![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In onze maatschappij is heterofilie nog steeds de norm, omdat de meerderheid hetero is. De dag dat jullie in de meerderheid zijn, zal homofilie de norm worden. Maar zover komt het gelukkig niet. Nu we toch bezig zijn, hoe sta je tgo de houding van de door u zo opgehemelde islam tgo homo's? Zij bekijken het alleszins wel als een afwijking. Tenminste één punt waarin we overeen komen. (Niet de manier waarop we met jullie moeten omgaan, die is me dan weer te gortig: ik heb namelijk niets tegen homo's, net zoals ik niets tegen mentaal gehandicapten heb). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat is het niet. Zoals ik al zei zijn "meerderheid" en "norm" geen synoniemen van elkaar. Sterker nog: ze liggen niet eens in elkaars verlengde.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
---> meer nageslacht, hoger geboortecijfer 2) Groepen met homoseksuelen hebben een lager sterftecijfer dan groepen zonder homoseksuelen door de zorgrol die ze op zich nemen. Als je dingen concludeert, zorg dan vooral dat ze gebaseerd zijn op wetenschappelijk onderzoek. Mensen die menen dat homoseksualiteit een ziekte is of abnormaal is staan zeer zwak in de schoenen want wetenschappelijk onderzoek uit de psychiatrie, biologie, genetica en statistiek toont het tegenovergestelde aan. Om meer te zeggen, ze hebben geen poot om op te staan, behalve halfslachtige vermoedens.
![]() |
![]() |
#585 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leer de betekenis van plagiaat es.... zelf dat schijn je niet te snappen
maar goed hoor we houden het bij geen plagiaat, zoals je wilt Citaat:
als ik het niet het jouwe zou zijn van wie mag het dan wel zijn ? Citaat:
jij claimde dat er een quote van jouw vervalst zou zijn en zelf dat lukt je niet even aan te tonen Laatst gewijzigd door praha : 27 december 2007 om 00:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
in Vlaanderen is de meerderheid katholiek, oké? Zijn dan protestanten, joden, moslims, atheisten (allemaal "minderheden") abnormaal? Ze wijken toch af van de "norm". in Iran is de meerderheid moslim, zijn nu plots de moslims normaal en de christenen abnormaal? Zie je hoe glibberig de begrippen norm, normaal en afwijking zijn, en je er veel voorzichtiger mee moet omspringen?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 27 december 2007 om 04:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() Om op uw elan verder te gaan (nietes- welles): Ja, dat is het wel. Bvb vroeger was het de norm dat mensen huwden. Nu is samenleven meer en meer de norm aan het worden. Dat wil niet zeggen dat samenwonenden 20 jaar geleden als minderwaardig moesten beschouwd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil trouwens het woord "abnormaal" niet meer als antonym tgo "normaal" plaatsen, want het heeft een te pejoratieve bijklank gekregen (oa in het kader van pol. correctheid) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar n00by
![]() er bestaat ook nog een verschil tussen wat voor de natuur normaal is (en inherent zelfs), en wat voor de maatschappij normaal is. Het tweede is subjectief en dus waardeloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Gouverneur
|
![]() ALS homosexualiteit genetisch bepaald wordt, wie is dan de eerste homo?
Is dit niet de discussie tussen de kip of het ei?
![]() |
#596 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De norm is uiteraard geen stalen wet. Maar we moeten er wel voor zorgen dat deze als norm gangbaar blijft anders betekent dit de ondergang van de mensheid.
![]() |
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |