![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afijn, Wallonië is toch wat lang een economisch kerkhof aan het blijven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze hebben allemaal het VB afgezworen. En van hen die raadslid werden is er geen enkele oud-VBer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#585 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
MR had 20 zetels in 2014, als enige Franstalige partij in de regering Michel I En geen heibel in het federale parlement. Michel II had MR 20 zetels, CD&V 18 zetels, O-VLD 14 zetels en gene heibel inhet federale parlement Wilmes I en II hadden mr 14 zetels, cd&v 12 zetels en O-VLD 12 zetels, geen heibel in het federale parlement. De huidige federale coalitie heeft 2X12 en 2X9 zetels langst Vlaamse kant en geen heibel in het federale parlement. Integendeel, ze lopen allemaal braaf aan het handje en verdedigen hun beleid. Op straat, daar ligt er geen kat van wakker hoe de federale coalitie in elkaar steekt, dus ze staan er al bij 8 jaar bij en kijken er naar, zonder ook maar iets tegen die coalities te ondernemen. Tot daar MIJN Belgisch getrol, maar ik geeft je enkel de samenstellingen van de laatste 5 federale coalities. Vanaf 9 december 2018 tot 1 oktober 2020 hadden we zelfs gewoon 3 minderheidsregeringen. En ik heb geen rellen of opstanden tegen die regeringen gezien. En dat is gewoon de naakte waarheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat we al decennia lang in Brusselse ziekenhuizen nauwelijks in het Nederlands terecht kunnen, is wel problematisch voor een "tweetalige" stad, vooral omdat het de hoofdstad betreft en omdat Nederlands de taal vd meerderheid is in dit (on)land.
![]() |
#589 |
|
![]() De mensen vertellen zoveel verhalen.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het betreft geen verhalen, het is de realiteit. Ik heb twintig jaar in BHG (vier gemeenten) gewoond, ik weet waarover ik spreek.
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik niet in mijn eigen taal kan gaan winkelen ,op restaurant gaan of inlichtingen vragen aan een politieagent en dit in mijn eigen hoofdstad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen qua bevolking.
Na de afscheiding van de nieuwe landen ,bleef zeker nog en 60% van de bevolking in Rusland wonen. Na de Vlaamse onafhankelijkheid zal de meerderheid van de vroegere Belgen in het Onafhankelijke Vlaanderen wonen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 januari 2022 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, onderstaande is ongetwijfeld een verzonnen verhaal...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
|
![]() Iedereen weet dat Bern de hoofdstad is. Bern is een achterlijke kutstad waar kutmensen wonen. De Duitstalige mensen die het geld hebben wonen in Zurich, de Franstalige in Geneve. Bern is een achterlijke stad voor achterlijke boerkes. Begrepen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl wij dit land financieel recht houden ,moet wij de taal van de andere spreken in onze eigen hoofdstad om België toch maar in stand te houden. Maar waarom moeten wij dit land dan wel tot alle prijs in stand houden? Ik zie geen enkel voordeel voor de Vlamingen aan dit land,enkel nadelen. |
|
![]() |
![]() |