Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen?
Meer 23 21,10%
Minder 86 78,90%
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 maart 2014, 15:48   #581
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik zal dan ook niet beginnen over de Goelags.
Grutjes zeg, jij denkt toch niet dat ik links ben zeker?
Het probleem met rechts de dag van vandaag is dat ze werkelijk elke hersenschim als links betitelen. Hoe kun je ooit ergens raken als enkel extreem rechts rechts genoeg is?

Citaat:
Daar ging het dus falikant mis.
Het was wel de bedoeling dat de gastarbeiders na een paar jaar genoeg poen hebben geschept om ginder de grote jan te kunnen uithangen. Helaas was het blijkbaar gemakkelijker om hier te blijven en parasiet te worden.
Het is zoals het is. Ze zijn hier, en om de mensenrechten zul je niet heen fietsen. Daarvoor ga je over teveel lijken moeten heen stappen.
Vergeet het, die tijd is voorbij.
Citaat:
Integendeel. Maar goeie ideeën mogen we niet laten liggen omdat ze al eens uitgevoerd zijn door debielen.
Debielen met goeie ideëen? Da's een contradictio in terminis. In je gejaagdheid om gelijk te halen verlaag je je tot het laagste van het laagste wat de menselijke beschaving vandaag de dag te bieden heeft. Hoe kun je anders de verdediging van de methodes van Saoedi-Arabië betitelen?

Citaat:
Veel, het zijn de Saoudische oliedollars en de dreiging de olie af te snijden die het idee "muzelmanse gastarbeider" hebben omgevormd tot een exponentieel groeiende invasiemacht.
De Saoedi's hebben niks te maken met het begin van de migratie.
Hun oliedollars gebruiken ze inderdaad om hun wahhabistische bullshit te verspreiden, maar dat valt op te lossen zonder hele groepen buiten te gooien zoals sommigen hier fantaseren.
Citaat:
En wat moeten we dan doen met uitschot, geïmporteerd of niet?
Als ze de Belgische nationaliteit niet hebben?
Buiten sjotten natuurlijk. Nogal wiedes, dunkt me.
Maar indien het niet geïmporteerd is, hier opsluiten natuurlijk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 15:48   #582
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
Da's genetische selectie, iets heel anders dan een religieuze selectie. Het gaat 'm niet direct om die Marokkanen maar islam op zich, Pakistanen bv zijn nog veel erger.
Religieuze selectie mag dus volgens u. Daar een (per definitie achterlijke) religie (zoals de Islam of het Christendom) een ideologie is, mag ideologische selectie dus voor u. De terugkeer van de goelags?

De overheid moet niet selecteren. Ze moet communisten het land niet uitzetten, ze moet racisten het land niet uitzetten, ze moet moslims of christenen het land niet uitzetten en ze moet ook Marokkanen het land niet uitzetten enkel en alleen omdat ze Marokkaan zijn.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.

Laatst gewijzigd door Nebur : 26 maart 2014 om 15:48.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 15:51   #583
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Op het autochtoon uitschot mag je kloppen zoveel je wil, niemand zal je daarvoor terecht wijzen, maar het import-crapuul dient gepamperd te worden, zoniet ben je een " racist ".
Je hebt gelijk.
Best geen uitschot worden dus om klop te vermijden.
*geeuw*
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Oud 26 maart 2014, 15:56   #584
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doge Bekijk bericht
85% van de bevolking is blank, 85% van de misdadigers zouden ook blank moeten zijn.
90% van de bevolking is niet-moslim, 90% van de misdadigers zouden ook niet-moslim moeten zijn. Jammer dat 60% van de gevangenisbevolking moslim is.
Ja, en?
Alle moslims buiten?
Wat met de autochtone bekeerlingen?

Oud 26 maart 2014, 16:01   #585
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Ja, en?
Alle moslims buiten?
Wat met de autochtone bekeerlingen?
Als het aan mij ligt krijgen die ook een enkeltje naar de dar-El-Islam.
Oud 26 maart 2014, 16:06   #586
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat Termont en Sarkozy doen boeit me niet. Of het politiek correct is om te zeggen dat Roma hier van bijstand komen leven, boeit me evenmin.
Probeer toch eens verder te kijken dan die vakjes.
Geen wonder dat links hier al duizend jaar aan de macht is.
Al dat geneut over dat politiek correcte gedoe.
Jij kent Roma?
Goh, wat sterk.
Ik ken er geen.
Mijn wereld is waarlijk veel kleiner dan de jouwe.

Wat begrijp je nu niet aan "massaal naar hier komen om van de bijstand te genieten"?

Je begrijpt de essentie niet, anders zit je hier niet te leuren met al dan niet verzonnen kennissen die én Roma zijn én werken.

Je moet weten, ik stel immers nergens dat Roma niet werken.

Ik ben wel erg verheugd met het feit dat je Wilders een racist noemt, daar zijn we het nu eens roerend over eens.
Jij staat nochtans vierkant achter zijn uitspraken, dus mag ik zo vrijblijvend zijn om jou eveneens een racist te noemen?
Ja, ik ken Roma en nee die leven niet van de bijstand, ik ken ook Marokkanen die er wel van leven.

Wat zegt dat dan?

Jij bent degene die Wilders 'n racist noemt, je doet net hetzelfde, naar analogie daarvan trek ik de conclusie dat jij er dan ook 1 bent.

Ik heb nergens gesproken over 't 'eens' zijn' met Wilders, ik ben niet geschokt door z'n uitspraken.

Elk land waar de grootste groep mohamedaanse immigranten Marokkanen zijn, zijn er marokkanenproblemen, dát benoemt Wilders, maar dat mag niet want dan roeptoetert de meute schapen dat hij racist is.

in andere landen waar de grootste groep mohamedaanse immigranten van 'n andere nationaliteit zijn, zijn er problemen met die andere nationaliteit, 't is 'n mohamedanenprobleem.

Opmerkelijk dat de grootste, of toch op z'n minst dezelfde 'racisten' 't hardst roeptoeteren.

En als 't dan 'n beetje ingewikkeld wordt, omdat je net hetzelfde doet als die 'racist' Wilders, wordt de ander ervan beschuldigd 't niet te begrijpen of effenaf dingen te verzinnen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 16:06   #587
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wij hebben een bankoverval meegemaakt , waarbij mijn vrouw het mes op de keel werd gezet en met tape aan een stoel werd vastgebonden.
Na dat voorval heeft mijn vrouw zich wekenlang elke dag tot bloedens toe in het bad zitten afschrobben, want die vuileriken hadden aan haar lijf gezeten
Wil je het ook eens meemaken ?
Het waren 3 Marokkanen.
Ja, iedereen heeft wel zijn verhaal, hier op dit forum. Het ene al hallucinanter dan het andere.
Het is nu wachten op de eerste die komt aandraven met verhalen over een anale penetratie door een bende homoseksuele Marokkaanse moslims.

Maar goed, uw vrouw werd het mes op de keel gezet door 3 Marokkanen...
Wat nu?
Alle Marokkanen buiten?

Ik ben trouwens eveneens ooit het mes op de keel gezet geweest.
Door 3 klootzakken die me toen ik te klein was om op hun bek te slaan eens bang wilden maken. Het waren geen Marokkanen, en ik heb me geen weken aaneen stuk tot bloedens toe gewassen, alhoewel ze me ook hadden aangeraakt. Het is me wel altijd bijgebleven.

Nu, het heeft me in ieder geval geen aversie tegen blanke autochtonen opgeleverd.

Oud 26 maart 2014, 16:09   #588
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Grutjes zeg, jij denkt toch niet dat ik links ben zeker?
Ik maakt geen oordeel over waar U zich in het politieke spectrum denkt te bevinden.

Citaat:
Het probleem met rechts de dag van vandaag is dat ze werkelijk elke hersenschim als links betitelen. Hoe kun je ooit ergens raken als enkel extreem rechts rechts genoeg is?
Citaat:
Het is zoals het is. Ze zijn hier, en om de mensenrechten zul je niet heen fietsen.
Er is maar 1 recht, en dat is van de sterkste(groep)
Citaat:
Daarvoor ga je over teveel lijken moeten heen stappen.
Vergeet het, die tijd is voorbij.
Teveel lijken is moeilijk. En die tijd is voorbij. Denkt U dat nu echt? Somalië, Zaïre, Syrië, Nigeria.... moet ik verder gaan?

Citaat:
Debielen met goeie ideëen? Da's een contradictio in terminis. In je gejaagdheid om gelijk te halen verlaag je je tot het laagste van het laagste wat de menselijke beschaving vandaag de dag te bieden heeft. Hoe kun je anders de verdediging van de methodes van Saoedi-Arabië betitelen?
De Saoudische methodes. Sommige zijn compleet achterlijk en langs geen meter te verdedigen. Maar anderen hebben wel hun punt.

Citaat:
De Saoedi's hebben niks te maken met het begin van de migratie.
Peut, 1973. De oliekraan dicht tenzij ze hun goesting kregen, en daar hing ongebreidelde immigratie bij. Het feit dat "gastarbeiders" niet meer welkom waren officieel heeft de situatie juist niks veranderd. Dat was hetzelfde alsof een politieke partij belastingsverlagingen beloofde voor de verziekingen.
Citaat:
Hun oliedollars gebruiken ze inderdaad om hun wahhabistische bullshit te verspreiden, maar dat valt op te lossen zonder hele groepen buiten te gooien zoals sommigen hier fantaseren.
Het buitengooien van hele groepen. Hangt er van af hoe de groep bepaald wordt.
Citaat:
Als ze de Belgische nationaliteit niet hebben?
Buiten sjotten natuurlijk. Nogal wiedes, dunkt me.
Maar indien het niet geïmporteerd is, hier opsluiten natuurlijk.
En wat met dubbelpaspoortigen?
Oud 26 maart 2014, 16:09   #589
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Kwantificeer dan eerst wat lelijk is.

Voor Marrokaan is dat gemakkelijk, da's een identiteitskaart verbonden aan een persoon.
Lelijkheid in hoeveelheid uitdrukken?

Dat kan ik niet, sorry.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 16:12   #590
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Lelijkheid in hoeveelheid uitdrukken?
Dat kan ik niet, sorry.
Verzin maar een eenheid.

Stel U voor dat die partij net mijn smaak vertegenwoordigd....
Oud 26 maart 2014, 16:16   #591
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Verzin maar een eenheid.

Stel U voor dat die partij net mijn smaak vertegenwoordigd....
Diep vanbinnen kan u best het onderscheid maken.
Maar ik begrijp de delicate aard van de discussie.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 16:28   #592
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ja, ik ken Roma en nee die leven niet van de bijstand, ik ken ook Marokkanen die er wel van leven.

Wat zegt dat dan?
Eerlijk?
Niks de kloten.
Sorry hoor...

Citaat:
Jij bent degene die Wilders 'n racist noemt, je doet net hetzelfde, naar analogie daarvan trek ik de conclusie dat jij er dan ook 1 bent.
Ah, nu snap ik het. Omdat ik Wilders 'n racist noem, en ik volgens jou hetzelfde doe met Roma, waar je zo voor in de bres springt, ben ik ook een racist, vandaar onderstaand bericht. Wat een vertederende kleuterigheid...
Citaat:
je bent 'n racist, net als Wilders!
Citaat:
Ik heb nergens gesproken over 't 'eens' zijn' met Wilders, ik ben niet geschokt door z'n uitspraken.
Dat was me duidelijk ja, wat is nu je punt?
Dat door jouw navel de meridiaan van de menselijke moraal loopt?

Citaat:
Elk land waar de grootste groep mohamedaanse immigranten Marokkanen zijn, zijn er marokkanenproblemen, dát benoemt Wilders, maar dat mag niet want dan roeptoetert de meute schapen dat hij racist is.
Dat benoemt hij helemaal niet. Hij teert wat op de onderbuikgevoelens van zijn marginale achterban, zo'n beetje als het VB, door te laten uitschijnen dat ie die Marokkanen wel effe gaat buiten trappen.

Citaat:
in andere landen waar de grootste groep mohamedaanse immigranten van 'n andere nationaliteit zijn, zijn er problemen met die andere nationaliteit, 't is 'n mohamedanenprobleem.
Neen, als ik je goed begrijp is het het "grootste-groep-Mohammedanen-syndroom-probleem".
Dat problemen met moslims inherent zijn aan het moslim-zijn, daar ben ik het mee eens. De islam is niet compatibel met de vrijheid en openheid van onze samenleving.
Maar daar kunnen we ook iets aan doen zonder technieken te gebruiken die de Saoedi's hanteren en die ontegensprekelijk leiden tot aberraties die in deze tijd niet meer gedoogd worden.
Citaat:
Opmerkelijk dat de grootste, of toch op z'n minst dezelfde 'racisten' 't hardst roeptoeteren.
Ik vind het nogal meevallen. Extreemrechts lijkt niet eens te beseffen dat het al wat bezonken is in de media, zo druk in de weer blijven ze met roeptoeteren dat altijd dezelfde 'racisten' 't hardst roeptoeteren over de aantijgingen tegen die vermaledijde Marokkanen.

Citaat:
En als 't dan 'n beetje ingewikkeld wordt, omdat je net hetzelfde doet als die 'racist' Wilders, wordt de ander ervan beschuldigd 't niet te begrijpen of effenaf dingen te verzinnen.
Het wordt helemaal niet ingewikkeld.
Jij maakt het voor jezelf ingewikkeld door het niet te willen snappen.
Dat komt ervan als je op een forum om ter hardst roeptoetert tot je er vlekken voor je ogen van ziet dansen.

Laatst gewijzigd door Nierika : 26 maart 2014 om 16:43.
Oud 26 maart 2014, 16:41   #593
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik maakt geen oordeel over waar U zich in het politieke spectrum denkt te bevinden.
Die goelags waren maar een folietje dan?

Citaat:
Er is maar 1 recht, en dat is van de sterkste(groep)
Tja, sinds de Neanderthaler is de menselijke beschaving her en der al wel wat verder geraakt dan dat. Ik denk dan ook niet dat u veel volk zult meekrijgen met zo'n geleuter.

Citaat:
Teveel lijken is moeilijk. En die tijd is voorbij. Denkt U dat nu echt? Somalië, Zaïre, Syrië, Nigeria.... moet ik verder gaan?
De relevantie ontgaat me. Als ik het heb over "teveel lijken", dan heb ik het over mensen die de relatief onbeduidende groep gelijkgestemden van u zullen in de weg staan als u de mensenrechten op dergelijke grove wijze met de voeten denkt te kunnen treden.

Citaat:
De Saoudische methodes. Sommige zijn compleet achterlijk en langs geen meter te verdedigen. Maar anderen hebben wel hun punt.
Ze zijn achterlijk, tenzij diegene die u goed uitkomen? Die zijn niet achterlijk?
Ik vrees dat dat eerder iets over uzelf zegt...
Citaat:
Peut, 1973. De oliekraan dicht tenzij ze hun goesting kregen, en daar hing ongebreidelde immigratie bij. Het feit dat "gastarbeiders" niet meer welkom waren officieel heeft de situatie juist niks veranderd. Dat was hetzelfde alsof een politieke partij belastingsverlagingen beloofde voor de verziekingen.
Ik dacht dat dat over Israël ging.
Citaat:
Het buitengooien van hele groepen. Hangt er van af hoe de groep bepaald wordt.
En die definitie moet de samenleving van randgevallen als jij laten afhangen zeker?

Citaat:
En wat met dubbelpaspoortigen?
Is dat een vraag waarop je nog geen antwoord weet?

Oud 26 maart 2014, 16:45   #594
Holger Danske
Burger

Standaard

Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, .... Of nog beter: GEEN!
Holger Danske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 17:26   #595
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, iedereen heeft wel zijn verhaal, hier op dit forum. Het ene al hallucinanter dan het andere.
Het is nu wachten op de eerste die komt aandraven met verhalen over een anale penetratie door een bende homoseksuele Marokkaanse moslims.

Maar goed, uw vrouw werd het mes op de keel gezet door 3 Marokkanen...
Wat nu?
Alle Marokkanen buiten?

Ik ben trouwens eveneens ooit het mes op de keel gezet geweest.
Door 3 klootzakken die me toen ik te klein was om op hun bek te slaan eens bang wilden maken. Het waren geen Marokkanen, en ik heb me geen weken aaneen stuk tot bloedens toe gewassen, alhoewel ze me ook hadden aangeraakt. Het is me wel altijd bijgebleven.

Nu, het heeft me in ieder geval geen aversie tegen blanke autochtonen opgeleverd.
Kijk jongen , als er in een mand appelen er éne rotte tussen zit , dan gaat men die er uit sorteren, maar als de mand driekwart rot is , dan doet men die moeite niet meer , en smijt men het hele geval weg.
Als je de misdaadcijfers ziet dan vraag ik me af of er nog een familie van Marokkaanse afkomst is waarvan er niemand in den bak zit of gezeten heeft.
Hou ze gewoon buiten , dan hebben we tenminste die overmatige overlast niet meer.
En die reputatie hebben ze zuiver aan zichzelf te danken.

Laatst gewijzigd door Pericles : 26 maart 2014 om 17:31.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 17:37   #596
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Nierika heeft last van het Stockholmsyndroom.
Ik had het al gezien aan de laffe woordspelletjes.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 17:43   #597
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb femme de la rue ook gezien, maar ik kan me niet herinneren dat het hier allemaal om Marokkanen ging.
Het ging daar om vreemdelingen in het algemeen, dat klopt.

Het is namelijk zo dat niet enkel Marokkanen voor problemen zorgen, maar vreemdelingen in het algemeen.

Binnen die groep van vreemdelingen zijn de Marokkanen de ergste gevallen, daarom had Wilders het over Marokkanen.
Marokkanen durven zich wel eens gedragen als ongeciviliseerde primaten, die mensen voor de lol in elkaar slaan.

Laatst gewijzigd door Demper : 26 maart 2014 om 17:43.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 17:44   #598
Dutch_Strawberry
Banneling

Standaard

Citaat:
Serieus?
Wat weinig.
Om echt indruk te maken had ik er toch nog een schepje bovenop gedaan.

En over wat heb je het precies?

Is je moeder al twee keer vermoord, of twee keer in elkaar geslagen?

Enig detail is in zo'n zaken aangewezen, liefst zo bloedig mogelijk.
En jij wenst na zo'n kleinerend antwoord nog serieus genomen te worden? Wel, ik neem jou alvast niet meer serieus, maroeffenknuffelaar. Dat je vrouwtje maar eens gemolesteerd wordt door je vriendjes, je zult ze achteraf nog nawuiven ook.
Dutch_Strawberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 maart 2014, 17:48   #599
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Nierika heeft last van het Stockholmsyndroom.
Ik had het al gezien aan de laffe woordspelletjes.
Met zo'n argumenten kan het niet missen dat volk als jij voor eeuwig achter een cordon opgesloten zit.
Daar zit je wat te roepen tot je schor klinkt, en geen zinnig mens die er enige aandacht aan besteedt.

Ik snap de frustratie, en ik snap ook hoe oneerlijk het allemaal is.

Je kiest er nu eenmaal zelf niet voor om zo onbeduidend te zijn, je wordt zo geboren...

Oud 26 maart 2014, 17:50   #600
Nierika
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry Bekijk bericht
En jij wenst na zo'n kleinerend antwoord nog serieus genomen te worden? Wel, ik neem jou alvast niet meer serieus, maroeffenknuffelaar. Dat je vrouwtje maar eens gemolesteerd wordt door je vriendjes, je zult ze achteraf nog nawuiven ook.

Die gespeelde verontwaardiging, terwijl je even goed weet als ik dat Circe maar wat uit haar nek aan het kletsen is.

Bende marginalen...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be