Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in :
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders 28 44,44%
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon 28 44,44%
weet het niet 9 14,29%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2004, 16:21   #581
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Zielige vijfdubbele linkie-winkie.
scheldwoorden gebruiken, een goed begin voor een antwoord dat een sterke argumentatie belooft.
Citaat:
Wederom schuif je het grotesk vreemdelingenprobleem van de baan en verdedig je jouw schijnheilige allochtoontjes.
Ik verdedig niemand. Ik trek je aandacht op een andere categorie mensen die de maatschappij/gemeenschap/ Volk grote schade toebrengt. Ik was benieuwd naar Uw visie daarop. Interessant te merken dat je niet begrepen heb wat ik wou zeggen. Duidelijk past het niet in Uw wereldbeeld (Weltanschauung)

Citaat:
Zij zijn het grote probleem waarop men zich moet richten zonder genade, alsook het Links beleid. De rest is voor later. Eerst het allochtoons schorem en de linkse volksverraders, grootste pest op ons grondgebied.
blablablabla zelfde zever als gewoonlijk

Citaat:
En spreek me niet over die luie facteurs. Iedere facteur die ik gekend heb verdoet meer z'n tijd in lokale kroegen dan op z'n postrondes gaan.
De kwaliteit van de Post laat al lang de wensen over, wie facteur wil worden of blijven, moet niet zitten te klagen over 2 uur extra of 10 % meer draaglast.
Als ze dit werk niet meer zien zitten, dat ze dan maar iets anders gaan zoeken. Ze mogen al blij zijn dat ze werk hebben en dan nog klagen ook, lamzakken zijn deze klagende facteurs, en daarmee basta !
Nu komt Uw ware aard boven. Dus ofwel behoren facteurs niet tot jou eigen Volk (wie wil dat eigenlijk) ofwel kan je werkelijkheid niet aan. Holle, bombastische frasen over het Volk, Ubermenschen, de ridderlijk nazi, de zuivering van ons grondgebied, het verraad van Links. Maar als het gaat over concrete problemen van concrete mensen geeft meneer niet thuis.

Zielig manneke toch, als een facteur om 14 u gedaan heeft betekent dat wek dat die al om 4u30 is beginnen te werken. En ja, georoute is een serieus extra belasting voor de facteur. Gaat gij misschien gratis 2 uur extra werken? En zwaar werken, geloof me? Blijkbaar kent gij het Volk zeer slecht. Komt ge eigenlijk wel buiten?

driewerf

Laatst gewijzigd door driewerf : 9 oktober 2004 om 16:24.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 16:24   #582
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Zuiver uit interesse Sunshine: wat is je opleidingsniveau eigenlijk? Ik had je die vraag al eens gesteld, maar ik denk dat dat in een van die threads was die gesloten zijn...
Waarschijnlijk onmiddellijk nadat je die vraag had gested...

Maar ik zie niet meteen de link tussen laag opgeleide personen en wereldvreemde psycho's.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 16:39   #583
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Waarschijnlijk onmiddellijk nadat je die vraag had gested...

Maar ik zie niet meteen de link tussen laag opgeleide personen en wereldvreemde psycho's.
Hm. Ik insinueer anders niet dat hij laag opgeleid zou zijn. Ik ben de laatste om die twee in oorzakelijk verband te brengen. Niet alles wat ik tegen Sunshine zeg is om hem te kloten eh

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 16:45   #584
Sunshine
Banneling

Sunshine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkende mens
Wat lees ik hier toch een onzin.
Die verzen uit de koran worden uit hun context gerukt want als je verder leest en ook ietsje terug leest in de koran dan begrijp je het hele verhaal:

de moslims waren in de 7 de eeuw een minderheid in den beginnen en werden vervolgde, afgeranseld en vaak gedood. HEt is indeze contex dat men zegt dat men niet moet onderdoen voor diegene die je pijn wil doen.

Vergeet niet dat er in de koran staat dat indien men slachtoffer is van een misdrijf het beter is de dader te vergeven dan wraak te nemen. Tevens staat in de koran dat men tijdens het voeren van oorlog gematigd moet zijn en indien de oorlog is afgelopen men terug goede relaties moet onderhouden met elkaar. Dus geen wrok behouden.

dat staat ook allemaal in de koran. Maar de rechtsen rukken teksten uit hun context en vinden alleen wat in hun kraampje past terwijl ze evengoed positieve zaken zouden kunnen vinden. Maar dat dat in de koran staat willen ze niet erkennen.
Heel interessant dat gedeelte. In de 7de eeuw was er blijkbaar nog gerechtigheid en wist men de Islam naar waarde te apprecïeren.
Sunshine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 16:49   #585
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja Sunshine... Ze komen ons allemaal vermoorden. We weten het. We gaan er allemaal aan. Aanvaard het nou maar. 't Is hopeloos, jongen. Vaarwel.
Het is juist door mensen als jij dat moslimterrorisme op wereldschaal wordt weggelachen en toegeschreven wordt aan enkele extremisten, terwijl het heel de religie is die achter deze daden schuilgaat. Dankzij mensen zoals jij kan de Islam ongestoord zijn Jihad verder zetten in de wereld.
Oud 9 oktober 2004, 16:49   #586
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Heel interessant dat gedeelte. In de 7de eeuw was er blijkbaar nog gerechtigheid en wist men de Islam naar waarde te apprecïeren.
Kan kloppen. Er waren toen ook geen neonazis. Mooie tijd.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
Oud 9 oktober 2004, 16:50   #587
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het is juist door mensen als jij dat moslimterrorisme op wereldschaal wordt weggelachen en toegeschreven wordt aan enkele extremisten, terwijl het heel de religie is die achter deze daden schuilgaat. Dankzij mensen zoals jij kan de Islam ongestoord zijn Jihad verder zetten in de wereld.
Ik denk niet dat - met alle respect - Musketo zo veel invloed op de wereld heeft Sunshine...

Oud 9 oktober 2004, 16:55   #588
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan kloppen. Er waren toen ook geen neonazis. Mooie tijd.
Neo-Nazi's zijn gewoon mensen als een ander, als je het nog niet mocht doorhebben. Alleen zijn we niet zo achterlijk naïef als een linkie-winkie om de werkelijke aard van vreemdelingen en moslims in te zien en zijn we trots op eigen Volk die op de eerste plaats komt boven de rest.
Oud 9 oktober 2004, 16:57   #589
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neo-Nazi's zijn gewoon mensen als een ander, als je het nog niet mocht doorhebben. Alleen zijn we niet zo achterlijk naïef als een linkie-winkie om de werkelijke aard van vreemdelingen en moslims in te zien en zijn we trots op eigen Volk die op de eerste plaats komt boven de rest.
Ik heb totaal geen reden, om fier te zijn op een volk, waar JIJ ook deel van uitmaakt.8) Eigenlijk ben je een schande voor dat volk.

Laatst gewijzigd door Pietje : 9 oktober 2004 om 16:58.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 16:59   #590
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat - met alle respect - Musketo zo veel invloed op de wereld heeft Sunshine...
Ik heb het dan ook niet over Musketo alleen, maar om de gehele verzameling van linkie-winkies waar Musketo ook deel van uit maakt, net als jij Nou Nou, ook al zie je zelf niet eens in dat je linkie-winkie van kop tot teen bent.
Softies kunnen het gevaar van de Islam nooit klein krijgen. Daarvoor heb je mensen nodig die over de nodige gehardheid beschikken om geen medelijden te hebben met de haatverspreidende anti-Westerse Islam.
Oud 9 oktober 2004, 17:03   #591
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik heb totaal geen reden, om fier te zijn op een volk, waar JIJ ook deel van uitmaakt.8) Eigenlijk ben je een schande voor dat volk.
Een schande voor het volk is degene die eigen Volk verloochent zoals jij en het niets waard vind, maar liever de hielen van een criminele allochtoon aflikt en deze allochtoon als DE toekomst afschildert.
Allochtonen en moslims hebben voldoende aan mij bewezen opdat ik ieder greintje respect voor hun verloren ben. In een beschaafde Westerse wereld horen deze totaal niet thuis.
Oud 9 oktober 2004, 17:05   #592
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een schande voor het volk is degene die eigen Volk verloochent zoals jij en het niets waard vind, maar liever de hielen van een criminele allochtoon aflikt en deze allochtoon als DE toekomst afschildert.
Allochtonen en moslims hebben voldoende aan mij bewezen opdat ik ieder greintje respect voor hun verloren ben. In een beschaafde Westerse wereld horen deze totaal niet thuis.
Sinds wanneer ben JIJ beschaafd ??????????????? Jij hoort hier dus ook niet thuis. Hoepel dus maar op
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 17:10   #593
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Fout. Neonazis zijn geen mensen als een ander maar een marginale minderheid van asocialen. Uw posts versterken dat beeld alleen maar. Met alle respect hoor.

Oud 9 oktober 2004, 17:12   #594
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik heb het dan ook niet over Musketo alleen, maar om de gehele verzameling van linkie-winkies waar Musketo ook deel van uit maakt, net als jij Nou Nou, ook al zie je zelf niet eens in dat je linkie-winkie van kop tot teen bent.
Softies kunnen het gevaar van de Islam nooit klein krijgen. Daarvoor heb je mensen nodig die over de nodige gehardheid beschikken om geen medelijden te hebben met de haatverspreidende anti-Westerse Islam.
Och, nog ene die voor mij wil denken. Succes hoor.

Dus voor extremisme tegen te gaan heb je extremisten nodig? Ist echt jongen? Beelden gezien van Irak? Dat is extremisme tegen extremisme zie. Uw ding? Ik zou zeggen ga naar ginder het kanonnevlees gaan uithangen. In ieder geval gaan ze mij nooit zo zot krijgen.

Oud 9 oktober 2004, 17:14   #595
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Tsk tsk. Eigen volk niks waard?? Los van het feit dat ik niet weet wat "eigen volk" is, en jij, buiten een paar stompzinnige classificaties daargelaten, ook niet, vind ik dat het "eigen volk" niet meer waard is dan een ander. De manier waarop sommige samenlevingen werken ten opzichte van andere, daar kan ik een waardeoordeel aan verbinden ja. Wat dat betreft is uw droomsamenleving ergens geclasseerd onderaan. Goe kijken want het is serieus diep zelle.

Oud 9 oktober 2004, 17:22   #596
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja maar... Jihad... dat is toch hetzelfde als carnaval? Carnaval vind je toch wel leuk, of niet?

'k Zal u ne keer komen oppikken om samen naar de gaypride parade in Brussel te gaan want je moet echt wel wat meer onder mensen gaan komen. Feestjeuh !
Oud 9 oktober 2004, 17:25   #597
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
meine Ehre heisst Treue

Voor het geval iemand zich mocht afvragen uit welke hoek deze racistische onzin komt...
Tegen "mensen" als de auteur van dit stuk moesten dezelfde maatregelen getroffen worden als ze voor anderen voorstellen... ik schrijf wel "mensen", maar in feite ben ik niet zo zeker dat dit exemplaar niet meer van apen of varkens wegheeft...
Met diepe minachting,
filosoof
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2004, 17:27   #598
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Voor het geval iemand zich mocht afvragen uit welke hoek deze racistische onzin komt...
Tegen "mensen" als de auteur van dit stuk moesten dezelfde maatregelen getroffen worden als ze voor anderen voorstellen... ik schrijf wel "mensen", maar in feite ben ik niet zo zeker dat dit exemplaar niet meer van apen of varkens wegheeft...
Met diepe minachting,
filosoof
't Is dan nog fout geschreven ook.
Oud 9 oktober 2004, 19:31   #599
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Met diepe minachting,
filosoof
Trouw zijn is een zeer nobele waarde en zeker niet minachtend te noemen. Ik heb medelijden met u die zich filosoof durft te noemen en een ridderlijke waarde als trouw zijn in vraag stelt.
Oud 9 oktober 2004, 19:33   #600
Sunshine
Banneling

Standaard

Citaat:
't Is dan nog fout geschreven ook.
Ik bezit nergens op m'n keyboard het Duitse letterteken om de twee ss te vervangen, vandaar staat er 'heisst'.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be