![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een prachtige en mooie inhoudelijke reactie op de tussenkomst van JMDD in het federale parlement.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom Marie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die communiceerde hoofdzakelijk via tweet, gericht op Alt-right en de onderbuik, hij leek wel een reclamebureau voor het Blok, en vervreemde totaal van de burger die hij als staatssecretaris nochtans vertegenwoordigde. Om dan via een groteske finale weg te lopen uit de regering over een punt dat nochtans mede onder zijn bevoegdheid viel, dat hij goedkeurde, maar onder druk van peilingen niet wou erkennen. Epic fail... weg alle respect, nul komma nul medestanders en enkel maar wantrouwen. edit : de ironie is dan nog dat Jan Jambon op het puur principiële vendeliersvlak veeel 'zuiverder in de leer' is dan een Francken. Jambon is een VVB product, die zijn milieu wist te overstijgen. Francken kreeg vroeger het predikaat 'realist' mee, en verwaterde tot een verzuurde Blok-kloon.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 maart 2020 om 15:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Banneling
|
![]() Je merkt wel dat Jambon ook onder druk staat van de "radicale" vleugel in zijn partij.
Net na de veiligheidsraad verkoopt de man zeer verstandige praat, probeert hij niet te polariseren, spreekt hij over samenwerken en dit probleem aan te pakken. Een dag later komt de populistische flair weer te boven. Ik geloof dat dat puur druk is vanuit zijn partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En uwen BDW had nu met het VB een regering moet betrachten ipv slimmeke te spelen en te luisteren naar de andere VL partijen. Dat was pas luisteren naar de VL kiezers en democratisch geweest. Of we kiezen of niet al jaren worden we bedrogen door het profitariaat die beslist wie vandaag aan zet is om zich eens lekker te goed te doen. Ondertussen zitten ze daar met zovelen dat ze het niet meer verdeeld krijgen en wij zitten zonder regering wat dat ook mag inhouden.
![]() |
![]() |
#588 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discussies over kleurschakeringen & nuances ? of het nu het zuiver racisme is, of xenofobie, of het de neo-nazi cultuur is die domineert als belangrijkste strekking ? Dat lijkt me een discussie over het geslacht der engelen te zijn toch ? Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() MR en VLD zijn de grote "overwinnaars" van dit gehele debacle, en in feite, vooral Bouchez.
Bouchez, tot voor kort een grote onbekende, houdt 7 ministers aan met 14 zetels, een eurocomissaris en euco president. Chapeau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of gaan ze dat virus rekken tot 2024 ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Banneling
|
![]() Hi zal een deel ministers moeten inleveren tegen het einde van de zomer. De PS, Ecolo, Groen, en SPa zullen intrede maken vermoed ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Banneling
|
![]() U denkt echt wel op de korte termijn he? Of ben je aan het spin dokteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Tavek: healthy & well? Ge vliegt er goed in !
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke mindere populaire maatregelen "na corona" ? Denk je dat de huidige maatregelen voor iedereen even aangenaam zijn ? "Na corona" zal de wereld anders zijn dan "voor corona".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook vent, ik ook!
![]() |
#598 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Getrouwd met (of vriendin van) “un indigène wallon.” En ja, dan gebeurt het dat je verhuist... Relaties op het persoonlijke vlak hoeven niet bepaald te worden door de mening die je hebt over politici uit de betrokken regio.
|
![]() |
![]() |