![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat heeft uw voortplanting in godsnaam te maken of homo's al dan niet kinderen mogen adopteren? Als dit adoptierecht wordt doorgevoerd gaan er daarom minder vrouwen vruchtbaar zijn ofzo? 'Als u toch het Germaanse ras wil laten heropleven, waar wacht je nog op om uw spermacellen verplicht te laten inplanten bij alle Vlaamse vrouwen wegens het redden van ons volk zodat de totale teloorgang nipt kan worden vermeden. Grijp de macht, wordt Führer en maak van Vlaanderen een nazi-regime zodat u uw Arisch ras terug in ere kan hertsellen! Op die manier kan de totale ineenstorting worden vermeden van ons mensdom, leve onze Erik Poupaert! En zo ne goeie hebben wij nog ni gehad!' En ik mee vechten voor uw geïmproviseerde wereld? Hallo?! Ik ben niet achterlijk hé, ik ben een goede persoon, soms veel te goed, maar hopelijk nog niet half zo zot als u! Als u wilt gaan vechten hé, wel in Tailand hebben ze over het laatst 2 Japanse (oud)soldaten van het keizerlijk leger weergevonden die nog in de waan leefden dat WOII nog bezig was, wel uwe kop tussen deze twee idioten zou niet misstaan!
![]() |
![]() |
#583 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eerste regel der wijsheid: het is niet omdat ge iets niet kunt begrijpen, dat het waardeloos is. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet erg vertrouwenwekkend om dan zomaar een wiskundige uitleg van de gevraagde te slikken.
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omwille van een geïmproviseerde wereld? Grappig om uitgerekend dat te horen vertellen van een VB'er wiens primordiale bekommernis de fictieve onbestaande onafhankelijke republiek Vlaanderen is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ge weet goed genoeg dat dit dossier mij maar in de mate interesseert dat ik daarmee samenwerking kan loskrijgen voor het dossier dat mij wel interesseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Net alsof ik goesting zou hebben om iets te doen. Luister, ik ga juist niks doen. In de plaats van de reactor mee naar hier te nemen, ga ik gewoon zelf bij de reactor zitten waar ze nu zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 3 juni 2005 om 11:58. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou niet van Duits lezen. Al die hoofdletters vertragen mijn tempo. Bij elk substantief denk ik dat er een nieuwe zin begint. Eer ik de correcte samenhang beetheb, ben ik te geïrriteerd om nog verder te lezen. Wat hebben we er trouwens aan van filosofen te lezen. Ze beschrijven een dusdanig ingewikkelde wereld, die ook zonder die boeken vanzelf blijft draaien aan een fantasmagorische snelheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En daarbij, bekeken vanop drie �* vierduizend kilometer afstand, wat kan mij dat eigenlijk allemaal schelen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Fantastisch einde voor een fantastische topic
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hij was waarschijnlijk trouwens ook zot. En de zotten zoeken mekaar op, natuurlijk. Ok, ik moet eerst naar Phnom Penh om die fout van mij te gaan laten annuleren, en dan kan ik naar Yerevan, om naar een reactor te zoeken en te zien of daar genoeg programmeurs rondlopen, die allemaal ook voldoende zot zijn. Ah ja, anders gaan we niet overeenkomen. God schept den dag, zou ik zeggen. |
|
![]() |
![]() |