![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
je weet dat je hierin geen gelijk hebt maar je wil weer eens interessant doen zoals altijd door het proberen ingewikkeld te maken terwijl dit het helemaal niet is moeilijk doen terwijl in jouw belevenis misschien onderscheid gemaakt kan worden van een andere okey je hebt wat cursussen gevolgd en ipv een universele waarheid had ik dit anders kunnen definieeren, laat ik het dan zo stellen de geheimen van de 7 hemelen en der aarde Laatst gewijzigd door g_z : 13 juni 2013 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
goede avond, zou dan maar snel wakker worden, het zijn de menselijke bezigheden die je doen 'dromen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik stel ondertussen vast dat andere posters de 'waarheid voor jou' ook niet delen, m.a.w. ze is niet universeel en ze bindt enkel jou.
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, de hele dampkring alswel de Van Allen gordels/magnetisch veld van de aarde zijn onze "beschermende koepel". Alleen is die koepel niet "allesbeschermend". UV komt er gemakkelijk doorheen, en massa van voldoende omvang ook.
Ook, Ozon is O3, iets wat pas in 1840 werd beschreven in deftige termen. Nergens in de koran of andere "geilige geschriften" wordt er vermelding gemaakt van ozon ,of zelfs maar een verwijzing dat het een slechte variante van de levensadem is. Dus, nadat de zon is ondergegaan in haar modderpoel, kunnen we het eens hebben over diepgaandere chemie.
![]() |
#590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de Koran spreken ze ook van ijzer dat belangrijk is, je ziet, zelfs het magnetisch veld heeft de Koran al wetenschappelijk verklaard. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#593 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat je ook wel weet waarom je soms zwijgt op gevraagde verduidelijkingen op wat je zegt.
Het is overigens niet omdat je weet wat je zegt dat wat je zegt ook zinvol is.
![]() |
#595 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
we hebben het hier toch al over gehad en weer denk je dat je de spijker op zijn kop hebt geslagen door koppen met spijkers te slaan maar .. verduidelijkingen komen met de tijd rome is toch ook niet in een dag gebouwd, of wilde je zeggen van wel een week heeft toch ook geen 6 dagen een dozijn betaat toch ook niet uit 7 het is interessant om te weten waar figuurlijke en letterijke zinsbouw zich in onderscheiden, de feiten hierin whether you're standing firm or not het verschil tussen een droom en realiteit, fictie/non-fictie perspectief: punt van waaruit je naar iets kijkt is centraal in deze mensen kunnen soms complex zijn naar aanleinding van de communicatie- of gesprekspartner zwijgen is niet het juiste woord eerder vermaan of attendeer ik mezelf om het rustiger aan te doen denk ik een beetje na voordat ik antwoord en probeer ik soms te reageren middels een gelijkenis, uitdrukking of vergelijking om een gesprek breed en open te houden wat zijn essentiele waarden voor het vormen van een goed gesprek indien je dat beseft, weet en toepast heb je mijn aandacht maar niet dat ik belangrijk ben of zo begrijp me niet verkeerd inderdaad, soms heb ik geen zin om te communiceren wat heeft het soms voor nut en een ui heeft meerdere lagen voordat je de kern bereikt wat is het nut om een gedachte nader toe te lichen omwille van wat of voor wie soms dicht ik welleens om mezelf beter te leren begrijpen en hierdoor mezelf beter te leren kennen om een gedane uitspraak nader te kunnen toelichten of wanneer ik een uitspraak wil doen dichten is voor mij persoonlijk een uitstekende vorm van communicatie met veel vrijheid waarin je veel kwijt kan van wat je wil delen de vroeger arabieren communiceerden met elkaar middels poëzie en het begrip zinvol heeft voor ieder misschien dezelfde betekenis met een andere lading of invulling wat doet onze inspiratie voeden maar is verder eigelijk ook oninteressant, laat eigelijk ook maar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
ga ervan uit dat deze vraag aan mij is gesteld ben geboren in nederland en volg de islam alszijnde godsdienst ik ben zelf geen adoptiekind zoals velen dat wel zijn een bloedlijn kan onderbroken worden en wat doet ons weten hoe waardevol een afkomst is wat doet ons beseffen tot hoever onze voorouders terug gaan en welke periodes onderbroken zijn m.b.t. uitval (sterfte) vader en/of moeder want laten we wel wezen, we zijn hier omdat we nog niet dood zijn doordat we zijn gestorven een opvoeding van een vader is niet hetzelfde als een opvoeding van een moeder en vica versa er zijn in een opvoeding beide ouders nodig om het balans in balans te houden wederom zijn de meningen omtrent deze situaties niet evenredig en zoals altijd met emoties overladen en natuurlijk is iedereen vrij om te geloven wat men wil en hoe dit het beste uitkomt n.a.v. wat je schikt persoonlijk denk ik dat je met zulks soort onderwerpen precair behoort om te gaan het volgen van iemand gaat in samenhang met wat jou persoonlijk aantrekt hetgeen jou doet intrigeren en jij dan? Laatst gewijzigd door g_z : 15 juni 2013 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
sommige boeken zijn van de oorspronkelijke en authentieke orginaliteit ontheven door filosofische en psygologische inmenging zoals bijvoorbeeld 1e en 2e testement, boek van mozes en jezus (thora, zabour en het evangelie) gesprek voeren met behoud van identiteit is anders dan verdraaien, vervormen, aanpassen of erger nog veranderen zou graag willen weten hoe je bovenstaande noemt en hoe je tot zo een verdict komt sommige vroegere werken van plato en soctrates werden vertaald naar het arabisch waarna men deze bladen weer terug vertaalde naar de oorspronkelijke taal denk niet dat dit met de bijbel kan |
|
![]() |
![]() |