![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Banneling
|
![]() En het waren de Vlaams Blokkers die er 4 weken lang over bleven doorzeveren totdat bleek dat het om Polen ging...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#583 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
die hebben nie zoveel die het roven waard is ![]() Da's nu es een spa-spirit lid die de pedalen volledig kwijt is ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dan zou ik inderdaad niet meer veilig zijn ... Uiteraard mag die buur mij nog steeds niet aanvallen, maar de kans vergroot aanzienlijk dat hij de wet wel efkes aan zijn laars zou kunnen lappen ... Als je nu als partij 20 jaar en langer een hele bevolkingsgroep als uitschot van de wereld zit te behandelen, mja, uiteindelijk zullen enkele zieke geesten in die bevolkingsgroep de pedalen verliezen ... En als de westerse wereld al enkele eeuwen de islamitische wereld als paria's behandeld, dan komen daar vodden van ... Verantwoord dit geweld en terrorisme ? In geen geval. Maar dat veranderd niks aan de zaak dat de gevolgen niet uitblijven. ABSOLUTE vrijheid bestaat niet, want absolute vrijheid voor u of 1 bevolkingsgroep betekent onvermijdelijk absolute gevangenschap voor de rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
vergeet het niet dagelijks te controleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al in behandeling ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik kom gewoon nie meer bij als ik onze paranoïa patienten bezig zie ![]() Het spookt dus echt onder je bed he, islamitische spoken, met grote slagersmessen liggen er klaar ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hier wordt weeral eens op "niveau" gediscussieerd door een paar "gevallen" ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
plots is goeie wil wel een argument Distel ? ![]() Maar enkel als jij dit argument gebruikt zeker ![]() Of zie je toch in dat je zonder goeie wil gewoon nergens komt ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar over arme Bobo werd niet zoveel tam tam gemaakt als over arme Joe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Banneling
|
![]() Plezant zeg. Je wordt vermoord en een paar Vlaams Blokkers beginnen een discussie over de vraag of je op een 'religieus geinspireerde' manier vermoord werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Messieurs les Flamingants J'ai deux mots �* vous rire Il y a trop longtemps Que vous me faites frire À vous souffler dans le cul Pour devenir autobus Vous voil�* acrobates Mais vraiment rien de plus Nazis durant les guerres Et catholiques entre elles Vous oscillez sans cesse Du fusil au missel Vos regards sont lointains Votre humour est exsangue Bien qu'y aient des rues �* Gand Qui pissent dans les deux langues Tu vois quand j'pense �* vous J'aime que rien ne se perde Messieurs les Flamingants Je vous emmerde (Jacques Brel) http://www.paroles.net/chansons/14781.htm Laatst gewijzigd door filosoof : 14 mei 2006 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door phoebe
![]() De Marokaan met het mes is de regel De Belanger met een revolver is een uitzondering... Citaat:
Wim Felix, Sint Gillis Waas: één dode, drie gewonden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Vreemdeling
|
![]() 12 april. De Poolse moordenaars in Brussel-Centraal waren niet uit op een diefstal, maar waren van plan iemand neer te steken, zo blijkt uit het Humo-interview met de vader van Joe Van Holsbeeck. Adam G. had het moordwapen al klaar nog voor Joe werd aangemaand z'n mp3-speler af te geven. De daden van de Poolse zigeuners zijn die van jonge contractanten -- niet die van jonge dieven. Men stak niet om te straffen, of uit woede, maar om te doden. Niet één maal, maar meerdere malen. Het scherpe mes deed zijn werk net zo lang tot Joe verbaasd op de grond neerzeeg. Camera's registreerden vervolgens de beredeneerde gelaatsuitdrukking van de daders -- missie volbracht. Voor een prul dat amper een retourtje Warschau waard was werd op een uitgerekend publieke plaats, vol toeschouwers en camera's, een gemediatiseerde steekpartij volbracht. Niet om het geld, maar om het effect.
Waar doet ons dat aan denken? Bende van Nijvel? Experten uit het strafrecht (o.a. Jos Colpin in de Zevende Dag) en andere opiniemakers laten uitschijnen dat de moord een politiek motief had. Zoveel bleek althans uit de dramatische berichtgeving errond -- alsof het de eerste steekpartij betrof ooit in Brussel gehouden. Politieke recuperatie, ja, maar met terugwerkende kracht: die van politieke terreur. 11 mei. We schrijven een maand later. Weer zo'n vreemde misdaadpiek. Van Themsche trekt in de straten van Antwerpen een bloedspoor. Omdat hij plots leed aan zinsverbijstering? Extreem-rechtse politici haastten zich om Van Themsche als een gek te bestempelen teneinde de daders fascistische achtergrond niet te moeten belichten. Neen, Van Themsche wist wat hij zou gaan doen. Iets of iemand had de déclic geactiveerd en dat spookte door z'n hoofd. Precies die voorbedachtheid had hem geënerveerd en aangezet tot dat buitensporige rookgedrag: hij wist dat hij op een point of no return afging; had tegenover z'n internaat dus niets te verliezen. Het schrijven van de brief indiceert hetzelfde: voorbedenking. Bij de aankoop van het jachtgeweer benadrukte de wapenhandelaar ten slotte hoe kalm en alledaags Van Themsche zich gedroeg. De moord in Brussel, waarbij het gestolene inferieur was aan het mediaeffect, en de moorden in Antwerpen, die bij gebrek aan begrip dan maar aan de invloed van electronische spelletjes werden gewijt, zijn daden die enkel door voorbedachtenis vallen te verklaren. Voorbedachtenis, waarom dan zoiets plannen? De ware bedoeling van de absurde, zinloze geweldgolf uitte zich precies in wat van de politieke overheid werd verwacht: een schreeuw om meer veiligheid, de mensen angst aanjagen, de samenleving terroriseren. Waar hebben we dat nog gehoord? Bende van Nijvel anyone? Hoewel de media er alles aan deden om ons zoveel te doen slikken, waren de moorden door Adam G. en Hans Van Themsche geen roofmoorden of nog minder psychotische opwellingen, maar terroriserende acties met een socio-politiek motief -- wellicht niet voor de beïnvloedbare uitvoerders, maar wel zeker bij hoofde van de controlerende aanstekers ervan.
http://www.bloggen.be/thomasdeflo/ Laatst gewijzigd door DeltaT : 25 mei 2006 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die VBers verkondigden dan ook slechts informatie die door de rest van de maatschappij, inclusief het gerecht, werd verkondigd. Uw punt?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |