![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Homohuwelijk; wat vindt U daarvan? | |||
Een schandelijke wanvertoning |
![]() ![]() ![]() |
182 | 42,03% |
Prima, maar alleen als men geen kinderen adopteert |
![]() ![]() ![]() |
50 | 11,55% |
Homofielen hebben de zelfde rechten als Hetero's |
![]() ![]() ![]() |
201 | 46,42% |
Aantal stemmers: 433. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er staat trouwens nergens uitdrukkellijk dat je zowel onvruchtbaar én homo gaat worden van al die vervuilende producten, er word gewoon opgenoemd alles wat de mensen kan overkomen en overkomt. Vooral dit stuk moet je aandachtig lezen : FEMINISATION DE LA NATUREC’est l’hypothèse audacieuse de nombreux scientifiques tant aux États-Unis qu’en Europe. Ils sont persuadés que certains facteurs environnementaux sont responsables de ces pathologies et de ces malformations. Au banc des accusés, de nombreuses molécules mises sur le marché par l’industrie chimique : PCB, DDT, retardateurs de flamme, phtalates, pesticides… Liste non exhaustive de composés chimiques qui agissent sur le système hormonal (on les désigne sous le terme un peu barbare de « perturbateurs endocriniens ») et qui provoqueraient ainsi une féminisation du monde… Citaat:
Hier word verondersteld dat mannen door deze producten als het ware chemisch gecastreerd worden, een beetje zoals een wannabee transsexueel die een kuur vrouwenhormonen begint. Passieve homoseksualiteit gaat met zulk gedrag perfect tezamen. De schrijver schuift wel naar voor dat zulke gevolgtrekkingen verboden zijn, in onze huidige leefwereld, daar het practisch uitkomt voor onze regeringen, dat mannen " geen kloten " meer hebben. Dan staan ze niet op de barricade's om de boel af te breken, en verandering te brengen in al deze sociale rotzooi. Waarom denk je eigenlijk dat er zo veel wetten in het voordeel, en ter bescherming van homo's gekomen zijn de laatste jaren ? Laatst gewijzigd door den dinges : 7 november 2010 om 13:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Minister-President
|
![]() Neen maar het begint wel stillekes aan te korten nu, in augustus volgend jaar geven we elkaar ons ja woord; de voorbereidingen om er een fantastische onvergetelijke dag van te maken zijn volop bezig want op zo'n dag het moet gewoon �*f zijn.
![]() |
#583 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi! Hou ons op de hoogte hé. Misschien een topic met een paar mooie trouwfoto's of zo?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Minister-President
|
![]() Tuurlijk kan hij nakomelingen hebben met een andere homo dat weet ik ook wel, en toch kan hij nakomelingen hebben zonder daarom het "te doen" met een vrouw, dat is zelfs niet nodig.
![]() |
#587 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Gouverneur
|
![]() Met wat ik hierboven schreef denk ik dat een eventuele feminisering van de samenleving eerder sociale dan hormonale oorzaken heeft. Maar ik sluit het effect van de veelvoorkomende pseudo-oestrogenen in onze samenleving niet uit (zie de andere draad hierover in M&S).
Mij kan het niet veel schelen, al heb ik liever dat men zich niet voortplant. In het algemeen want de gevolgen van overbevolking worden al voelbaar en zullen in de toekomst uiteindelijk desastreuze vormen krijgen.
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 7 november 2010 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |||
Parlementslid
|
![]() [quote=Otto;9482]Indien een kind wordt opgevoed door twee leden van het zelfde geslacht krijgt dit kind toch structureel het onjuiste voorbeeld.
Waarom 'onjuist'? Wat is het probleem? Het kind zal een dergelijk ongezonde situatie als normaal beschouwen. Waarom 'ongezonde situatie'? Wat is het probleem? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#590 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niks nieuws dus !... daar waren we al uit Een van die zaken, die ik zelf al heb vermeld , zijn de zogenaamde pseudo-oestrogenen die net als de natuurlijke versie ervan 'vervrouwelijken' ( in de uiterlijke zin dus ... heeft dus niks te maken met dat vermeend verwijfd gedoe van je ) en kunnen leiden tot vruchtbaarheidsproblemen..... dat heb je dus niet met de natuurlijke variant ervan. Men spreekt in het stuk dan ook over de vervrouwelijking van de natuur En verder wordt er helemaal onderaan ( dat franse stukje heb je hier niet bijgezet ) opgemerkt dat het best wel een grappig idee zou zijn moest er nu ook een link gelegd kunnen worden naar de opkomende homoseksualiteit , aldus een hoop veronderstelling ( die jij hierboven al gaf ) en eindigend met een conspiracy plot ( die je eveneens gaf ). Uit : Citaat:
Wie weet was jij dat wel ![]() Besluit : - Er staat helemaal niet dat vrouwelijke hormonen leiden tot verminderde onvruchtbaarheid, laat staan onvruchtbaarheid - Er staat ook niets over typisch verwijfde manieren die zouden wijzen op meer vrouwelijkheid en/of homofilie - De uiteindelijke veronderstellingen dat er een toename zou van verwijfdheid, homoseksualiteit ed zijn, dat het chemisch castreren een verminderde slagkracht (minder ballen) zou betekenen en dat de overheid geen passende maatregelen wilt/zal nemen ondanks deze info ...maken geen deel uit van het 'onderzoek' ( misschien moet we het daar eens uitgebreid over hebben ) en zijn enkel voor rekening van de vraagsteller Laatst gewijzigd door praha : 7 november 2010 om 21:05. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik moet toch zeggen dat hij er na een tijdje vrij vrouwelijk begon uit te zien, en dan bedoel ik niet het ontwikkelen van borsten, maar een soort vrouwelijke "schijn" in het gezicht (moeilijk te omschrijven) en de houding. Hij verheerlijkt ook al wat vrouwelijk is als superieur zijnde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Gouverneur
|
![]() niet dat ik weet
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 7 november 2010 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog een stukje over zowel homoseksualiteit als onvruchtbaarheid, twee problemen die blijkbaar dezelfde externe oorsprong hebben in veel gevallen... Laatst gewijzigd door den dinges : 8 november 2010 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is als het ware dat je daarmee nog eens extra in de verf wilt zetten dat we het allemaal nog niet goed weten... wat ik uiteraard bijtreed Wat het geselecteerde stukje zelve betreft dat is alles en nietszeggend.... nog meer vaagheid dus En 't laatste gaat over bepaalde diersoorten (oa die krokodillen ) Gek dat je je standpunten daarmee kracht wilt bijzetten terwijl onderzoek op gewervelden( dat staat toch behoorlijk dichter bij ons ) volledig genegeerd wordt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 'k wist het ergens dat je die kaart zou trekken. Neeje, den diinges dat is nu juist het verschil tussen ons en het verschil tussen wetenschap en toogpraat. Nergens heb ik ook maar ergens beweerd dat je hele idee toch misschien niet de waarheid zou kunnen zijn ( een beetje in de zin van god, alien-bezoekjes, allerlei esoterische beweringen, etc ) maar... dat weerhoudt me er echter niet van het een waanidee te noemen omdat er tot nu toe geen enkele deftige aanwijzing voorhanden dat maar in die richting wijst en dat het hele zaakje berust op allerhande premissen waar je vanuit gaat en hele zaakje op zich al stuikt op contradicties. Ik heb er zelfs met je willen over ingaan gewoon omdat ik dat wel graag doe... maar de minste vragen en bedenkingen heb je gewoon genegeerd of weggewuifd onder het mom vaststaand feit ... je hebt tot nu toe ( dat is iets verbetert ) zelfs niet eens de moeite getroost om de verschillende aspecten duidelijk te omlijnen. Het staat je nog volkomen vrij om dat te doen en ik zal de moeite troosten zelfs te reageren als er wat met te beginnen valt. Maar gezien de complexheid van de zaak ( alles hangt aan alles ) gaat dit een ongelooflijk uitgebreid dingetje worden en lijkt het het best daar een volkomen nieuwe draad voor op te starten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want ik sta open voor de discussie. Ik wil niet persé gelijk hebben, niet persé " winnen ", en het is mij er ook niet om te doen om één of andere groep te stigmatiseren, of belachelijk te maken. Maat hetgeen je mij verwijt ( geen bewijzen, geen argumenten, geen zus geen zo ) kan ik evengoed terugkaatsen. Tot nu toe kan je mij niet overtuigen dat de synthetische oestrogenen vervuiling niks met de homoseks-epidemie, de galloperende verwijfdheid der mannen van tegenwoordig, én hun steeds meer voorkomende steriliteit te maken heeft. Dat hangt voor mij aan elkaar, heeft een zelfde oorsprong, zelfs als ook andere aspecten als pollutie daar toe bijdragen. De make-up industrie bvb heeft er enorm veel bij te winnen als ook de mannen van hun producten gebruik maken, en smijten er dan ook massa's publiciteit tegenaan. En zoals reeds naar voren geschoven hier, de regering(en) hebben er ook baat bij dat mannen zich zitten op te smukken en af te lebberen, inplaats van gewapend op de barricade's te staan, om al het sociale onrecht te bestrijden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Banneling
|
![]() Ik stem niet, omdat mijn naam toch niet verschijnt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |