk. Vergeet niet dat die mensen al klaar staan om hun foto's te trekken en weten waar ze moeten kijken. De meeste hebben dan ook nog eens een statief bij. Dat is een verschrikkelijk groot verschil met iets zien, je kleine kutcamera vlug zoeken of je gsm uit je zak halen en je camerasoftware opstarten en dan nog eens vlug een goei opname maken (de meeste van die prul hebben dan ook nog eens een digitale zoom en geen optische). Het is allemaal makkelijk gezegd he, maar ik stel voor dat je bij wijze van proef eens een goede foto maakt van een toevallig overvliegende F-16. Wel niet vals spelen en ergens de ganse dag zitten wachten met je camera in aanslag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat ik duidelijk probeer te stellen is dat je met een gewone filmcamera niet zo makkelijk stabiel kan filmen als iets erg ver verwijderd is. Zeker niet als het beweegt. Maar soit, u gaat dat wel kunnen. En neen jullie moeten niets debunken van wat ik hier post. Maar ik ben eens benieuwd of men de docu die ik aandroeg gaat debunken of niet. Ik denk alvast van niet. Opschorten van een oordeel : akkoord wat U daar stelt, maar het niet verder zoeken is evenmin wetenschappelijk. Zoals ik eerder al zei; dat de aarde rond was en rond de zon draait ipv andersom en plat, heeft men heel lang als ongeloofwaardig beschouwd. Ufo's worden nu als ongeloofwaardig beschouwd, nochtans worden ze regelmatig waargenomen, door mensen die boven verdenking staan. That's my point.
|
![]() |
![]() |