![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wilt u meer of minder Marokkanen in Vlaanderen? | |||
Meer |
![]() ![]() ![]() |
23 | 21,10% |
Minder |
![]() ![]() ![]() |
86 | 78,90% |
Aantal stemmers: 109. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Grutjes zeg, jij denkt toch niet dat ik links ben zeker?
Het probleem met rechts de dag van vandaag is dat ze werkelijk elke hersenschim als links betitelen. Hoe kun je ooit ergens raken als enkel extreem rechts rechts genoeg is? Citaat:
Vergeet het, die tijd is voorbij. Citaat:
Citaat:
Hun oliedollars gebruiken ze inderdaad om hun wahhabistische bullshit te verspreiden, maar dat valt op te lossen zonder hele groepen buiten te gooien zoals sommigen hier fantaseren. Citaat:
Buiten sjotten natuurlijk. Nogal wiedes, dunkt me. Maar indien het niet geïmporteerd is, hier opsluiten natuurlijk.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De overheid moet niet selecteren. Ze moet communisten het land niet uitzetten, ze moet racisten het land niet uitzetten, ze moet moslims of christenen het land niet uitzetten en ze moet ook Marokkanen het land niet uitzetten enkel en alleen omdat ze Marokkaan zijn.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 26 maart 2014 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Best geen uitschot worden dus om klop te vermijden. *geeuw*
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle moslims buiten? Wat met de autochtone bekeerlingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het aan mij ligt krijgen die ook een enkeltje naar de dar-El-Islam.
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zegt dat dan? Jij bent degene die Wilders 'n racist noemt, je doet net hetzelfde, naar analogie daarvan trek ik de conclusie dat jij er dan ook 1 bent. Ik heb nergens gesproken over 't 'eens' zijn' met Wilders, ik ben niet geschokt door z'n uitspraken. Elk land waar de grootste groep mohamedaanse immigranten Marokkanen zijn, zijn er marokkanenproblemen, dát benoemt Wilders, maar dat mag niet want dan roeptoetert de meute schapen dat hij racist is. in andere landen waar de grootste groep mohamedaanse immigranten van 'n andere nationaliteit zijn, zijn er problemen met die andere nationaliteit, 't is 'n mohamedanenprobleem. Opmerkelijk dat de grootste, of toch op z'n minst dezelfde 'racisten' 't hardst roeptoeteren. En als 't dan 'n beetje ingewikkeld wordt, omdat je net hetzelfde doet als die 'racist' Wilders, wordt de ander ervan beschuldigd 't niet te begrijpen of effenaf dingen te verzinnen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is nu wachten op de eerste die komt aandraven met verhalen over een anale penetratie door een bende homoseksuele Marokkaanse moslims. Maar goed, uw vrouw werd het mes op de keel gezet door 3 Marokkanen... Wat nu? Alle Marokkanen buiten? Ik ben trouwens eveneens ooit het mes op de keel gezet geweest. Door 3 klootzakken die me toen ik te klein was om op hun bek te slaan eens bang wilden maken. Het waren geen Marokkanen, en ik heb me geen weken aaneen stuk tot bloedens toe gewassen, alhoewel ze me ook hadden aangeraakt. Het is me wel altijd bijgebleven. Nu, het heeft me in ieder geval geen aversie tegen blanke autochtonen opgeleverd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel U voor dat die partij net mijn smaak vertegenwoordigd....
![]() |
![]() |
#591 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niks de kloten. Sorry hoor... Citaat:
Citaat:
Dat door jouw navel de meridiaan van de menselijke moraal loopt? Citaat:
Citaat:
Dat problemen met moslims inherent zijn aan het moslim-zijn, daar ben ik het mee eens. De islam is niet compatibel met de vrijheid en openheid van onze samenleving. Maar daar kunnen we ook iets aan doen zonder technieken te gebruiken die de Saoedi's hanteren en die ontegensprekelijk leiden tot aberraties die in deze tijd niet meer gedoogd worden. Citaat:
Citaat:
Jij maakt het voor jezelf ingewikkeld door het niet te willen snappen. Dat komt ervan als je op een forum om ter hardst roeptoetert tot je er vlekken voor je ogen van ziet dansen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 maart 2014 om 16:43. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja, sinds de Neanderthaler is de menselijke beschaving her en der al wel wat verder geraakt dan dat. Ik denk dan ook niet dat u veel volk zult meekrijgen met zo'n geleuter. Citaat:
Citaat:
Ik vrees dat dat eerder iets over uzelf zegt... Citaat:
Citaat:
![]() Is dat een vraag waarop je nog geen antwoord weet?
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Burger
|
![]() Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, Minder, .... Of nog beter: GEEN!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je de misdaadcijfers ziet dan vraag ik me af of er nog een familie van Marokkaanse afkomst is waarvan er niemand in den bak zit of gezeten heeft. Hou ze gewoon buiten , dan hebben we tenminste die overmatige overlast niet meer. En die reputatie hebben ze zuiver aan zichzelf te danken. Laatst gewijzigd door Pericles : 26 maart 2014 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nierika heeft last van het Stockholmsyndroom.
Ik had het al gezien aan de laffe woordspelletjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is namelijk zo dat niet enkel Marokkanen voor problemen zorgen, maar vreemdelingen in het algemeen. Binnen die groep van vreemdelingen zijn de Marokkanen de ergste gevallen, daarom had Wilders het over Marokkanen. Marokkanen durven zich wel eens gedragen als ongeciviliseerde primaten, die mensen voor de lol in elkaar slaan.
Laatst gewijzigd door Demper : 26 maart 2014 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar zit je wat te roepen tot je schor klinkt, en geen zinnig mens die er enige aandacht aan besteedt. Ik snap de frustratie, en ik snap ook hoe oneerlijk het allemaal is. Je kiest er nu eenmaal zelf niet voor om zo onbeduidend te zijn, je wordt zo geboren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Die gespeelde verontwaardiging, terwijl je even goed weet als ik dat Circe maar wat uit haar nek aan het kletsen is. Bende marginalen...
|
![]() |
![]() |