![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in brussel 20%.... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 12 maart 2012 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik mij afvraag -om even het kinderlijk geruzie tussen Vlaams-nationalisten en belgicisten te doorbreken- is:
Stel dat een peiling opeens 10% voor N-VA en 30% voor VB voorspelt... Hoe zou de teneur dan zijn in beide kampen? Zouden al die N-VA adepten ook zo spreken? Of zouden ze VB adepten worden? En de belgicisten, zouden die ook uit hetzelfde vaatje tappen als nu of zou het weer racisme zijn? Ik bedenk het me omdat ik onlangs een belgicist hoorde verklaren dat VB de sociale versie is van N-VA, terwijl vroeger de teneur in de media asociaal was. Ik vind het allemaal nogal geveinsd eigenlijk. 10 jaar geleden was er niemand pro N-VA, nu iedereen in het V-kamp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Europees Commissaris
|
![]() Vrijdag nieuwe peiling van VRT. Prognoses iemand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft net zomin met een ideologisch als partijgebonden stemgedrag te maken... Als mijn doel ooit zal worden bereikt zal ik wel weer eerst de ideologische standpunten van de partijen vergelijken alvorens een keuze te maken waarbij de huidige belgicistische partijen uiteraard wegens hun collaborerend gedrag van momenteel al bij voorbaat zijn uitgesloten.... Citaat:
Het is de huidige aanslepende politieke situatie en de democratische ongelijkheid die steeds meer Vlamingen richting N-VA duwen... Dit onland heeft zijn beste tijd gehad.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Banneling
|
![]() Het heeft allemaal met Dewever en zijn optreden in de "slimste mens" te maken. Voeg daarbij het cordon rond het VB en de mislukte projecten zoals LDD, VLOTT en Liberaal Appel en een nieuwe goeroe is opgestaan. De meeste Vlamingen zijn VTM kijkers en hebben enkel verstand van de "koers", "Benidorm" en "pilskes boozen"...
![]() Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 13 maart 2012 om 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Banneling
|
![]() De grote onrust is begonnen met Leuven Vlaams en nadien de provocateur Happart begin jaren 80. De eerste regeringsdeelname van de VU in 1988 begon al meteen met de afbraak van het openbaar vervoer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Banneling
|
![]() De gewone Vlaming die zijn brood verdient in de fabrieken, gesyndiceerd is en elke maand moeite heeft om rond te komen interesseert Bart geen moer. Enkel hoe hij in een onafhankelijk Vlaanderen zoveel mogelijk de marionet van de patroons kan spelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot zover uw kennis ter zake,zeker te lang naar VT4 gekeken én té veel breezerkes uitgeslurpt ondertussen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 13 maart 2012 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Banneling
|
![]() Ik kijk geen Vt4 en drink al helemaal geen Breezerkes. Ik woon in Zwitserland. Het enige land waar je nog een beetje van beschaving kan spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
VB heeft me ook niet kunnen overtuigen, maar ik ben wel tegen een cordon. als het VB 30% van de stemmen haalt kan je die stemmen mijns inziens niet zomaar opzij schuiven. Als je democraat bent moet je die uitslag aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat het achterbakse bedriegers en arrogante hypocrieten zijn, moet je met zo'n Belgen/Belges héél goed opletten. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus uw post is irrelevant. Als N-VA krimpt, zal VB niet evenredig groeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien uw bijdrages niet meer inhoud hebben, gelieve u dan te bemoeien met het land waar u woont.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 13 maart 2012 om 08:01. |
![]() |
![]() |