![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Banneling
|
![]() Jij zag dan ook nooit wat, je liep er steeds tussen op vier poten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest van uw betoog is gewoon weerzinwekkend en ranzig, bovendien ben ik geen man en wanneer ik uw opmerkingen over homo's lees, is dit iets om blij van te worden. U zou, wanneer ik op uw mening binnen dit onderwerp en de manier waarop u ze verwoordt afga, een beter mens worden wanneer u minder vooroordelen had, iets genuanceerder kon denken, iets meer kennis had over seksualiteit in het algemeen en homo's in het bijzonder, maar ik respecteer uw keuze om die inspanning niet te leveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoeld u daarmee dat ik een "homopromo" ben en zo ja, wat is dat volgens u dan precies? En hoezo kleinzielig? Is wie uw gore opmerkingen over homo's niet deelt een promo en kleinzielig?
Laatst gewijzigd door alice : 16 februari 2013 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ken er zo een (Een 'Homo' moeder, denk ik), die voor minder dat dit, van het Moderator's driehoekje gebruik heeft gemaakt. Het is pijnlijk te moeten zien hoe sommigen te keer kunnen gaan, wanneer ze geen gelijk kunnen krijgen en vooral geen EERLIJKE argumenten kunnen aanvoeren; DIT VORIG VERHAAL VERDIENT TEN MINSTE 3 X FOEI, FOEI, FOEI! ![]()
![]() |
![]() |
#586 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan zijn er nog professoren die beweren dat terug in de tijd reizen niet mogelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die niet prat gaat op hygiene en het wat proper wil houden , zeker als ij intiem gaat . Mag ik dan ook stellen dat U als vrouw een zeer vreemde eend in de vijver bent , om de praktijken van homosexualiteit . Het opblinken van homosexualiteit als zijnde dat dat zonder anale sex gaat , is geheel ontkennen van de realiteit . En als je anale sex heel proper vind , is dat Uw goed recht , ik vind het een viezigheid . en als dt niet meer mag gezegt worden dan moet u internet en alle debatten sluiten . U bent nog erger als de moslims , die meisjes mogen ook niet communiceren en in de ogen kijken van een westerse man . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee, d�*t is niet de reden waarom jij tot de neanderthalers hoort. De reden daarvoor is eerder je hersenloos gebral, dat werkelijk op niets gebaseerd is. Iedereen mag een mening hebben en iedereen mag die uiten. Niemand hier die dat in vraag stelt, maar het minste wat men zou mogen verwachten, is dat die mening ook een zekere inhoud heeft en dat je die mening enigszins op een volwassen manier weet te verdedigen. Dat is NIET wat jij hier doet. Jij blijft maar hysterisch krijsen over anale seks, terwijl het daar in de verste verte niet over gaat. Je mening is geen mening. Het is het hysterisch, stampvoetend gekrijs van een klein kind, dat zonder enige kennis van zaken, inzicht of empathie meent dat het ook wat te vertellen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Soms vraag ik me af of het wel zin heeft, mijn 'naasten' hier voor 'Immanente gerechtigheid' te willen vrijwaren ? Ons 'Alice' moet U zeker geweldig graag zien, om U geen miserie te willen aandoen. Eigenlijk is dat wel 'discriminerend' jegens mij zelf, begot! ![]()
![]() |
![]() |
#590 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#591 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#592 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op welke manier dan? Want het klinkt een beetje alsof je van mening bent dat varkens toch nog iets ergers zijn dan homo's.
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Banneling
|
![]() Dat is dan ook echt te merken aan sommige van jouw reacties.
Laatst gewijzigd door eno2 : 16 februari 2013 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om U te dienen edele Heer.
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wie weet zij er misschien ook epigenetische oorzaken, is daar al voldoende onderzoek naar gedaan. Ik hou het momenteel op een complex verhaal van erfelijke én omgevingsfactoren die leiden tot homosexualiteit.
Laatst gewijzigd door dat face soldier : 16 februari 2013 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |