![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PVDA roept op om te bewegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nva heeft Borgerhout aan de pvda gegeven...
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je: mogelijkheden zat, zonder dat de werknemer er weer voor moet opdraaien.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, juist ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor, en het zal er niet op beteren na de kadootjes die de nva aan de pvda gaf, Sinksenfoor, spoor Oost, en nu het spelletje met de fietsen op de Turnhoutsebaan... Dat is weggeven.
![]() |
#591 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een goed mobiliteitsplan heeft aandacht voor alle vormen van mobiliteit, ook voor de auto. De sinksenfoor is nog een overblijfsel van het jarenlange rode wanbeheer. VB meedoen met rood ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft met VB geen bal te maken, wel met het falen van uw partij in 't stadhuis.
![]() |
#593 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op basis van welke criteria dit moet/mag gebeuren laat ik even in het midden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je gouden tanden hebt die je door dentale problemen niet meer kan gebruiken ben je niet onbemiddeld als deze nog smeltwaarde hebben. Een OCMW kent de verplichting van een middelingstoetsing te doen alvorens ze steun geeft. Als ze weet heeft van onbruikbare gouden tanden met smeltwaarde dient ze dit in rekening te brengen met de middelen waarover de persoon beschikt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zien de laatste tijd steeds meer tekenen die in de richting van een nieuwe fusie-beweging wijzen. Dat is gestart met het oprichten van de politiezones. Binnen afzienbare tijd verwachten we inderdaad dat de gemeenten binnen één politiezone zullen gefusioneerd worden. Ook dat is een stap in de goede richting. Ik schat dat er daardoor toch gemakkelijk twee derden minder lokale politiekers zullen zijn... Dat kan alleen maar toegejuicht worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het een zoveelste beknotting is van de weinige vrijheid die we hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewinter kon geen burgemeester worden, in 2018 misschien.
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN