![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) Er zijn natuurlijk ook internationale en geografische factoren. Maar de eerste oorzaak is het slecht beheer in Wallonië waar de PS oppermachtig is. 3) Als er in Wallonië streken zijn die het beter dan sommige in Vlaanderen dan verheug ik me daarover. Het moest meer gebeuren. 4) Inderdaad, maar die herstricturering in Wallonië komt er niet niet tegenstaande de miljardentransfers uit vlaanderen en Europa. Het gebeurt wel en vlugger in andere Europese achtergebleven gebieden hoewel die minder steun kregen. Waarom? Hoelang nog? 5) Ook dringend, maar immigratie is een afzonderlijk probleem. 6) Wie ziek of werkloos is ontvangt terechte steun. Ook de openbare diensten ontvangen terechte steun. Dat is natuurlijk geen profitariaat. Maar wat de toestand in Wallonië betreft is er inderdaad profitariaat. Welk woord gebruik jij dan voor het volgende: Een blindedarmoperatie kost in Vl: 3.875 euro; in W: 5.625 euro Postpersoneel/100.000 inw in Vl: 281; in W:565 Postkantoren/100.000 inw in V: 11; in W:17 Politie/100.000 inw in V: 251; in W: 294 Parlementairen: in V: 1/45.880 inw: W:1/28.426 inw Ministers: V:1/364.000 inw: W:1/205.000 De lijst kan nog veel langer gemaakt worden. Een reuze groot probleem is het volgende: Het rendement van de gemiddelde vlaamse wernemer is van het hoogste ter wereld. Dat van de Waalse werknemer is lager. Toch moeten dezelfde salarissen uitbetaald worden, en dus leveren investeringen in Wallonië weinig winst, en dus komen weinig investeringen. Maar Di Rupo eist niets, hij is tevreden met de bestaande toestand (waar vlaanderen betaalt). En BVH: NON Het Vlaams Belang is de enige echte oppositie in dit land, en het is onze taak echte problemen op de agenda te zetten, die anderen onder het tapijt vegen. 7) Wie gebruikt hier grote schreeuwerige letters?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door luc broes : 12 augustus 2005 om 13:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Dixie]
Citaat:
Ze hebben al altijd van alle walletjes gegeten...... het is daar inderdaad heel proper. ![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=luc broes]
Citaat:
Postkantoren idd. elk afgelegen dorpje moet toch post kunnen ontvangen, gevolg meer postkantoren. Politie idd. langere afstanden om tussen te komen ......meer tijd...... meer politie. Voor de rest ga ik nog even nadenken......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
|
![]() [quote=labyrinth]
Citaat:
Maar ik begrijp echt niet waarom je geen woord zegt over veel andere die zeker onaanvaardbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#587 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=luc broes]
Citaat:
En wat het tweede betreft.... moet je nu eenmaal aanvaarden dat er binnen je eigen familie mensen zijn die het tijdelijk wat moeilijker hebben. Ik denk niet dat de beste oplossing de deur op hun neus is. Neen..... dan zeg je...... kom binnen, zet je, en vertel je problemen......hoe kunnen we dat oplossen want zo is het voor ons ook niet leuk want we wensen dat het goed met je gaat want dat is ook goed voor ons eigen humeur.[edit] [size=1]Edit:[/size]
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 12 augustus 2005 om 14:48. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Europees Commissaris
|
![]() GRIJS, beste vb'ers, GRIJS
heel mooie kleur. Stop met het zwartwit denken alles of niets, iedereen is GELIJK, vlamingen mogen niet worden voorgetrokken en vlamingen worden momenteel niet gediscrimineerd ... Foeifoeifoei
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tuurlijk lees ik de vorige posts ... en tuurlijk bestaat de echte vlaming tis niet omdat er andere EUROPESE volkeren hier hebben geweest dat er geen ECHTE Vlamingen bestaan volgens jouw zou er geen enkel ECHT volk bestaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Meer is dat niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
uch uch 10 milj doden in Congo tijdens de heerschappij van onze Von Saksen Coburg met zijn vrolijke belgen. uch uch als het op luxe en profiteren aankomt zijde daar he met "onze erfenis van onze voorouders", maar als het over verantwoordelijkheid nemen gaat van hun zonden, dan is het plots, van oeioei, aiai ik wil daar nie voor opdraaien ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je moet je verkoudheid dringend verzorgen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
eerste hit al raak tijdens het zoeken http://www.physics.leidenuniv.nl/use...nlanders_1.htm O ja, Duits, Frans en Italiaans, allemaal "culturen" onder 1 dak: zwitserland ![]() In opdracht van Phoebe heb ik canada al moeten schrappen uit m'n atlas, volgt zwitserland nu ook ? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
|
![]() [quote=labyrinth]
Citaat:
Karel Degucht sprak er eens over met Di Rupo. Hij draaide zijn rug en verdween. Toen probeerde hij het met Laurette Onckelinks en die begon te schreeuwen. Wellicht kan labyrinth het eens proberen. Veel plezier, vind de oorzaak, en als het lukt laat het ons dan weten. En als je problemen hebt met het Vlaams Belang dan moet je ook niet beginnen met die mensen uit te schelden. Aanvaard dat er mensen zijn die problemen hebben zoals in elke familie. Ik denk niet dat de beste oplossing deur op de neus is. Neen... dan zeg je ... kom binnen, zet je, en vertel je problemen... enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
geen rotte belgische frank hebben verdiend aan Congo. En nog meer sorry, ik was even vergeten dat de Coburgs eigenhandig wat "handig" zijn geweest in Congo. Vergeef het me ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Europees Commissaris
|
![]() Mr. Broes, er is in die tijd geen enkele Saksen-Coburger in de vrijstaat Congo geweest .. je kan dit gerust nazien -- ik denk dat de meerderheid van de genocidards wel degelijk Vlamingen waren. Of heette dat toen ook al "Befehl ist Befehl" ?
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |