Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2013, 14:24   #581
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Bij deze wil ik mij echt excuseren .

Ik ben opgegroeid als kind , op een boerderij tussen 1200 varkens , en ik ben daar heel fier en blij om , want ik heb dergelijk taferelen nooit gezien .
Jij zag dan ook nooit wat, je liep er steeds tussen op vier poten.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 14:31   #582
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jij zag dan ook nooit wat, je liep er steeds tussen op vier poten.
Ik denk dat ik al meer van de wereld gezien heb dan jij . behalve dan de homobars . daar kom ik niet .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 15:00   #583
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog straffer , ik ZOU dus een beter mens worden als ik homo wordt ?

De wereld op zijn kop hé.

Vreemde remedie om een beter mens te worden .

Je bent een man , steekt een ander vent zijne lul eerst in uw eigen stront , daarna in uw mond en je bent een beter mens .

Sorry hoor , maar die verleiding kan mij niet bekoren .
Uw angsten en frustraties staan in de weg om te lezen? Waar staat dit, die bewering dat u een beter mens zou zijn, mocht u homo wezen?
De rest van uw betoog is gewoon weerzinwekkend en ranzig, bovendien ben ik geen man en wanneer ik uw opmerkingen over homo's lees, is dit iets om blij van te worden.

U zou, wanneer ik op uw mening binnen dit onderwerp en de manier waarop u ze verwoordt afga, een beter mens worden wanneer u minder vooroordelen had, iets genuanceerder kon denken, iets meer kennis had over seksualiteit in het algemeen en homo's in het bijzonder, maar ik respecteer uw keuze om die inspanning niet te leveren.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 15:03   #584
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat zitten .

Daaraan zie je de kleinzieligheid van dit soort homopromo's

Als ze opmerken dat er twee mensen hun perverte zaken niet beamen , beginnen ze al te fantaseren dat die twee elkaar ontmoeten .

Eigelijk nog te goedkoop omverder te debateren .
Bedoeld u daarmee dat ik een "homopromo" ben en zo ja, wat is dat volgens u dan precies? En hoezo kleinzielig? Is wie uw gore opmerkingen over homo's niet deelt een promo en kleinzielig?

Laatst gewijzigd door alice : 16 februari 2013 om 15:03.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 15:13   #585
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Uw angsten en frustraties staan in de weg om te lezen? Waar staat dit, die bewering dat u een beter mens zou zijn, mocht u homo wezen?
De rest van uw betoog is gewoon weerzinwekkend en ranzig, bovendien ben ik geen man en wanneer ik uw opmerkingen over homo's lees, is dit iets om blij van te worden.

U zou, wanneer ik op uw mening binnen dit onderwerp en de manier waarop u ze verwoordt afga, een beter mens worden wanneer u minder vooroordelen had, iets genuanceerder kon denken, iets meer kennis had over seksualiteit in het algemeen en homo's in het bijzonder, maar ik respecteer uw keuze om die inspanning niet te leveren.
Alice, als dit voorgaande niet op de man af, en met beledigende bedoelingen spelen is, dan weet ik het niet meer hoor??? -Zullen we het aan de 'Mods' nog maar eens vragen?

Ik ken er zo een (Een 'Homo' moeder, denk ik), die voor minder dat dit, van het Moderator's driehoekje gebruik heeft gemaakt.

Het is pijnlijk te moeten zien hoe sommigen te keer kunnen gaan, wanneer ze geen gelijk kunnen krijgen en vooral geen EERLIJKE argumenten kunnen aanvoeren;

DIT VORIG VERHAAL VERDIENT TEN MINSTE 3 X FOEI, FOEI, FOEI!
Oud 16 februari 2013, 16:03   #586
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het is zo dat homoseksualiteit afwijkend seksueel gedrag is, die ingaat tegen de wil van God. Die homoseksuele gedachten of gevoelens kunnen in de loop van het leven komen door interactie met de buitenwereld. Echter wij hebben als mensen nog altijd ons verstand, onze hersenen en wij kunnen dus zelf een keuze maken of we aan die eventuele gedachten of gevoelens zullen toegeven of niet. In dat opzicht is homosekualiteit wel degelijk een keuze die je maakt. Geef je daaraan toe dan weet je dat je ingaat tegen de wil van God en dat het je na je dood ook zal aangerekend worden.

En dan zijn er nog professoren die beweren dat terug in de tijd reizen niet mogelijk is.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 16:24   #587
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

Het feit , dat ik vind dat homosexualiteit niet hoeft gepromoot worden , en het feit dat ik homosex vies vind doet U onmiddelijk beslissen mij onder de noemer neanderthalers te plaatsen .

Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die niet prat gaat op hygiene en het wat proper wil houden , zeker als ij intiem gaat .

Mag ik dan ook stellen dat U als vrouw een zeer vreemde eend in de vijver bent , om de praktijken van homosexualiteit .

Het opblinken van homosexualiteit als zijnde dat dat zonder anale sex gaat , is geheel ontkennen van de realiteit .

En als je anale sex heel proper vind , is dat Uw goed recht , ik vind het een viezigheid .

en als dt niet meer mag gezegt worden dan moet u internet en alle debatten sluiten .

U bent nog erger als de moslims , die meisjes mogen ook niet communiceren en in de ogen kijken van een westerse man .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 16:34   #588
Graham C.
Provinciaal Statenlid

Graham C.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit , dat ik vind dat homosexualiteit niet hoeft gepromoot worden , en het feit dat ik homosex vies vind doet U onmiddelijk beslissen mij onder de noemer neanderthalers te plaatsen .
Nee, d�*t is niet de reden waarom jij tot de neanderthalers hoort. De reden daarvoor is eerder je hersenloos gebral, dat werkelijk op niets gebaseerd is. Iedereen mag een mening hebben en iedereen mag die uiten. Niemand hier die dat in vraag stelt, maar het minste wat men zou mogen verwachten, is dat die mening ook een zekere inhoud heeft en dat je die mening enigszins op een volwassen manier weet te verdedigen. Dat is NIET wat jij hier doet. Jij blijft maar hysterisch krijsen over anale seks, terwijl het daar in de verste verte niet over gaat. Je mening is geen mening. Het is het hysterisch, stampvoetend gekrijs van een klein kind, dat zonder enige kennis van zaken, inzicht of empathie meent dat het ook wat te vertellen heeft.
Graham C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 16:39   #589
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:

Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die niet prat gaat op hygiene en het wat proper wil houden , zeker als ij intiem gaat .

Mag ik dan ook stellen dat U als vrouw een zeer vreemde eend in de vijver bent , om de praktijken van homosexualiteit .

Het opblinken van homosexualiteit als zijnde dat dat zonder anale sex gaat , is geheel ontkennen van de realiteit .

En als je anale sex heel proper vind , is dat Uw goed recht , ik vind het een viezigheid .

en als dt niet meer mag gezegt worden dan moet u internet en alle debatten sluiten .

U bent nog erger als de moslims , die meisjes mogen ook niet communiceren en in de ogen kijken van een westerse man .
Waauw!!! Weet U wel wat voor een risico's U wel neemt.
Soms vraag ik me af of het wel zin heeft, mijn 'naasten' hier voor 'Immanente gerechtigheid' te willen vrijwaren ?

Ons 'Alice' moet U zeker geweldig graag zien, om U geen miserie te willen aandoen.

Eigenlijk is dat wel 'discriminerend' jegens mij zelf, begot!
Oud 16 februari 2013, 18:04   #590
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog straffer , ik ZOU dus een beter mens worden als ik homo wordt ?
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Ik denk dat u beter eens nadenkt over uw angsten en frustraties, en vooral onwetendheid, mogelijk komt u er dan toe iets zinvols bij te dragen aan deze discussie.
Het is me een compleet raadsel hoe je uit deze kwoot kan halen wat jij er van maakt
Oud 16 februari 2013, 18:07   #591
Klojo eerste klas
Perm. Vertegenwoordiger VN

Klojo eerste klas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Alice, als dit voorgaande niet op de man af, en met beledigende bedoelingen spelen is, dan weet ik het niet meer hoor??? -Zullen we het aan de 'Mods' nog maar eens vragen?
Ik ken er zo een (Een 'Homo' moeder, denk ik), die voor minder dat dit, van het Moderator's driehoekje gebruik heeft gemaakt.
Het is pijnlijk te moeten zien hoe sommigen te keer kunnen gaan, wanneer ze geen gelijk kunnen krijgen en vooral geen EERLIJKE argumenten kunnen aanvoeren;
DIT VORIG VERHAAL VERDIENT TEN MINSTE 3 X FOEI, FOEI, FOEI!
Eigenlijk is hierop maar 1 antwoord mogelijk, hé....... (onnodig te repliceren, jouw berichten zijn voor mij het lezen niet meer waard...... )
Oud 16 februari 2013, 18:11   #592
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben opgegroeid als kind , op een boerderij tussen 1200 varkens.
Dit is een 'outing' waar menig homo nog een puntje kunnen aan zuigen.
Oud 16 februari 2013, 18:16   #593
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jogo Bekijk bericht
Na herlezing is dit inderdaad een giller van formaat...
Oud 16 februari 2013, 18:19   #594
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op welke manier dan? Want het klinkt een beetje alsof je van mening bent dat varkens toch nog iets ergers zijn dan homo's.
Oud 16 februari 2013, 18:21   #595
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Op welke manier dan? Want het klinkt een beetje alsof je van mening bent dat varkens toch nog iets ergers zijn dan homo's.
Zijn ouders maakten alvast geen onderscheid tussen hem en de varkens...

Arme Klarekijk.
Oud 16 februari 2013, 18:28   #596
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik ben opgegroeid als kind , op een boerderij tussen 1200 varkens ,
en ik ben daar heel fier en blij om , want ik heb dergelijk taferelen nooit gezien .
Dat is dan ook echt te merken aan sommige van jouw reacties.

Laatst gewijzigd door eno2 : 16 februari 2013 om 18:30.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 18:40   #597
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
laat mijn mening maar in alle vrijheid een beetje alsof tot jou klinken.
Oud 16 februari 2013, 18:42   #598
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
laat mijn mening maar in alle vrijheid een beetje alsof tot jou klinken.
Om U te dienen edele Heer.
Oud 16 februari 2013, 18:55   #599
dat face soldier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is wel een zéér ingewikkelde kwestie. Met een niet te onderschatten invloed van de psychologie van de betrokken persoon. Ondermeer door homosexuele onderzoekers is er reeds koortsig gewroet in het genetisch materiaal van de mens. Een onbetwistbaar en keihard bewijs van een homo-gen is blijkbaar nog niet gevonden. Men heeft het nog steeds over aanwijzingen.
Het homo-gen gedoe heeft een nogal politiek geurtje, en zoals je zelf aangeeft het is nogal een grijs gegeven, ook omdat de kennis wat betreft genetica nog niet voldoende is om zoiets afdoend te bewijzen.

Wie weet zij er misschien ook epigenetische oorzaken, is daar al voldoende onderzoek naar gedaan.

Ik hou het momenteel op een complex verhaal van erfelijke én omgevingsfactoren die leiden tot homosexualiteit.

Laatst gewijzigd door dat face soldier : 16 februari 2013 om 18:56.
dat face soldier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2013, 21:12   #600
dat face soldier
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Kijk, daar heb ik het nu eens wél moeilijk mee. Ik heb in mijn leven meerdere gevallen meegemaakt van jongens die reeds op vroege leeftijd in hun gedragingen kenmerken vertoonden die in de homo richting wezen en het effectief dan ook werden. O.k. dan ...

Maar kerels die eerst vrolijk met een meisje huwen, er dikwijls meerdere kinderen bij verwekken... En dan, plots "ontdekken" ze dat ze homo zijn... . Dat is iets waarbij ik revolteer. Want het feit dat ze in staat waren om bij die jonge vrouw kinderen te verwekken is een duidelijk bewijs dat bij hen een jonge vrouw wel degelijk een sexuele begeerte kan opwekken. Dan heb ik in dergelijke situatie serieuze twijfels over die homofilie.

Ik kan slechts één situatie bedenken waarin een homo met een vrouw huwt. Namelijk wanneer het gaat om een soort "gedwongen" huwelijk. Gedwongen omwille van ergens een familiefortuin, of het imago van een familie naar de buitenwereld. Maar dit is een situatie die, in tegenstelling tot vroegere tijden, nog zelden voorkomt. Bovendien, als het om een échte homo gaat, zal het omzeggens niet tot sexuele betrekkingen met die jonge vrouw komen. Dat was bv. het drama met het huwelijk van 19e eeuwse Russische componist Peter Tchaikowski.
Misschien is het een sluimerend iets, in een medische context, zoals schizofrenie die soms maar opkomt wanner iemand 30 jaar is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be